-Gyerekek mindjárt kèsz a kaja menjetek fürdeni aztán gyertek le enni. -mondta Jimin anyja aki most már elèg nyugodtnak látszott.
-Okè.- mondta Jimin ès felállt. Chim anyja elhagyta a szobát aztán Jimin behúzott magával a fürdőszobába.
-Ugye mondd, hogy nem akarsz megint együtt fürdeni...
-De. Eltaláltad.- mosolygott.
Megengedte a vizet ès leült a kád szèlère.
Vártunk egy pár percet míg a kád tele volt. Aztán beültünk egyesèvel. Miután èn is kènyelmesen beültem Jimin-el szembe ő az ölembe ült.
-Hè, mi lenne ha nem ülnèl ilyen közel?- toltam... Vagyis csak próbáltam hátrèbb tolni őt de a karjait a nyakam körè fonta.
-Nem.. Már így is sokat vártam erre a pillanatra szóval nem most foglak itthagyni.- őszintèn megmondva èrtettem mit mondott de nem tudtam felfogni.
Mikor látta, hogy rèsnyire van nyitva a szám rátapadt ès lassan szenvedèlyesen csókolni kezdett. Az agyamat már teljesen elvesztettem de most már a józan eszemet is.
A csókjaink egyre mèlyebbek lettek, egy-kèt halk nyögès is kiszökött ajkaink között. Amikor egy hosszas csókból elváltunk egy vèkony nyálcsík húzódott vègig közöttünk.
Ezután áttèrtem a nyakára amit csókokkal hintettem be, utána pedig harapás ès szívás nyomokat hagytam a puha felületen.
Megálltam ès ránèztem arcára ami elè leszállt a rózsaszín köd.
Közel húztam amennyire csak lehetett, amikor merev tagja a hasfalamhoz nyomódott egy halk nyögès kísèretèben ráfogtam tagjára.
Mielőtt mozgattam volna a kezemet rajta óvatosan bejáratához helyeztem már nekem is elèggè merev tagom. Láttam rajta, hogy már legszívesebben gyorsan leülne de èn csak óvatosan szèpen lassan ráültettem. Nem akartam, hogy fájon neki.
Először csak lassan kezdtem el mozogni benne, utána egyre gyorsabban. A kezem szinkronban mozgott testemmel együtt. ChimChim-et csókokkal próbáltam csitítgagni hisz a hangos nyögèsei tuti lehallatszódtak volna.
-S..Sugah..- nyögdècselte a nevem, igaz így csak a haverok szoktak szólítani de annyira tetszett ahogy ő mondja jelen esetben, hogy többször akartam hallani.
-Mhondd Mhègh egyhszerh.
-Shu..Shugahh..- ezután pár perccel már egyikünk sem bírta. Így Chim a kezembe míg èn belè mentem el.
Mindketten levegő után kapkodtunk egy kis ideig utána pedig kimentünk a fürdőből ès felvettük a pizsamánkat (ami egy póló volt meg egy boxer).
-Hm mi lesz a vacsi?- kèrdeztem miközben belèptünk mind ketten a konyhába. Apa ránk nèzett aztán csak úgy felállt ès bement a szobájába. Fura...
-Melegszendvicset csinálok.- mosolygott ránk Mochi anyja.
-Hm a kedvencem.- nyalta meg szája szèlèt Mochi ès leült az asztalhoz. Èn valani oknál fogva furának èrzetem apa viselkedèsèt. Bekopogtam a szobája ajtaján.
-Bejöhetek?
-Gyere.- benyitottam az ajtón ès láttam, ahogy az asztalnál ül egy rajz felett vagyis az igazi nevèn szólítva tervrajz házakhoz ès egyèb èpületeknek az alpjához.
-wow, ez nagyon jól nèz ki.- a ház 2 emeletes volt. A kertben volt egy szökökút, a hátsó kertben pedig medence. A ház körül egy tègla kerítès volt amibe szebbnèl szebb minták voltak vèsve.
-Köszönöm. Ja, Yoongi kèrdezni szerettem volna valamit.- remèltem, hogy nem hallott semmit arról ami fent törtènt...- Tegnap beszèltem az egyik tanároddal ès azt mondta nem igazán figyelsz az órákon. Azt is említette, hogy sokszor elalszol..
-Mh.. Mert semmi èrdekeset nem nondanak..
-De Yoongi ez nem így működik. Figyelj oda ha èrdekes ha nem. Azèrt meg vègkèpp örülhetnèl, hogy mèg nem voltál az igazgatóiba amièrt olyan sokszor elaludtál.
-Sajnálom.. Többè nem fordul elő.-lehajtottam a fejemet.
-Ajánlom is. Na de menjünk enni mert farkas èhes vagyok.- mosolygott rám apám. Miközben elhaladt mellettem összeborzolta a vizes hajamat.
Miután ő távozott èn is utána mentem ès leültem Jimin mellè a szèkre. Ránèztem ès egy aggódó Mochi-t találtam szembe magam. Kèrdően nèztem rá, hogy mègis mi baja.
-Minden rendben fiúk?- kèrdezte apa.
-Öhm aha.- vágtam rá egyből. Mindketten előre nèztünk csendben.
---
Forgolódtam az ágyba jobbra-balra. Ma hamarabb lefekdütünk, hogy holnap mèg vèletlenül se aludjak el órán. ChimChim már règ aludt de èn csak szenvedtem. Túl meleg volt de ha kitakarózom meg túl hideg. Az ágyam valahogy nem volt olyan kènyelnes most, szètnyomta a hátam ès az oldalamat, ès ha ez mèg nem elèg, akkor az is segít a nem alvásban, hogy valahogy mindig a fürdőben törtèntek jutnak eszembe.
Nem lett volna szabad.. De annyira jó volt.. De mostoha testvèrek vagyunk basszus! Bárcsak ne nyomulna akkor ez sosem törtènt volna meg. Ès most kètelkedem abban, hogy meleg vagyok-e vagy sem..
A nagy gondolkodásban vègre sikerült elaludnom.
Sziasztok :3
Oh okè tudom ez nagyon szar lett XD
Am bocsi sok kihagyásèrt de a hülye nap úgy megsütött pènteken, hogy alig bírtam kimászni a napszúrásos-betegsègből (erre van normális magyar szó?)
Minden esetre itt van a 9. Rèsz is :3
Remèlem tetszett owo
(Ès igen Yoongi meleg vagy XD))
Legyen további jó napotok
Bai bai ✋✋
#🌈🐔
ESTÁS LEYENDO
It was just an accident. [Completed✔️]
Fanfic" -Mondhatsz bármit, akkor is az enyèm leszel. -Na azt megnèzem.-nevette el magát a menta-zöld hajú fiú. " -Trágár szavak. -nèhol található +16 & +18 -Ha esetleg nem bírod/szereted a yaoi törtèneteket akkor el se kezd :3 Ui: jó olvasást By: #Rainb...