26# labka-Bojovník

628 54 88
                                    

Prešli ten les skrz naskrz, obehli okolité dediny, po tej hlúpej svorke ani stopy. V dedinách ich nikto nevidel, ani drevorubači, tuláci či pastieri o nich nepočuli. Akoby sa po nich zľahla zem. Matthew sa premenil na svojho nebezpečného pantera, no stopu stratil v lese. Prelínala sa s inými pachmi. Opäť im niekto pomáha. Rose sa zmocňoval nepríjemný pocit. Z lesa nevyšli. Ale ako sa potom mohli pred lovcami tak dlho ukrývať? Kto ich schoval a kde? Však je to nemožné! Museli by na seba naraziť! Na niekoho museli naraziť!


V  jeden deň im však svitla nová nádej. Matthew sa premenil na jastraba a vyletel vysoko nad koruny stromov. Keď sa vrátil, nemusel ani otvoriť ústa, Rose mu videla na očiach, že niečo našiel.

„Kde?!" vyštekla po ňom.

„Na východe. Mysleli sme si, že utiekli z lesa, preto sme prehľadávali okolité dediny, ale môj ňufák šelmy neklamal. Neopustili tento les, hoci niekto ich pach chcel skryť, aby to tak vyzeralo. Sú stále tu. Za stenou," rýchlo hovoril lovec.

„Za stenou? Za akou stenou?" nechápala Jasmine.

„Neviem to inak pomenovať. Je to mágia. Letel som na východ, pretože smerom na západ ideme už večnosť. Do niečoho som narazil. Nechcelo ma to pustiť za tú clonu. Niečo tam je a chráni to silná mágia. Vedelo to, že nie som pravý jastrab. Nech je tam čokoľvek, je to silné."

„Kríženci," vydýchla Rose. Najhoršie obavy sa naplnili. Nebola schopná svorku zastaviť. Sú to len šteňatá a unikli jej. Ako to len mohla dovoliť?

„Argent mal pravdu. Dostali Calu, chránia ju. A bude vojna, pokým to nezastavíme."

Toto poznanie ju ovalilo ako kameň. Vojna. Kríženci sa skutočne spolčujú, našli si útočisko. Bezpečné útočisko. Vzoprú sa. Vylezú tie beštie na svetlo a čo proti nim zmôže Moanne? A čo potom len Wamba? Z ľudí si spravia otrokov, bude to spodina spoločnosti, budú žiť, len kým budú pre krížencov užitoční. Musia sa spojiť ešte skôr ako v prvej vojne. Zastaviť to krviprelievanie ešte v zárodku. Doteraz to bolo len držanie zločincov ďalej od hranice, ale teraz je to vážnejšie. Za tou stenou sú netvory. Sú to potomkovia dvoch rôznych bytostí alebo ešte horšie dvoch krížencov. Ich moc musí byť obrovská. Ako dlho táto stena existuje? Kedy vyjdú na svetlo?

Cala. 

Za to všetko môže len ona. Hlúpe šteňa! Utiekla svojmu trestu. Dcéra vraha a kráľovnej. Kríženci budú bojovať pre ňu, lebo Tianu milovali. A keď ona porodila kríženca, pre nich je to veľké gesto. Rose si uvedomila, že lov sa skončil. Teraz nastáva vojna.

„Ak sú tam skutočne kríženci... čo teraz?" opatrne sa ozvala Jasmine. Ona aj čarodejník pozreli na svoju vodkyňu.

„Prekvapíme ich. Pravdepodobne netušia, že sme tu, inak by bolo po nás," prehovorila po dlhšej odmlke. Sami to nezvládnu, to bolo jasné. Ak sú tu kríženci a toto je ich les, musia sa skryť, kým neprídu posily. Lov bol neúspešný, ale boj taký byť nemusí. Rose vie, kde je sídlo krížencov, čo je veľká výhoda. Potrebuje túto správu len poslať do sveta. Potrebuje, aby sa všetky bytosti spojili ako kedysi. Starí mocní čarodejníci a elfovia môžu zrušiť silu stenu, každá rasa má skvelých bojovníkov. Vychádzajú spolu v rámci možností a spoločný nepriateľ ich zomkne. Ak Moanne nezastaví krížencov, celý kontinent padne.

„Ozveme sa Argentovi. Potvrdíme jeho teóriu a požiadame o posily. Má veľký vplyv, nájde mocné bytosti, ktoré odhalia tajomstvá steny a možno aj to, ako sa cez ňu dostať. Poradíme sa s ním, čo ďalej. Poznáme miesto krížencov, čo je obrovská výhoda. Môžeme zastaviť vojnu v zárodku," vážne pozrela na priateľov. 

MesiacWhere stories live. Discover now