Chapter one

11.2K 393 77
                                    


Reggel hangos csörömpölèsre, ès pakolásra keltem fel. Utálom a felkeltenek. Sőt egyenesen gyűlölöm. De ha már egyszer felkeltem csak megnèzem mifolyik odalenn.

Amikor lesètáltam a lèpcsőn láttam apát ahogy össze-vissza pakol meg süt. Ha most átjön valamelyik nyomorèk barátja hozzábaszom az èbresztőt hajnalban..

-Apa te meg mi a jó eget csinálsz reggel fasz tudja hánykor? Meg amúgy is. Csendesebben nem megy?

-Reggel? Yoongi dèlután 2 óra van.. Ès ma amúgy is költöznek ide Park-èk.

Oh mèg nem is mesèltem? Apa felszedett valami nőt ès annyira dúl a szerelem, hogy már ide is költöznek. Igen. Ketten. Van egy fia, a nevèt nem tudom de gondolom majd bemutatkozik.

-Haló. Yoongi èlsz?- arra lettem figyelmes, hogy apa a kezèt lengeti a szemem előtt fel-le.

-Bocs, nem figyeltem.

-Azt mondtam, hogy menj fel ès öltözz át valami normális ruhába. Ès a hajaddal is kezdhetnèl valamit. Úgy áll, mintha valaki megtèpett volna.-Nos igen.. Ez az átka annak ha sokáig alszol, jobban szètbarmolod a hajadat..

Apám kèrèsènek eleget tève felmentem az emeletre ès átvettem a pizsamámat, ès a hajamat is bállítottam úgy, hogy embernek nèzzek ki. Miután ezt megtettem leültem az ágyra a hátamat pedig ha hideg betonfalnak támasztottam. Ősz volt tehát a pulcsi elfèrt rám, hisz szeretem napközben tárva nyitva hagyni az ablakot. A kezembe vettem a telefonomat ès elkezdtem a facebook-ot nèzegetni. Általában kaja recepteket nèzegetek vagy ruhákat.

Bő fèlóra múlva a csengő idegesítő hangja hallatszott lentről. Ès ha mèg az nem elèg, hogy hangos a csengő hangja, mèg valamelyik barom ráfeküdt. Hogy a sírjára feküdne rá komolyan.

Mikor ajtó csapódást hallottam, eltettem a telefonomat majd lesètált lassan a lèpcsőn.

-Örülök, hogy vègre megismerhetlek Jimin.-Apa egy velem egyidős fiúval beszèlgetett èppen. Akinek Jimin a neve az elmondások szerint. Amikor apám vègre -sajnos- èszrevett mondta, hogy menjek oda hozzájuk. Oda mentem csak, hogy jó benyomást keltsek.

-Szia, bizonyára te vagy Yoongi igaz?- a nő -aki Jimin anyja gondolom- lejjebb hajolt az èn szintemre ès kedvesen beszèlt velem. Nem vagyok egy beszèdes típús így csak bólogattam. A nő vissza állt eredeti magasságába.

-Yoongi ő itt Jimin.-Mondta apám. Nem akartam megszólalni így csak intettem neki.- Jimin ő pedig Yoongi.

-Hello.- wow ahhoz kèpest, hogy, hogy nèz ki elèg magas hangja van. Mármint nem úgy, mint egy lánynak de fiú lètère igen is magasa a hangja. Tőlem nem lehetett nagyobb max 1-2 centivel.

-Na, akkor mehetünk enni?-kèrdezte apám amire mindenki bólogatott. Nekem Jimin mellè kellett ülnöm mert apa ès Jimin anyja egymás mellè ültek. Azthiszem mostantól ő az èn mostoha anyám. De akkor Jimin meg a mostoha testvèrem. Remek.. Ha reggelente nem zajosak akkor nekem már szimpatikusak lesznek.

-Szóval ha Jimin-nek úgy jó akkor Yoongi-val egy szobába lesznek, úgyis emeletes ágy van ott.- mosolygott apám Jiminre. Na nem, azt már nem. Az kène mèg nekem, hogy valaki ott baszogasson az èjszaka közepèn.

-Muszáj?..-kèrdeztem.

-Igen muszáj.-Mondta apám ellent mondást nem tűrő arccal. Az az idióta meg csak evett tovább mellettem. Őszintèn őt nem zavarja egy kicsit sem? Èn engem rohadtul..

Miután megebèdeltünk körbe vezettem Jimin-t a házban. Őszintèn megmondva nem èn akartam, apa erőltette rám..

Mikor a legvègèn a szobámat.. Vagyis most már a szobánkat mutattam meg neki mindent megnèzett.

-Èn alszok majd felül?

-Igen mivel èn utálok fent aludni.

-Rendben.- mondta majd felmászott a kis lètrán. Èn csak megforgattam a szememet ès lültem a szèkembe. Mièrt van emeletes ágyam? Nem úgy volt, hogy kettè szedi majd apa? Ha valaki a felsőn alszik ès mocorog akkor 1. Mozog az egèsz ágy, 2. Nyikorog, mint a kurva èlet 3. Sokszor bebaszom a fejemet a felső ágyba. Majd szólok neki,  mindenkèppen szedje szèt ha azt akarja, hogy Jimin ne a kanapèn aludjon. Mert èn kèpes vagyok rá ès kibaszom innen.

Miközben gondolkodtam arra lettem figyelmes, hogy Jimin a rajzos könyvemben nèzegeti "mesterműveimet".

-Ezeket mind te csináltad?- nem bazdmeg az apám.. Ekkora hülyesèget kèrdezni.

-Igen.

-Szèpen rajzolsz.- mosolygott rám.

-Kösz.

-Nem szeretsz beszèlgetni vagy mi, hogy ilyen szűkszavú vagy?

-Eltaláltad.

-Egyèbkènt itt milyen a suli? Kedvesek az osztálytársaid?- itt elgondolkodtam.. Igazából ők igen. Csak a felsőbb èvesek nem.. Na ők az igazi keselyűk, imádnak verekedni vagy molesztálni kisebbeket.. Esküszöm rosszabbak, mint a vègzősök.

-Aha, jófejek.. De ha oda fogsz járni ahova èn akkor jobb ha kerülöd a tizenegyedikeseket.. Rosszabbak, mint a tizenkettedikesek a vègzősök.

-Hát.. Nincs suli 'bad boy'-ok nèlkül nemigaz?- mosolygott rám ismèt. Most mibajod? Mi ebben az olyan jó dolog?

-Ja..-ismèt elment a kedvem a beszèlgetèstől. Mèg most nem tudom mit higgyek erről a Jimin fiúról, de idővel majd eldöntöm.

Sziasztok :3
Szóval.. Ez az első könyvem ezen a fiókon. Igazából csak azèrt kezdtem új fiókot mert a másikon már össze-vissza vagyok. Itt legfőkèpp BTS story-k lesznek.
Remèlem tetszeni fognak a munkáim :3
Na de legyen további szèp napotok.
#rainbowchickenn 🌈🐔

It was just an accident. [Completed✔️]Onde histórias criam vida. Descubra agora