Stuhli sme. Zack ma stiahol za seba. Argent k nám urobil krok, no odrazu zastal. Zafučal a hlboko sa predklonil akoby šiel zvracať. Vyvaľoval oči. Napínalo ho, ale nič z neho nevyšlo. Z jeho hrdla vypadávalo iba ťažké chrčanie. Odrazu sa prudko vzpriamil, ruky mu vyleteli do vlasov. Nechty si zaryl do lebky. Tackajúc cúval a vrtel hlavou. Pustil meč. Telo sa mu začalo zväčšovať. Zack mi pevne zvieral zápästie a niekoľko krokov sme cúvli.
Argentove končatiny sa natiahli, svaly zväčšili možno aj na trojnásobok. Bol obrovský. Tvár sa mu pretiahla. No nebola úplne vlčia. Z papule mu trčali špicaté ostré tesáky. Uši mal dlhé špicaté a hladké ako netopier, len v niekoľkonásobnej veľkosti. Srsť mu pokrývala len kúsok tváre, krk a šiju. Potom končatiny od lakťov po obrovské ostré pazúry. Chvost nemal. To, čo pred nami stálo bolo desivé. Neskutočne desivé. Poslednýkrát zavrtel hlavou a upriamil na nás kruté blčiace oči.
Nestihla som vykríknuť, keď Krvavý tieň vyskočil a nezranenou rukou sa pokúsil ukončiť Argentov život. Nie Argentov. Killianov. Netvor sa zahnal obrovskou labou a odhodil čarodejníka. Diego spadol na zem. Zjačala som a vrhla sa k nemu. Otec vypľul krv na zem. Snažil sa postavil, no so syčaním opäť klesol do trávy. Na bruchu mal tri hlboké škrabance. Bol zázrak, že ho nezasiahol hlbšie, aby mu vypadli vnútornosti.
„Nie," šepla som. Zdvihla som tvár k netvorovi.
„Teraz každý uvidí, čím si! Skončil si. Tak ako si zabíjal, teraz zabijú teba, Killian," vyprskla som. Štekavo sa rozosmial.
„Ach drahá, Cala. Všetci uvidia kríženca. A aké príhodne, že je tu celá ich armáda. Každý vie, akí sú neovládateľní. Akí sú to zradcovia, obracajú sa proti vlastným. Zabijú vás. Povraždíte sa navzájom. Tak, ako sa takmer vyvraždili lovci. Plánoval som to veľkolepejšie, žiaľ nevyšlo to. Nevadí. Objavím sa zas, keď to nebudete čakať. Ja mám totiž nekonečne veľa času. A dokončím to. Kríženci budú za zrady pykať!"
Blížil sa k nám pomaly ako predátor. Otec prebodával Killiana pohľadom. Zbieral sily. Pripravoval sa na útok. Ale ja budem rýchlejšia. Skočím priamo k nemu a bodnem ho do hrude skôr, ako ma zastaví svojimi obrovskými pazúrmi. Len musí netvor prísť bližšie. Napla som svaly do skoku, keď odrazu zareval a trhol sebou dozadu. Otočil sa a na jeho chrbte visel čierny vlk. Zoskočil od miešanca a zavrčal. Provokoval ho. Killian sa po ňom načiahol a Zack sa rozbehol ako zajac. Killian za ním.
Skríkla som vlkovo meno. Ani sa neobzrel. Vystrelila som po Killianovi plamene. Zasyčal a obzrel sa za mnou. Bojovne som zdvihla bradu. Avšak skôr ako mohol zmeniť cieľ, Zack opäť zaútočil a Killian sa vrátil k nemu. Chcela som sa rozbehnúť, no zadržal ma stisk na zápästí. Otočila som tvár k otcovi. Postavil sa, no nohy sa mu podlamovali. Rany krvácali a zmáčali mu košeľu.
„Vypadni odtiaľto, Cala. Prosím," zavrčal. Podoprela som ho.
„Musíš ísť do tábora. Si zranený," ignorovala som jeho žiadosť.
„To nič nie je. Ten bastard by sa mal viac snažiť. Ešte ho dobehnem," odfrkol.
„Otec, choď do tábora!"
„Nie!" zavrčal. Vzbĺkol vo mne hnev.
„Nebudem sa teraz o tom s tebou hádať!"
„Ľúbim ťa, srdiečko," pobozkal ma do vlasov a vyparil sa do tieňov. Frustrovane som zavyla a rozbehla sa za nebezpečným Killianom, šialeným Zackom a mojím tvrdohlavým otcom. Prepletala som sa pomedzi súperiacich. Skočil po mne jeden strážca. Nečakala som to a obaja sme spadli na zem. Vyskočila som na laby, vycerila tesáky a šibla chvostom. Zaútočil. Uskočila som, premenila sa sekla mečom. Zasiahla som len vzduch.
YOU ARE READING
Mesiac
FantasyUž celé generácie si ľudia rozprávajú príbehy o rôznych netvoroch a beštiách žijúcich v hlbokom lese. Ľudia svoje deti držia ďalej od toho miesta pretože, kto sa raz v lese stratí, viac mu nie je pomoci. Cala túži spoznávať zákutia lesa, no to ešte...