Yoongi pov
Egy ideig mèg ott ácsorogtam a konyhába, nem tudtam mit kezdeni magammal.
Pár perc múlva felmentem a szobámba ès leültem az ágyamra. Olvasni kezdtem közben pedig zenèt hallgattam.
Annyira bele mèlyültem az olvasásba, hogy már csak arra lettem figyelmes, hogy bebaszódik az ajtóm ès mellettem pedig Jimin ül szorosan. Ránèztem ès láttam, hogy mozgott a szája, gondolom nekem pofázott valamit.
-He?- veszem ki fèl fülemből a fülest.
-Nem is hallottad amit mondtam? Tch.- ránèztem kèrdően, hogy akkor most elismètli-e.- miaz?... Nem fogom megismètelni így jártál.
-Álljunk csak meg, itt mèg mindig èn vagyok az idősebb. Meg amúgy miótta vagy ilyen flegma?
-Oh hát ha te azt tudnád.. Na de unatkozom csinálunk valamit?
-Persze játszuk azt, hogy elássuk ChimChim-et a föld alá.- forgattam meg a szememet.
-Oh már beceneveket is használsz?- húzogatta perverzen a szemöldökèt.
-...Kussolj.-èreztem ahogy az arcom kicsit vörösebb lett.
-MhMmm- Jimin eldobta a könyvemet jó messzire a szoba másik sarkába, a telefonomat pedig letette az asztalra, aztán gyorsan ledöntött az ágyamra ès fölèm támaszkodott. A kèt izmos.. Mármint a kèt karja a fejem mellett helyezkedett el.
-Szállj le rólam vagy sikítani fogok.
-Sok sikert. Csak nehogy úgy járj, mint legutóbb.- mosolygott rám.
-Idióta perverz, szállj le rólam!- próbáltam kiszenvedni magam alóla de lefogta a kezemet így úgy nèztem ki mintha partra vetettek volna egy halat.
-Hm, mèg mindig nem bèszèlsz a legszebben velem szembe. De semmi gond, csak várjuk ki a jövő hèt vègèt.
-Mh inkább megyek apèkkal vagy alszok Jin-nèl..
-Úgysem engedlek el.
-Mintha engem èrdekelne, hogy te mit akarsz őszintèn.. Ne viccelődj velem Chim mert rosszúl jársz.- ezután inkább nem mondott semmit csak mozdulatlanúl támaszkodot.- èlsz? Mondjuk remèlem nem de...- èppen a mondatom közepèn voltam amikor is Jimin megcsókolt. De nem úgy mint először, most olyan más volt. Èrzèki ès lágy. Jèzusom de nyálas lettem.. Pfhuj. Akármennyire is ellenkeztem a testemnek nem tudok határokat húzni, így tehát termèszetesen visszacsókoltam neki. A kezeimet a nyaka körè fontam ès lejjebb húztam a fejèt ezzel mèlyítve csókunkat.
Megnyalta alsó ajkam bejutást kèrve, megadtam neki de nem sokáig ment ez hisz levegő is kell plusz hallottuk, ahogyan a lèpcső nyikorog. Chim gyorsan felült ès a hideg betonfalnak dölve a kezèbe vett egy könyvet. Èn is követtem a pèldáját ès így ültünk mikor is benyitottak.
-Sziasztok fiúk. Lassan kèsz a vacsora, előtte menjetek el fürdeni aztán gyertek le.- szólt be Jimin anyja az ajtón.
-Okè.- egyszerre szólaltunk meg Jimin-el. Miután az anyja bezárta az ajtót megfogta a kezemet ès behúzott a fürdőbe.
-Mh.. Nem fogunk együtt fürdeni remèlem ezzel tisztában vagy.
-Dehogy nem.- neki lökött az ajtónak óvatosan.- ígèrem nem fogok csinálni semmi olyat amit te nem akarsz.- nèzett rám nagy csillogó szemeivel.
-O...okè..-mièrt is mentem bele? Jesszus egy hülye vagyok.. De most már mindegy..
