Kim shin hyeong as kim hye rin...
Hai saya kim hye rin.. saya seorang yg nerd tapi saya comelkan? Saya tinggal di cina.. Saya x de kawan kat cina.. Saya pon x tahu kenapa orang x nak kawan dengan saya... Saya hanya akan tunduk bila saya malu atau takut.. Dan bila saya nangis muka saya akan merah.. Kelakar kan.. Baca tau cerita pasal saya....
.......
18 tahun selepas itu...Hye rin turut daripada biliknya dengan sangat laju... Dia meluru ke pintu... Ibunya menghampirinya..
Ibu: x sarapan ke ?!
Hye rin: sorry omma nak cepat takut tinggal bas... Nanti hye rin sarapan kat sekolah je.... Bye..
Sambil mencium pipi ibunya.. Dia keluar daripada rumah itu...
Ibu: anak anak...
....Hye rin menaiki bas yang ditunggunya... Bas itu sudah penuh dengan penumpang... Hye rin hanya dapat berdiri dan memegang pedal... Bas itu berhenti di stesen bas yg seterusnya... Seorang lelaki naik dan berdiri sebelah hye rin.... Hye rin kaku melihat lelaki itu... Lelaki itu memakai blazer yg tertulis "ketua pelajar LUHAN"...
<comelnya!!!> hye rin...
Bas bergerak dengan laju... Ianya membuatkan luhan hilang keseimbangan... Dengan lantas tangan luhan mecapai mana mana pedal... Tiba2 dia merasakan ada tangan yg sedang memegang pedal tersebut..
<alamak macam ni.... Sape pulaklah punya tangan ni!!> luhan
Dia memandang tuan punya badan... Hye rin... Muka hye rin merah padam... Dengan pantas lugan melepaskan gengamannya.. Dan menunduk hormat...
Luhan: maafkan saya...
Hye rin hanya mengangguk sambil membetulkan cermin mata bulatnya...
<malunya aku...!!> hye rin
....
Korea....Exo's leader..