hye rin di univesitinya.. kelas tamat.. dia mula mengemas barangnya untuk pulang.. dia menyarong begnya.. dia berjalan keluar..
dia menunggu abangnya.. suho ... yang dah janji untuk mengambilnya petang ini.. tiba2 ada sebuah kereta ferrari hitam masuk kedalam perkarangan universiti.. semua orang tidak keruan bila melihat di plat kereta itu ada lambang EXO..
kereta itu berhenti dihadapan hye rin... seorang jejaka keluar.. kai.. kai melambai ke arah hye rin yang masih terkejut...
kai: anyeong hye rin..
hye rin: heyya!! oppa..
hye rin berlari kearah kai.. kai memeluknya..
hye rin: mana suho oppa?
kai: hari ni oppa yang amik hye rin.. oppa dah bagitahu hyung dah..
hye rin membuat bentuk jari 'ok'.. hye rin dan kai tersenyum.. kai membukakan pintu untuk hye rin.. hye rin masuk kedalam perut ferrari hitam itu.. kai membelik rambutnya sedikit.. dan masuk kedalam kereta itu... ferrari hitam itu meninggalkan perkarangan universiti itu..
.... dalam kereta
kai: hye rin ada nak pergi mana2 ke?
hye rin: x de rasa nye.. waeyo?
kai: oppa hye rin pergi satu tempat... boleh?
hye rin: arasso! ok..
kai: hye rin nampak cantik hari ni...
hye rin blushing... tangan hye rin menutup mukanya yang sudah merah... kai tesenyum... matanya masih focus memandu..
hye rin: hye rin dengar oppa dekat chicago..
kai: oppa memang kat chicago... baru turun flight... tu yang oppa datang amik hye rin tu.. hye rin orang pertama tau oppa jumpa..
hye rin: waeyo?
kai: bogoshimda..
hye rin: waeyo?
kai: wae? salah ke oppa rindu hye rin? x boleh?
hye rin: anaeyo! hye rin x cakap pape pon..
kai: so, hye rin x rindu oppa?
hye rin menundukkan mukanya... malu.. comel..
hye rin: rindu..
kai tersenyum...
kai: ok kita dah sampai.. jinhae..
hye rin: jinhae?
hye rin keluar daripada kereta itu.. kai menghulurkan tangannya... hye rin menyambut tangan kai.. kai memasukkan tangan hye rin didalam poket jaketnya... mereka berjalan bersama sama...
hye rin: kenapa oppa datang jinhae?
kai: nothing... saje...
langkah kai terhenti.. kai pusing memandang hye rin..
kai: hye rin, did you have a boyfriend?
hye rin: no.. waeyo?
kai: ada tempat lagi x untuk oppa, dalam hati hye rin?
hye rin terdiam.. belum pernah lagi dia terfikir tentang benda macam ni selepas pemergian luhan...
kai memandang muka hye rin yang sudah berubah...
kai: kuencanayo.. lain kali je hye rin jawap.. oppa x kesah..
kai berjalan mendahului hye rin... hye rin berlari ke arah kai.. dan memberhentikan kai..
hye rin: nanti dulu oppa... dengar dulu apa hye rin nak cakap ni..
kai memandang hye rin..
hye rin: nado.. saraghae..
kai tersenyum..
kai: chinca?!
hye rin mengangguk..
kai: saraghanta hye rin ssi!!!!!!!
jeritan itu membuatkan semua mata memandang mereka... hye rin menepuk dada kai untuk menyuruh kai berhenti... dengan pantas kai merangkul pinggang hye rin..
kai: saraghaeyo..
hye rin tersenyum..
hye rin: nado saraghae..
kai memeluknya di khalayak ramai...
THANKS SEBAB BACA CITE NI... SORRY KALAU ADA TYPO OR PART YG BORING... AUTHOR NAK CEPAT SIKIT.. TAPI JANGAN RISAU LEPAS NI AUTHOR NAK KELUARKAN CERITA ABOUT BYUN BAEKHYUN... JANGAN LUPA BACA...SARAGHAE..