Boli sme na úteku niekoľko dní. Keď sme sa ledva držali na labách, Angele sa vždy podarilo nájsť skvelý úkryt, kde sme sa mohli na chvíľku zložiť a pospať si. Zväčša sme stáli na labách, no keď sme prechádzali dedinou či mestom, vzdali sme sa kožuchov a nenápadne sa predierali v ľudských telách a zohnali tak jedlo a vodu.
Stalo sa už aj, že sme jedlo nezohnali a museli sme loviť. Pre mňa to bola šokujúca novina, že mám ísť naháňať prepelice, či ako sa nám naposledy podarilo, skoliť mohutného jeleňa. Ja so Zackom sme sa lovu priúčali, keďže sme vyrastali vo Wambe. Ja som o svojom vlčom ja nevedela a Zack sa nemohol premieňať, preto sme loviť nevedeli. Samozrejme, Zack si techniku osvojil na môj vkus prirýchlo. Kyle lovil párkrát, no rozhodne najlepšia bola Angela. Zo začiatku som sa nesmierne ostýchala trhať surové mäso z mŕtveho zvieraťa, ktoré sme zabili, no o slovo sa prihlásil hlad. Hoci to znie príšerne, môjmu vlčiemu jazyku sa to neprotivilo a napchávala som sa rovnako ako ostatní.
Dnes sme opäť nenarazili na nič ľudské, no v blízkosti bola rieka plná rýb. Tento lov dal zabrať aj skúsenej Angele. Zack skákal akoby ho popŕhlil úhor a Kyle cvakal čeľusťami do vody, ktorú nespokojne vypľúval. No, aspoň sa nešmýkali na kameňoch ako ja. Bola som nemotorná a nepodarilo sa mi uloviť ani jedinú rybu.
Teraz spokojne odpočívame a vyhrievame sa na slnku. Nie je ťažké byť utečencom, keď okolo teba nič nie je, iba tvoji vlčí priatelia. Pripadám si ako na výlete. Viečka mi oťažievali a skláňala som hlavu, aby som si aspoň podriemala, keď Zack zavrčal a vyskočil na laby. Zmätene som na neho pozrela. Kyle s Angelou tiež nechápali, čo sa deje. Zack urobil niekoľko krokov a Kyle sa k nemu pridal. Naťahoval hlavu a vetril. Potom pozrel na čierneho vlka. Ten upieral pohľad na strom. Pozrela som tam. Na holom strome neďaleko nás sedel jastrab, ktorý nás zvedavo pozoroval. Angela spýtavo naklonila hlavu, no odpovedať som jej nevedela. Čo vidí Zack a my nie? Je to len vták. Odrazu Zack vystrelil a s vrčaním utekal k jastrabovi. Vták zaškriekal a zamával krídlami. Vlk prudko zastal a pozrel do lesa. Potom sa otočil. Zavrčal po nás. Varovanie. Nepriateľ je blízko. Nenamietali sme a vystrelili sme za ním. Jastrab opäť zaškriekal a vzlietol.
A v tom som za sebou začula zvuky kopýt. Obzrela som sa ponad plece. Za nami sa hnali na jednorožcoch traja jazdci s najrôznejšími zbraňami. Jedna jazdkyňa držala opraty okrem svojho aj iného jednorožca, a v tom mi to došlo. Jastrab zaškriekal a zakrúžil nad jazdcami. On je posledným jazdcom. Je to čarodejník, ktorý sa vie premieňať na zvieratá, rovnako ako Sakura! Zack zavrčal a rozbehol sa. Neváhali sme a nasledovali ho. Srdce mi tĺklo ako o život. Angela drgla do Zacka a odtrhla sa od nás. Zaskučala som, no Kyle ma štuchol, aby som sa nezastavovala. Ktosi zrúkol na dvoch jazdcov a tí sa vrhli za Angelou, ktorá ich viedla do lesa, zatiaľ, čo Zack mňa a Kyla ku skalám. Jastrab zaškriekal, preletel nad nám nad hlavami a skôr ako pristál, v záblesku sa premenil. Zack prudko zastal pred čiernym panterom. Oba zvery po sebe zavrčali. Vlk cúvol a plecom sa dotkol princa. Ten sa prilepil ku mne. Potom čierny vlk bleskovo zaútočil na pantera. Nedal mu ani šancu zhodnotiť ho ako súpera. Jednoducho sa po ňom vrhol s roztvorenou papuľou. Princ do mňa drgol a poštuchával ma ku skalám. Prebehli sme okolo zápasiacej dvojice. Zostal jeden jazdec.
S Kylom sme bežali po skalnatom chodníku, ktorý stúpal nahor. Lovkyňa zoskočila z jednorožca a hnala sa za nami. Kamienky sa nám kĺzali pod labami. Niekoľkokrát som zakopla. Kyle zakaždým spomalil, štuchol do mňa ňufákom a súril ma ďalej. Odbočili sme. Slepá ulička. Nedalo sa ísť vyššie. Kyle sa poobzeral okolo seba. Sklonil hlavu a opatrne zoskočil na chodník pod nami. Nepáčilo sa mi to, no nemohla som protestovať. Čas na návrat a zmenu cesty sme nemali. Nemotorne som teda nasledovala princa. Počula som kroky lovkyne. Prudko zastala pred zrázom, ktorý sa javil ako smrteľne nebezpečný. Zdvihla som hlavu. Uškŕňala sa na mňa a zoskočila. Vystrelila z luku a ja som sa ledva stihla prikrčiť. Ponáhľala som sa za Kylom. Chodník bol úzky. Kyle našiel cestu späť nahor, už sa aj vydriapal hore a pozrel na mňa. Premenil sa a podával mi ruku, aby mi pomohol. Vo vlčom tele som skočila, no natiahla som sa k priateľovi už ako dievča. Takmer ma chytil, no ozvalo sa svišťanie a šíp zasiahol Kylove zápästie. Obaja sme trhli rukami a ja som padala na zem k lovkyni. Kyle skríkol.
YOU ARE READING
Mesiac
FantasyUž celé generácie si ľudia rozprávajú príbehy o rôznych netvoroch a beštiách žijúcich v hlbokom lese. Ľudia svoje deti držia ďalej od toho miesta pretože, kto sa raz v lese stratí, viac mu nie je pomoci. Cala túži spoznávať zákutia lesa, no to ešte...