{Emily}
We halen onze lippen van elkaar af en kijken elkaar diep in de ogen aan. Mijn handen rusten op zijn borst en onze voorhoofden rusten tegen elkaar. Dan slaat hij zijn armen stevig om me heen en mijn hoofd ligt tegen zijn borst aan. Ik sluit genietend mijn ogen en we blijven daar nog een tijdje zo staan.
"Ik hou van je, Em." zegt Stiles. Ik haal mijn hoofd van zijn borst en druk mijn lippen kort op de zijne. "Ik ook van jou." zeg ik wanneer ik mijn lippen los maak van die van hem. Hij glimlacht en drukt zijn lippen weer op die van mij. We laten elkaar los en ik pak zijn hand vast om vervolgens hem mee naar binnen te nemen want het was ondertussen al aan het regenen. Ik sluit de deur achter ons en trek hem mee naar de woonkamer waar Scott ons grijnzend aankijkt. Ik zucht diep want hij heeft weer liggen afluisteren. "Scott waarom luister je toch ons altijd af." "Wie zegt dat ik heb afgeluisterd. Ik ken jullie nu eenmaal te goed jongens. Ik wist vanaf dat gedoe met dat opberg kot dat jullie terug samen zouden komen." grijnst hij. "Maar ik laat jullie nu alleen want ik ga naar Malia." zegt Scott en verlaat het huis. Stiles grinnikt, slaat zijn armen langs vanachter rond mijn middel en geeft een kusje in mijn hals waardoor ik genietend mijn ogen sluit en mijn handen op zijn handen leg. Ik maak me los uit zijn grip en trek hem mee naar mijn kamer. "Blijf je slapen?" vraag ik aan Stiles. Hij knikt alleen maar. "Ik ga me omkleden, wil je netflix opstarten want Riverdale is terug begonnen en we gaan dat kijken dat je het nu wilt of niet." zeg ik terwijl ik naar de badkamer loop. Ik trek men pyjama van Calvin Klein aan, en doe mijn haar in een messy bun.Als ik de badkamer uit kom, zie ik Stiles al op mijn bed liggen, kijkend op zijn gsm. Ik neem een aanloop en ik spring op hem zodat zijn gsm uit zijn handen valt, op de grond. "Waarom moet je dat toch altijd doen?" kreunt Stiles van de pijn. Ik grinnik en verontschuldig me. Ik zit nu op schoot met langs elke kant een been en Stiles handen rusten op mijn bovenbeen terwijl hij met zijn duim rondjes draait. Ik leun voorover en plant mijn lippen op die van hem. Zijn handen verplaatsten zich automatisch naar mijn heupen en mijn handen leg ik in zijn hals. Hij vraagt om toestemming die ik hem vrij wel meteen geef. Onze tongen spelen een vurig spel met elkaar en zijn grip rond mijn middel versterkt. Na een tijdje laten we los en ga ik naast hem liggen met mijn hoofd op zijn schoot en de laptop op mijn schoot. Ik start de nieuwe aflevering van Riverdale op en Stiles speelt met mijn haar. Als de aflevering gedaan is, ben ik in een kleine shock. (Spoiler alart!!!) Wtf, die moeder en zus van Betty zijn echt gestoord. Effe de baby's in vuur gooien waarna ze letterlijk zweven boven het vuur. Die serie word echt gestoord!" (Je kan weer verder lezen!!) Ik start een aflevering van Friends op. Maar ik val al snel in slaap. Ik voel en hoor nog zacht hoe Stiles een kus op mijn voorhoofd drukt en 'welterusten Em' zegt.
***volgende dag***
Ik word wakker met een sterke arm rond me heen. Als ik mijn hoofd draai, kijk ik recht in het slapende gezicht van Stiles. Ik krijg automatisch een glimlach op mijn gezicht en druk zachtjes mijn lippen op die van hem. Hij opend zijn ogen en kijkt me glimlachend aan. "Zo wil ik wel elke dag wakker worden." zegt hij met een sexy ochtend stem. Ik kijk op de klok en zie dat we goed op tijd wakker zijn. Ik stap uit bed, pak een setje kleren en kleed me om in de badkamer.
Ik laat mijn haar los over mijn schouders hangen en loop kamer terug in. En natuurlijk slaapt Stiles terug. "Stiles, kom opstaan we moeten naar school. Hup hup." zeg ik terwijl ik bij 'hup hup' in mijn handen klap. Hij maakt een protesterend geluid en draait zich om. "Dan maar op mijn manier." mompel ik. Ik ga naast het bed staan en gooi het matras in de lucht waardoor Stiles met een harde klap op de grond valt. Hij kreunt pijnlijk maar blijft wel liggen. Ik wandel de kamer uit terwijl ik 'binnen 5 minuten beneden' roep. Ik loop naar de keuken en pak een appel als ontbijt. Stiles slaat zijn armen langs armen rond mijn middel en geeft me een kus op de wang. "Good morning sunshine." zegt hij zacht in mijn oor. Ik draai me om en leg mijn armen rond zijn nek. "Good morning handsome." zeg ik waarna ik mijn lippen op de zijne plaats. Hij gaat er meteen in mee en ik voel hem glimlachen tegen mijn lippen aan. Ik laat hem los en kijk hem glimlachend aan. "Kom, we moeten naar school." zeg ik en trek hem mee naar mijn auto.
Op school aangekomen, is iedereen er al behalve Scott nog niet. "Malia, waar is Scott? Hij was toch bij jou gisteren avond?" vraag ik aan Malia. "Huh, nee. Scott is nooit gekomen en we hadden ook nooit afgesproken gisteren." zegt Malia verward. Nadat die woorden haar mond hebben verlaten krijg ik een harde steek door mijn hart en zak ik door mijn knieën op de grond. Ik word op tijd opgevangen door Stiles. Tranen rollen ondertussen al over mijn wangen door de pijn die ik mijn hart heb. "Emily, ze hebben Scott. De oorlog is begonnen." hoor ik Aphrodite in mijn hoofd zeggen. "Em? Wat is er aan de hand?" vraagt Stiles. "Ze hebben Scott. Hij is in gevaar."
JE LEEST
In love with my brother's best friend [1] (Teen Wolf Fanfiction)
WerewolfStel je voor. Je vind na 17 jaar je tweeling broer terug nadat je adoptie ouders je uit huis hebben gezet. Je komt terecht in het rare wereldje van je broer waardoor je leven in 1 klap verandert. En daar bovenop krijg je ook nog eens gevoelens voor...