Semua orang bersurai daripada majlis itu...
Luhan: jomlah sambung kat tempat lain!
Xiumin: ahahaha! Jomlah!
Suho: aku nak pergi jumpa ayah akulah...
DO: yela birthday boy kan..
Chanyeol: dahlah cukuplah tu... Dah jom balik...
Kai: balik2!
.....
Suho sampai di syarikatnya... Dia naik lif untuk sampai di office ayahnya... Dia pergi ke arah PA ayahnya...PA: ye tuan...
Suho: ayah saya ada?
PA: dia tengah meeting... Tuan tunggulah dulu kat dalam office dia dulu nanti saya cakap kat dia..
Suho: ok thanks...
Suho masuk ke dalam bilik ayahnya.. Dia duduk di atas kerusi ayahnya...
<manalah ayah aku ni? Aku dh x sabar nak tengok hadiah ni!> suho
Dia membelek belek fail diatas meja ayahnya.. Tiba2 dia terlihat fail yg sangat tebal... Dia mengambil fail itu.... Dan membuka helaian pertama...
Di helaian itu terdapat sehelai surat beranaknya... Dia membuka satu persatu... Sama je...
< kenapa ayah simpan fail2 dekat sini?> suho
Dia melihat dibelakang helaian itu... Tertulis dengar besar "PALSU"...
Hatinya seperti hancur berderai dan ditoreh toreh... Dia masih menahan perasaannya... Dia membuka helaian yg seterusnya... Ada surat beranak hye rin...
Dilahirkan di china dan sebagainya... Dia melihat belakang helaian itu... Tertulis dengan besar "PALSU"...
Dia membuka helaian seterusnya... Tiba2 dua helai kertas terjatuh daripada fail itu.... Dia mengambil kertas itu... Surat beranak dia dan hye rin... Ibu dan bapa yg berbeza dengan yg sebelumnya...
Tarikh hari jadi yg saya dan masa hanya berbeza 10 minit sahaja...
Pintu dibuka dan ayahnya masuk.. Ayahnya terdiam melihat suho sedang melihat surat itu...
Suho: kenapa ayah buat suho macan ni?
Suho mengenggam surat itu sehingga menunjukkan urat pada tangannya...
Ayah: suho sabar... Dengar dulu apa ayah nak cakap..
Suho: agak2 kalau suho x baca ni semua... Suho mesti x tahukan?
Suho mengangkat keningnya...
Ayah: ayah nak tunggu masa yg sesuai...
Suho: ayah nak tunggu sampai bila?! Sampai suho dah sayang dia?!! Sampai suho nak cintakan dia?!!
Suho menghentak fail itu dengan kuat...
Ayah: suho kitaorang buat semua ni sebab nak selamatkan kamu semua tahu x?!
Suho: dahlah yah, suho dah penat dengan semua ni... Kenapa ayah x bagitahu? At least suho tahu tau?!!
Ayah: ayah x nak bagitahu sebab.. Suho tengok diri suho sekarang?! Macam ni ke suho yang semua orang julang2kan?!!
Suho: ayah ingat suho ni permainan ke?!!
Ayah: kenapa suho macam ni?! Suho x boleh terima hakikat yang kim hye rin tu adik suho?!!
Suho datang menghampiri ayahnya.. dia membisikkan kepada ayahnya..
Suho: x, sebab suho dah sayang dia...
Suho keluar daripada bilik dan dia menghentak pintu dengan kuat... Ayahnya terduduk sambil memegang dadanya...
....
Suho membawa keretanya dengan laju... Dia berhenti dibahu jalan... Dia mendail nom phone PAnya..PA: ye tuan?
Suho: saya nak awak clearkan semua jadual saya 2 bulan ni... Dan saya nak awak bookkan tiket saya ke mexico, jepun, LA, gold coast, dubai, paris, london, scotland, melbourne dan chicago..
PA: biar betul tuan nak pergi semua tempat ni?!
Suho: sekarang awak yg bayar gaji saya ke saya yg bayar gaji awak?!
PA: maaf tuan ... Saya akan sediakan...
Suho: bagus... Dan jangan bagitahu sesiapa pasal ni...
PA: ok..
Suho meletakkan phonenya... Dia meletakkan kepalanya diata stereng kereta...
<kenapa semua ni terjadi?!> suho
Pada malam ini suho telah terbang ke LA tanpa mengetahuan sesiapa...