... korea
macam biasa setiap pagi je mesti ada 8 kereta ferrari dkat depan pintu gerbang... setiap seorang ahli exo keluar daripada setiap satu kereta... mereka memberikan bodygurad masing masing kunci kereta...
Semua ahli exo masuk ke dalam perlarangan sekolah... Mereka berjalan seiring.... Chanyeol menepuk belakang baekhyun...
Chanyeol: baekkie cuba tengok 3 orang perempuan tu...
Baekkie: mana mana?!
Chanyeol: tu tu yang comel comel tu...
Chanyeol menunjuk kearah 3 orang perempuan yg memakai ribbon yang besar dikepala... Perempuan itu tersenyum kearah mereka... Dan menempakkan pendakap gigi mereka... Baekkie mengigilkan badannya tanda geli...
Baekkie: eh geli aku...
Baekkie memandang ke kiri dan kanan mencari chanyeol... Dia terlihat chanyeol pergi ke arah perempuan itu...
Chanyeol: awak, baekkie cakap awak comel...
Baekkie: chanyeol!!
Baekkie mengejar chanyeol sekeliling sekolah... Chanyeol menyorok dibelakang suho...
Baekkie: suho tepi , aku nak lunyaikan mulut chanyeol tu!
Suho: baekkie..
Baekkie: yela2 aku x nak cakap dengan kau lagi...
Baekkie masuk ke dalam kelas sambil menghentak kakinya... Exo ketawa melihat reaksi baekkie yg kebudak budakkan...
Exo masuk ke dalam kelas... Seperti biasa diatas meja setiap ahli exo mesti ada hadiah kalau x de pon stick note je... Dan seperti biasa jugak tong sampahlah tempatnya...
......
China...Hye rin hendak balik ke rumahnya... Dia melalui padang sekolah... Tiba2 dia terdengar suara jeritan 'bola3!!!' Hye rin pusing dan lihat ada satu boleh besbol datang kearahnya... Hye rin seperti kaku... Tiba2 ada satu tangan menangkap boa itu... Luhan.... Akibat terkejut hye rin terduduk...
Luhan datang kearah...
Luhan: hye rin awak ok x?!
Luhan mengoncang goncang badannya...
Hye rin seperti kaku.. Hye rin memandang luhan sambil tersenyum... Luhan membalas senyumannya...
<luhan saraghae!> hye rin...
Hye rin terbangun daripada keadaan terkejut... Dengan pantas dia bangun dan menundukkan kepalanya...
Hye rin: gamsahamida..
Hye rin beredar daripada situ...
.....
Hye rin balik ke rumahnya... Semuanya gelap gelita... Tiba2 lampu terbuka dan ibunya datang kearah sambil menyanyi lagu hari jadi untuknya dan membawa kek kearah nya... Di sekelilingnya terdapat banyak belon...Hye rin: terima kasih omma....
Ibunya: omma sayang hye rin...
Hye rin: hye rin pon saya omma..
.....
Malam itu...
Hye rin duduk didalam biliknya sambil membuat homeworknya... Tok3... Satu ketukan dipintu... Ibunya masuk ke dalam biliknya...Ibu: hye rin x tido lagi?
Hye rin: belom ada banyak kerja sekolah lagi... Kenapa omma masuk bilik hye rin ni...
Sambil membetulkan cermin matanya...
Ibunya memberikan hye rin sekeping surat...
Ibunya mengusap lembut kepala anak kesayangannya...Hye rin: apa ni omma?
Ibu: omma nak bila hye rin baca surat ni... Hye rin kene tabah ye nak... Omma nak hye rin tahu omma hanya sayangkan hye rin ye nak...
Hye rin: kenapa dgn omma ni... Takutlah...
Ibu: x delah dahlah... Good night...
Ibunya keluar daripada bilik itu... Hye rin membuka sampul surat itu... Dia mula membaca...
Kehadapan anak omma hye rin... Mungkin waktu hye rin baca surat ni omma dengan appa dah x de lagi... Omma tahu hye rin akan sedih... omma buat semua ni sebab omma nak selamatkan hye rin daripada gangster yang nak tangkap hye rin..tapi hye rin jangan salahkan omma hye rin yang sekarang ni sebab omma yang suruh dia selamat hye rin... Dia sangat sayangkan hye rin... Omma sayang hye rin... Jadi anak yg baik.. Behave diri nya sayang... Kalau hye rin nak tahu , hye rin ada abang kat korea... Carilah dia sebab dia je darah daging yang hye rin ada... Hye rin boleh mak tahu....jaga dirinya nak...
Air matanya mengalir deras...
Hye rin x mampu berkata apa apa.... Adakah ini yang perlu dia rasa selama ini... Omma...