Eziův ÚP.:
"Ťifíííííkůůůůůů!" běžel jsem za svým obřím mazlíčkem, roste strašně rychle...
Před chvílí jsem mu náhodou sklouzl ze sedla a tak tam sedí jen Vivi, která to s ním vůbec, ale vůbec neumí!
"Okamžitě zastaaaaav!" pochybuju, že mě slyšel...
"Pomoc," zachraptěl jsem, když vylezla Genji a Mid z knihovny. Udýchaně jsem se u nich zastavil.
"Asi jsem dneska přišel o hlas, moje ubohý hlasivky a támhleto přerostlý trdlo" chraplal jsem a ukazoval na Ťufíka.
"Ty jsi pako," ušklíbla se Mid a samozdřejmě mě musela rozcuchat!
"Pomoooc," chraptnul jsem ještě a hodil na ně prosebný pohled.
"Já ti nepomůžu, Ťufíka ovládat neumím a ani jedna přítomná Hakiro ho určitě taky neumí zastavit," pokrčila rameny Genji.
"Luka by možná mohl pomoct, zlepšil se ve svých telepatických schopnostech," řekla Midnight a pohladila svého tygra za ušima.
"Tsk," tygr si odplivl a já věděl, co po mě chce.
"Tak fajn, ale jenom proto, že nechci, aby táhleten pakosaurus někoho omylem zabil," zakroutil jsem očima klekl si na zem sepnul ruce a zachraplal, "pěkně prosím kontaktuj Ťufíka - trdlosaura první třídy - a řekni mu, aby přestal."
Tygr se spokojeně ušklíbl a za chvilku se Ťufík opravdu zastavil.
"Rádo se stalo, ne nerado, možná rádo... to je jedno, prostě nemáš zač," ozvalo se mi v hlavě a já se ušklíbl.
"Jsi ještě naživu," zeptal jsem se svojí přítelkyně, když jsem jí sundaval ze sedla.
"Tak napůl," pořádně se jí motala hlava.
Ušklíbl jsem se, odvelel Ťufíka do jeho klece a pokoušel se dát Vivi co nejdřív do kupy, za což jsem si vysloužil pusu 😏😏...Odpoledne jsem chtěl ještě trénovat s Ťůfou, ale najednou se naším krásným údolím rozezněla siréna.
"Co je to!?!" zavolal jsem na Genji, která už vypínala sirénu.
"Otevřela se větší brána, měli bychom vyrazit," řekla.
"Čeká se na vás dva!" ozvalo se zezhora, Midnight, Yui a Vivi už byly připravené, domluvili jsme se, že jeden bude vždycky zůstávát tady s Hakiro (holkou), kdyby se něco stalo a dneska byla řada na Ayatovi.Ve městě bylo boží dopuštění, některé domy měly utržené střechy a rozbitá okna, jiné měly v sobě díry, ale zdálo se, že všichni lidé jsou v pořádku. Uprostřed náměstí stál nám velice dobře známý zelený týpeček.....
Midnightin ÚP.:
"Gul'dan?" zvedla jsem obočí, "ale to není fér!"
"To je kdo?" zeptala se Vivian.
"Taková stará zelená okurka, která umí vysávat z živých věcí život = je to hajzl," vysvětlil jí Ezio.
"Aha," řekla.
"Takže..." chtěla jsem začít vysvětlovat plán, ale od čeho jsou plány? Můj "úžasný" tým se už řítil z větší části na ně, "to si ze mě dělají pr*el? Vždyť věděj, co je to za týpka, kdyby se aspoň pokusili mě poslouchat, ale neeeeee!"
"Já tady pořád stojím," ozvala se vedle mě najednou Yui.
"Jediná trošku inteligentní osoba," poděkovala jsem bohu.
"Co mám dělat?" zeptala se mě.
"Dej mi šíp, použiju jeden složitej Enchant, který mu zamezí v používání schopností na nějakou dobu, pak půjdeš a trefíš ho," řekla jsem a skutečně jsem dostala šíp. Otevřela jsem svůj Lipton a vytáhla z něj malou kapku, musím šetřit.
"Partim ex facultatem Lipton, partim ex facultatem Lipton..." opakovala jsem chvíli, než začal ten šíp světélkovat světle modrou barvou, "zde prosím."
"Jde se na věc, jenom doufám, že naši pitomci jsou ještě naživu," řekla Yui a rychle se rozběhla k další budově, aby se dostala víš.
"To já taky," řekla jsem si a rozběhla se k ostatním.
"AAAAAH!" uslyšela jsem někoho křičet, samozdřejmě, všichni na pokraji smrti.
