part 6

65 7 0
                                    

Sesi persekolahan sudah tamat...
Semua pelajar mengemas barang masing2 termasuk EXO... Semua pelajar keluar dariapad kelas.... Kecuali hye rin...

DO: budak baru kau x nak balik ke?

Hye rin: kejap lagilah lagipun pemandhs saya x datang lagi...

DO: oooo ok kita orang balik dulu.. Jangan duduk sorang2 lama sangat... Bahaya....

Hye rin: gamsahamida...

EXO pergi meninggalkan hye rin...

Chanyeol: korang jom lepak jap kat tempat biasa...

Baekkie: jomlah lagipun buat apa balik awal sangat ni... Kita x de binikan kat rumah??

Kai: ok ok jom...

Mereka pergi ke tempat rahsia mereka didalam bangunan sekolah itu... Bilik itu dibina khas untuk member EXO sahaja...
....
Kim hye rin menunggu dihadapan pintu gerbang... Masa sekarang sudah senja... Sebuah kereta hitam datang ke arahnya... Pemandunya... Dia masuk kedalam kereta... Hye rin berasa pelik kerana didalam lereta ada lagi seorang kawan kepada pemandunya... Hye rin mula x senang duduk...

Kereta itu tidak bergerak... Tiba2 pemandu dan kawannya itu keluar dan menukar ke seat belakang... Hye rin terkejut...

Hye rin: apa yg awak nak buat ni?!!

Pemandu: alah budak china ni takutlah pulak..

Pemandu itu memegang tangannya dengan sangat kuat..

Hye rin: lepas!!

Hye rin meronta2 sehingga lenggang baju kanan dan kirinya terkoyak hingga ke siku...

Tiba2 kedengaran satu suara...

Suho: oi!!

Xiumin membuka pintu dan chanyeol menarik pemandu itu keluar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Xiumin membuka pintu dan chanyeol menarik pemandu itu keluar... Perkara yang sama dibuat oleh DO dan chen untuk kawan pemandu itu... Hye rin memeluk tubuh akibat sejuk...

Kai masuk ke dalam kereta itu... Dia membuak blazernya dan menyarongkan pada hye rin...

Kai: kim hye rin awak ok... Awak ikut saya...

Kai membawa kim hye rin keluar... Suho menelefon polis untuk menangkap lelaki lelaki itu....
.....
Semua EXO berkumpul didalam bilik rahsia itu termasuk hye rin... Suho masuk..
Suho: semua dah selesai...

Suho duduk dihadapan hye rin...

Chanyeol: macam mana boleh jadi macam ni?

Chen: nasib baik kitaorang sempat datang tadi tau...

Baekkie: kalau x? Habislah awak kim hye rin...

Baekkie: memberikan hye rin telefonnya...

Baekkie: nah phone awak terjatuh tadi...

Hye rin mengambil phonenga dan menelefon ibunya... Dia menceritakan semua kepada ibunya sambil menangis teresak esak... Baekkie tergelak melihat hye rin.. Suho menepuk baekkie...

Hye rin: suho, omma saya nak cakap dengan awak....

Suho mengambil phone itu...

Suho: ye saya...

Ibu: saya omma kepada hye rin.. Saya nak ucapkan banyak terima kasih pada awak dan ahli kumpulan awak... Buat masa sekarang saya x dapat nak tengok hye rin sebab saya di amerika... Boleh x nak minta tolong EXO untuk jagakan anak saya kim hye rin...

Suho: puan keputusan saya kene tanya semu ahli kumpulan.. Macam nilah nanti saya call puan balik...

Suho meminta untuk semua berkumpul .... Suho menceritakan kepada semua apa yang diminta oleh ibu hye rin... EXO bersetuju untuk mengambil amanah itu...

Suho: puan, saya wakil daripada EXO mengambil amanah yang puan telah berikan...

Ibu: gamsahamida... EXO...

ADOPT (채택하다)|| KAIWhere stories live. Discover now