Megengedte a vizet Jimin. Aztán mikor elèg víz volt a kádban elzárta a csapot. Szerencsèmre nagy kádunk van tehát nem kell nyomorogni. Mire oda nèztem Jimin már benne ült a kádban ès engem nèzett.
-Na? Mèg ma bejössz?
-U..uhum..- hülye dadogás. Már vettem le a pólóm mikor is eszembe jutott, hogy nem egyedül vagyok.- fordúlj el..
-Mièrt? Te is ès èn is fiú vagyok.. Vagy te nem?
-Idióta! Persze, hogy az vagyok.. De akkor is fordúlj el vagy, itthagylak.
-Jó..- Jimin sóhajtott egy nagyot majd hátat fordított nekem.
Elkezdtem vetkőzni, próbáltam sietni. Pár másodperc múlva már èn is bent ültem Chim-el szemben.
-Hali.- mosolygott ChimChim.
-Hello(?)-momdtam unott arccal.
-Mindig olyan komoly arcot vágsz.- aa zseni aztarohadt woaah..
-Gratulálok zsenikèm, esetleg egy nóbeldíjat?
-Aha, az álljon rajta, hogy a világ legaranyosabb embere. Őszintèn szólva már règ a földön fetrengenèk könnyes szemekkel röhögve de nem vagyok egy pozitív ember, de ez akkor is fájt.
-Tch ekkora egoistát, mint te Park Jimin.. Mindjárt leszakad a plafon is.- felnèztem csak a hatás kedvèèrt.
-Haha.. Mièrt vagy ennyire negatív..?
-Azèrt mert itt vagy.- forgattam meg a szememet.
Jimin csak aranyosan felnevetett.. Várj mit mondtam? Aranyos?......... Szóval Jimin felnevetett.. Aztán közelebb ült hozzám.
-Te meg mit csinálsz?
-Közelebb jöttem
-Na látod itt kezdődnek a bajok.
-Hmm milyen bajok?- Jimin perverzen nèzett rám. Egy igazi perverz masina.
Mire èszbe kaptam ChimChim már az ölembe ült ami hát odalentről nem volt a legjobb helyzet.
-Muszáj?- kèrdeztem enyhe pirrel az arcomon.
-Tch mintha nem èlveznèd úgy viselkedsz mindig.
-Azèrt mert nem.....- fejeztem volna be a mondatomat mikor is Chim ajkai az enyèmhez simultak ès mozogni kezdtek puha párnácskáji az enyèmen.
Először nem akartam belemenni a francia csókba de vègül nem volt más választásom, hisz megharapta az alsó ajkam ami hát valljuk be... fájt. Így ő simán átcsúsztatta a nyelvèt az èn számba.
A karjait nyakam körè fonta, èn pedig reflexből(?) a dereka körè, nem akartam közelebb húzni jelen esetben hiszen annak nem lett volna jó vège. Már az is bizarr, hogy a mostoha testvèremmel egy kádban èppen smárolok miközben csak pár centi választja el intim felületeinket.
ChimChim már èppen mozdulni akart közelebb mikor is arrèbb löktem mivel a fürdőszoba ajtaja kinyilt....
Szaisztok owo
Szóval vègre itt van az 5. Rèsz is ami fura mert ezt a rèszt ti akkor fogjátok olvasni amikor èn már a 6-7. Írom o-o
Szeretek előre dolgozni hehe :3
Meg így nektek sem kell sokat várni owo
Igazából nincs mit mondanom nagyon xD
Legyen további szèp napotok :3#RainbowChickenn🌈🐔
Ui: Ha dobsz egy csillagot dobok egy kekszet ( ͡° ͜ʖ ͡°) 🍪
KAMU SEDANG MEMBACA
It was just an accident. [Completed✔️]
Fiksi Penggemar" -Mondhatsz bármit, akkor is az enyèm leszel. -Na azt megnèzem.-nevette el magát a menta-zöld hajú fiú. " -Trágár szavak. -nèhol található +16 & +18 -Ha esetleg nem bírod/szereted a yaoi törtèneteket akkor el se kezd :3 Ui: jó olvasást By: #Rainb...