"NEEEE!" zděšeně jsem vykřikla, ale rychle se schovala, aby si mě nevšiml.
Co teď, pomyslela jsem si, možná... ano! To by mohlo fungovat! Když použiju Lipton jako štít a zaštítím je, mohlo by to zablokovat účinek té jeho magie! No je to tak 50 na 50, takže uvidíme...
"Scuta quoque Lipton!" zakřicěla jsem, otevřela svou láhev a ukázala na své přátele. V tu ránu se před každým oběvil poloprůsvitný štříbřitě zářící štít z Liptonu.
"Povedlo se!" vypískla jsem, když se bílé paprsky přestaly dotýkat ostatních.
"Ty," zavrčel a zamračil se na mě, "ty jsi určitě ta potvora, o které se tolik mluví! Ta velitelka s nevhodnými poznámkami, ale silná jak býk."
"To je docela dobrá pověst," zamyslela jsem se.
"Zanedlouho už nebude," ušklíbl se, ale najednou překvapeně poskočil a chytl se za zadek.
"Oooooh! Get Rekt Bich! Dobře tyyyy Yui!" zavolala jsem, protože jsem už tušila, co ho štíplo do zadku.
"Ona je tady ještě jedna," zavrčel a chtěl zase spustit svojí magii, ale smůla, můj enchant fungoval bezchybně! Musím se trochu pochválit...
"Jop a musím uznat, že tě dobře vyrektila," přikývla jsem.
"Ty jedna mrňavá," rozzuřil se a rozběhl se na mě.
"Až tak malá nejsem, měříme skoro 170 cm, abys věděl!" naoko naštvaně jsem mu odpověděla a snadno se vyhnula všem jeho útokům.
"Ty spratku," zase se mě pokusil urazit.
"Teď dostaneš levačkou," ozvalo se za mnou a já dala našemu skřetímu kamarádovi pořádnou pěstí.
"Kopanec pravou do břicha," řekla jsem a v zápětí udělala to, co jsem řekla.
"A vše dokončí," ušklíbla se Genji.
"Pořádnou podpásovkou s odmrštěním na druhou stranu náměstí," dokončil Ezio, podpírající Vivian.
"Znáte mě až moc dobře," ušklíbla jsem se po provedení svého oblíbeného obratu!
"A teďka ho pošleme tam, kam patří," usmála se unavená Vivian.
"S elegancí vážení, s elegancí," ušklíbla jsem se. To vlastně znamená, že u střílení Liptonu jsme dělali divné ksichty a říkali nejvíc pofrancouzštělé hlášky...
"Tak a příště mě LASKAVĚ POSLOUCHEJTE, než se zase pokusíte sebevraždit," dala jsem Eziovi, Genji a Vivian pořádnej pohlavek.
"Ano ma'm," zasalutovali všichni postrašeně.
"A jde se domů, mimochodem Genji, vyhrála jsem sázku!" včera jsme se vsadili, jestli bude další padouch z filmu, nebo ze seriálu, nebo z knížky, já jsem typovala film.
"Sakra! Teď budu za ní muset týden umývat nádobí!" zaklela Genji a všichni jsme se rozesmáli, nakonec to dopadlo docela dobře...Gul'danův ÚP.:
Za chvíli už jsem se propadal nazpět do nicoty, do hlavního štábu naší "aliance".
"Tak už víme, čí oko potřebujeme, Lady Guyoku-Ren bude potěšena," ušklíbl jsem se pro sebe a pak ztratil vědomí..........Autorova poznámka:
Autor: Ahoooooj! Nebojte, neumřela jsem!!! (Zatím)
Genji: No to ti to zase trvalo....
Ezio: JJ, měla bys psát častěji!
Yui: Hele, nechcete si radši poslechnout, proč nepsala.
Autor: Děkuji Yui, no takže mám fakt dobrý a "nečekaný" důvod! Můžete hádat 3.:
1...
2...
3...
Byla to ŠKOLA! Jak nečekané! Kdo uhádl správně, vyhrává další kapitolu Liptoňáků a možná napíšu další kapču i jinam.....
Midnight: Doufám, že se vám kapča líbila, pls vote, komment a nebo folow, zatím ahoj!
Autor: Umři v pekle Midnight!
Ezio: Proč si furt skáčete do řeči?
Midnight: Protože jsme jedna a ta samá osoba inteligente...
Genji: Get Rekt Čtenáři!!!!
ČTEŠ
Liptoňáci
AcakPostaveno na reálných postavách: Genji - Wofik_adelinkaCz Yui - YuiR24 Midnight - DigitalMiss Ezio - elementcz