💠Aprilový speciál💠

13 2 2
                                    

Pohled 3. osoby.:
Byla půnoc, když Midnight probudila své 3 kamarády.
"Co jeeee?" protahovala se rozespalá Genji.
"Podívej se na datum," rozsvítila Mid svůj mobil a ukázala ostatním datum.
"Muhahahahahaha!" vyměňovali si všichni ďábelské pohledy, úšklebky, smích.
"Jde se na věc," mávla Midnight rukou a ostatní jí následovali, tenhle prank plánovali už tááááák dlouho!!!

Ráno se probudil sensei v kuchyni. Ano v kuchyni, a to ikdyž si pamatoval, jak usínal ve svém pokoji.
"To je divné," vrtěl hlavou. Vylezl z postele a pak z pokoje, ale překvapivě stál před svým pokojem, který je vyvýšený nad ostatními domy.
"To se mi asi jen něco zdálo," zabručel a chtěl vejít do svého pokoje, ale tam byla stále kuchyň.
"Co se to sakra děje," pomyslel si, udělal si kafe a šel do jídelny,ale jídelna tam nebyla, místo toho tam našel dámské sprchy a Vivian.
"Pardon," rychle se omluvil a zavřel dveře.
"To se nic neděje, víte, že jsem se dneska probudila na záchodech?" řekla.
"Opravdu?" divil se.
"Jo, i upíři se každý probudili jinde," přikyvovala, "chtěla jsem jít na snídani, ale nějak jsem to nenašla."
Poškrábala se na hlavě.
"Zajímavé," zamyslel se sensei.
"Ne že ano," přidala němu se Vivian a oba dva se vydali najít jídelnu. Tu oběvili o něco později v doju.
"Dobré ranko!" pozdravila čtveřice sedící u stolu, čekající na ostatní, aby začala snídaně.
"Dobré, dobré," pozdravil sensei a posadil se.
Vivian se přišotořila ke čtveřici a začala si s nima povídat.

Ještě čekali asi půl hodiny, než je našly další členové domácnosti. Celý den se nikdo nebavil o ničem jiném, než jeho podivným začátku. Ayato si například nonstop stěžoval, že se probudil ve spižírně...

Přes den se událo ještě několik pranků, například:

Reiji si dopřával svůj oblíbený čaj, když si najednou uvědomil, že vůbec čaj nepije, že mu jej někdo vyměnil za kakao!

Ayato si povídal s Eziem, když se ten najednou vypařil. Konec konců všechno možné se vypařilo, nakonec i budova, kde byli a on seděl na zadku na trávě.

Podobné vtípky se děly celý den a každému se stal jeden, až večer se stal poslední, legendární vtípek.

Sensei si šel vykonat potřebu, celý den byl opatrný, a když se mu nic nestalo, usoudil, že divné věci se již nedějí. Potichu tedy vykonal svou potřebu, umyl si ruce, ale najednou se ozval ze záchodové mísy hlas:
"Povolil jsi v ostražitosti, krutý trest tě nemine!!!"
Co to má znamenat, pomyslel si a naklonil se přes okraj, aby zjistil, kdo, nebo co ho uráží, ale ať očekával, co očekával, neočekával to, co se stalo.
Najednou mu vystřelil do obličeje obrovský gejzír záchodové vody.
V ten moment pochopí sensei vše.
Celý zmáčený se odvlekl k večeři. Všiml si, že upíři a Vivian jsou také od hlavy k patě zmáčení záchodovou vodou, jenže narozdíl od něj, nikdo z nich nevěděl co se děje.  
Sensei otevřel dveře, ale to jen proto, aby byl přivítán salvou toaletního papíru, bylo ho tolik, že nezasypala jsem jeho, ale také všechny ostatní.
Pak se ozval smích, obrovská salva smíchu, jakmile se vyhrabali z vrstvy tosleťáku, uviděli šklebící se čtveřici Liptoňáků...
"APRÍL! TOALETNÍ PAPÍR!!!!!!!"

LiptoňáciKde žijí příběhy. Začni objevovat