Hari pertandingan...
Mereka memulakan aktivitinya pada hari ini sehingga akhir... Semua exo berkumpul sambil memakai pakaian..
Chanyeol: ok... Kita bahagikan satu kumpulan 5 orang...
Xiumin: group 1, baekhyun, chen, luhan, aku...
Kai: group 2, hye rin, sehun, aku, DO, chanyeol...
Mereka semua berkumpulan masing2 mereka menghadap satu sama lain...
Kai: semua kumpulan sila masuk ke dalam trek yg telah disediakan dan tunggu bunyi wisel seperti yg diarahkan...
123... START!!...
Semua memulakan permainan..Chanyeol berjalan dengan melihat sekeliling... Dia sangat berjaga2... Tiba2 dia merasakan ada pistol dibelakangnya...
Baekhyun: jangan gerak! Hahaha! Aku yg berkuasa sekarang...
Chanyeol mendiamkan diri...
BANG! Chanyeol menjatuhkan dirinya diatas tanah...
Baekhyun: matilah kau!! Hahaha!!
Baekhyun meninggalkan chanyeol... Tiba2 dia terjatuh... Dia melihat dada... Dia telah ditembak...
Baekhyun: chanyeol sampai hati kau tembak aku...
Baekhyun menutup matanya...
....
Hye rin berjalan dan membawa pistolnya.. Dia terpandang luhan yg memandangnya... Mereka mengacukan pistol antara satu sama lain...Luhan: tembaklah!
Hye rin: kau tembaklah aku dulu!
Luhan: x nak! Kau tembak aku dulu...
Hye rin: 12... BANG!
Tiba2 dia terdengar satu tembakan daripada arah lain... Tiba2 luhan memeluk hye rin dan luhan terkena tembakan itu... Luhan jatuh dibahu hye rin...
Hye rin: luhan kau ok x?
Hye rin memegang muka luhan...
Luhan: hye rin jika ini yg terakhir...
Luhan menutup matanya... Chen menghalakan pistolnya ke arah hye rin... Dia ingin menembak hye rin.. Tiba2 ada satu tembakan terkena pada chen... Kai pergi ke arah chen...
Kai: maaf kawan..
Chen terbaring diatas tanah... Kai berjalan kearah hye rin dan menarik tangan hye rin.. Kai menarik hye rin ke satu tempat...
Kai: kau memang nak kene tembak ke?!
Hye rin: janganlah marah. Aku bukan nak kene tembak ke apa... Aku cuma tak sampai hati je...
Kai: macam mana kau nak main paintball? Kalau kau baik sangat!
Hye rin: kau dah kenapa?! Nak moody tadi ok je... Dahlah kau jangan cakap dengan aku lagi!
Hye rin meninggalkan kai... Tetapi kai memegang tangannya..
Kai: miyanae.. Aku x dapat kawal perasaan aku...
Hye rin merentap tangannya..
Hye rin: perasaan?
Kai: x de papelah..
Hye rin: apa bendalah..
Hye rin meninggalkan kai..
<perasaan jealous> kai..
.........permainan tamat.........