part 5

63 7 0
                                    

Hye rin sampai di lapangan terbang antarbangsa incheon... dia disambut oleh pemandu yang ditugaskan oleh ibunya untuk menjaganya... dia dibawah untuk pergi penthouse yang disediakan oleh ibunya untuk... setelah siap menukar barang keperluannya..

dia dibawak oleh pemandunya ke sebuah sekolah... international high school education of south korean.... dia diturunkan dihadapan sekolah itu... Dia membawa banyak buku diatas tangannya...

<aku nak pergi mana ni??> hye rin

Dia memberanikan diri untuk berjalan mengikut mana mana tanda arah... Dia hanya mengikut tanda yang menunjukkan bilik guru sahaja...  Tiba2 dia pelik kerana dia tidak sampai dibilik guru tapi dia sampai di taman bunga..

Dia kerana melihat ada 8 orang lelaki sedang berkumpul dan berborak rancak dimeja itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dia kerana melihat ada 8 orang lelaki sedang berkumpul dan berborak rancak dimeja itu...

<macam mana aku nak lalu ni?!!> hye rin

Dia melihat papan tanda menunjukkan bilik guru... Tapi adalah satu satunya jalan untuk dia pergi ke bilik guru...

Akhirnya.. Dia memberanikan diri untuk meredah lelaki itu...

DO menepuk bahu chanyeol... Chanyeol berpaling memandang hye rin yang jalan sambil menunduk me bawah...

Chanyeol: budak baru...

Sehun: macam nerd je..

Baekkie: biar aku try...

Baekkie mengambil sebotol air mineral yg sudah kosong... Dia membaling botol itu kearah kaki hye rin... Seperti yg disangka hye rin jatuh dan bukunya bersepah dihadapan exo... Mereka mengetawakan hye rin...

Sehun: kan aku dah cakap...

Hye rin bangun sambil membetulkan cermin matanya... Dia mengutip semua bukunya... Dia lari dan meninggalkan exo... Dalam hatinya dia sangat benci untuk jumpa exo lagi selepas ini...
......
Hye rin hanya mengikut langkah guru yang ada dihadapannya... Daripada jauh dia sudah mendengar suara riuh rendah didalam kelas... Dia melangkah masuk ke dalam kelas itu... Diam dan sunyi sahaja... Semua orang memandangnya... baru sahaja ingin berkata kata.. dia terpandang group lelaki yang sedang memandangnya.. EXO!!!... pada masa itu dia ingin larikan diri sejauh jauhnya... hye rin kembali menundukkan kepalanya...

baekkie: cikgu! saya x nampak muka dialah...

cikgu: hye rin, pandang kawan kawan kamu...

hye rin memberanikan dirinya untuk memandang mereka.. orang yang pertama dia pandang ialah suho.. suho memandangnya dengan muka yang sangat sombong...

hye rin: nama saya kim hye rin.. saya budak pertukaran international high school of china..

chanyeol: apa status keluarga kau?

hye rin: ayah saya dah x de, mak saya tinggal di china.. dia ada butik berjenama dichina...

Chanyeol: ok..

Cikgu: ok hye rin awak boleh duduk disebelah suho...

Terbutang mata kim hye rin...

Cikgu: ye silakan...

Hye rin hanya mengikut arahan... Hye rin duduk di sebelah suho.. Suho hanya diam tidak berkata apa apa... Dia hanya membuat muka sombongnya...

ADOPT (채택하다)|| KAIWhere stories live. Discover now