Hye rin bangun daripada tidur... Dia menguling2 kan badannya diatas katil... Nasib baik harini cuti boleh tidur puas2... Tiba2 phonenya berdering... Dia membaca mesej...
Chanyeol: lagi 30 minit..kitaorang datang nak pergi beli cermin mata.. Siap cepat...
Membutang mata hye rin membaca mesej itu... Dengan pantas dia bangun daripada katil.. Sape sangka dalam 25 minit dia dah siap....
Selepas siap dia baring semula diatas katil...Hye rin: nak tido!!!
Dia membanting banting badannya diatas katil itu... Tiba2 dia terdengar bunyi kereta diluar... Dengan pantas dia bangun dan turun ke bawah... 8 buah kereta sudah terparking dihadapan rumahnya...
....
Mereka sampai di sebuah mall di korea... Mereka masuk kedalam mall tersebut... Didalam mall itu hanya ada pekerja sahaja...Hye rin: kenapa x de orang?
DO: kau nak ke ramai orang kerumun waktu kau tengah pilih nanti..
Chen: argh rimas...
Baekkie: aku x sanggup...
Xiumin: dah sekarang jom pergi cari cermin mata kau...
Mereka masuk kedalam sebuah kedai cermin mata... Hye rin melihat cermin mata yg ada disitu... Exo menunjukkan dia banyak jenis cermin mata zaman sekarang... Yg moden2... Semuanya ditolak oleh hye rin...
Suho: kau cermin mata macam mana?
Hye rin masih tercari cari... Exo hanya melihat pergerakan hye rin... Hye rin berhenti dihadapan satu cermin mata...
Chanyeol: jangan pilih yg tu...
Hye rin megambil cermin mata itu...
Kai: aduh...
Hye rin membawa cermin mata itu kepada exo...
Hye rin: yg ni cantik...
Hye rin memakainya..
Hye rin: ok x?
Chanyeol: ok ok..
Hye rin: aku nak yg nilah...
Suho memberikan cardnya kepada baekkie...
Suho: kau pergi bawa dia pergi kaunter...
.....
CHINA....Luhan mengambil phonenya dan mendail nombor phone ayahnya... Dia menelefon ayahnya...
Luhan: appa..
Ayah: ye luhan.. Kenapa?
Luhan: luhan nak mintak izin balik korea semula.. Boleh?
Ayah: kenapa?
Luhan: luhan boring kat china... Lagipun luhan rindukan exo...
Ayah: oklah kalau macam tu nanti ayah paskan ticket pada bodyguard luhan..
Luhan: gamsahamida appa..
Luhan meletakkan phonenya..
<hye rin kalau boleh aku nak jumpa kau... Walaupun aku dapat tengok kau walaupun sekali... Tapi kau dimana?> luhan