Yoongi POV-Mi lenne ha áthívnánk a többieket is ès játszanánk az 'esèly' játèkot?- vigyorgott gonoszul. //írómegj. Aki esetleg nem ismeri tőlük ezt a játèkot akkor nèzzen utána neten. Angolul 'chance' a neve. De röviden annyi, hogy kártyákat fordít fel 6 ember 1 pedig visszaszámol. 5 safe kártya van ès 1 halálfej, aki a halálfejef fordítja fel azt meg megkínozzák persze csak kicsit. Pl valami rohadt csípőset kell ennie.//
-Neee abba rossz vagyok.. Mindig èn fordítom fel azt a hülye koponyát..
-Naa~ lègyszii~ Sugaa~~
-Aish, na jó.. De most már menjünk aludni mert kèső van.- rámutattam az órára ami hajnali 1:23-at mutatott.
-Okès.- ezután felmentünk ès befeküdtünk az ágyba.
---
-1, 2, fordít!- egyszerre fordítottuk fel a kártyákat ès szerencsètlen Jin-nèl volt a halálfej.
Jin-t lefektettük a földre majd Jimin, Kook ès Hoseok rácsapott Jin homolkára. Szegèny srác biztos fájhatott neki amikor Jungkook egy erőset csapott a fejère.
-1, 2, fordít!- ismèt felfordítottuk a kártyákat... El sem hiszitek kinèl volt a halálfej.... Persze, hogy nálam.
RM ès Hoseok egy fakanállal ütöttek a derekamra míg èn hasamra voltam fordúlva ès a pólóm alja fel volt húzva. Mit ne mondjak elèggè fájt ès utána nem volt kènyelmes ülni.
-1, 2, fordít!- most vègre èn számoltam vissza. Nam-nál volt a koponya. Neki az volt a feladata, hogy vegyen fel úgy egy nadrágot, hogy nem használhatja a kezèt. Mit ne mondjak... Elèg vicces látvány volt.
---
Egy ideig mèg játszottunk aztán Jin összedobott valami ebèdet. Miután mindenki evett elköszöntünk egymástol ès mindenki hazament.Körübelül dèlután 4 óra lehetett amikor úgy döntöttem, hogy felmegyek Jimin-hez a szobába aki már egy ideje fent van.
Kopogás nèlkül nyitottam be ő pedig felkapta a fejèt a könyvről.
-Hali, mi jót olvasol?- ültem le mellè.
-Mh a polcon találtam, am a 'felelsz vagy mersz' horror könyvet.
-Oi, az az egyik kedvenc könyvem szóval vigyázz rá. Mochi bólogatott majd visszatèrt a könyv világba. Èn a telefonomon nyomkodtam valamit igazából nagyon unatkoztam de nem akartam ChimChim-et zavarni.
Miután sikeresen lemerítettem a telefonom, feltettem a töltőre.
-Am, van kedved lejönni velem a kosár pályára?- kèrdeztem miközben elővettem a kosárlabdát.
-Aha, habár kosarazni nem tudok valami jól.- rámosolyogtam aztán összeszedtük magunkat ès elindultunk.
---
-Szóval amikor dobod a labdát dobd annak a fekete nègyzetnek az egyik sarkába ès akkor be fog menni.- magyaráztam neki 1-2 dolgot.
Megdobtam a nègyzetnek a jobb sarkát ès belement de előtte mèg pörgött a gyűrűn egy párat.
-Na jó.. Ez csalás.- nevettem ezen a kijelentèsèn.
-Tessèk, próbáld meg.- nyujtottam felè a labdát. Felállt a dobó vonalra aztán nekidobta a nègyzet bal felső sarkának, nagyon kèrdèses volt, hogy be megy-e de vègül bement.
---
Este 8 fele járhatott az idő amikor is úgy döntöttünk, hogy haza megyünk. Egèsz jól megy Mochi-nak a palánkra dobás. Persze azèrt volt olyan amikor majd' megfulladtam a nevetèstől.Mikor haza èrtünk mindketten fáradtan vágtuk le magunkat a kanapèra.
-Fáj a lábam.- panaszolta Jimin.
-Puhány.
-Minek mertèl nevezni?!
-Puhánynak- mosolyogtam rá miközben megvontam a vállam.
Nekem esett ès bírkózni kezdtünk vègül feladtam ès ő került felülre.
-Na ki a puhány?
-Hagytalak nyerni
-Aha, èn is ezt mondanám.- ekkor lehúztam a fejèt ès megcsókoltam. Ő termèszetesen visszacsókolt.
-Na mentem fürdeni pá.- álltam fel ezzel megszakítva a romantikus pillanatot.
-Oi! Ez nem volt szèp húzás tőled!
Nevetve csuktam be a fürdőszoba ajtaját.
-Jahj ez a fiú teljesen megfordította a világnèzetem.- suttogtam magamnak miközben a tükörben nèztem magam.
Huu egyre rövidebbek a rèszek, de eh egyrèszt azèrt is van mert ha egy rèsz lenne kb 1000+ szavas akkor kb megvan 2 rèsz egybe ès akkor már sok kihagyás lenne mert nem lenne ötletem. De remèlem ez nem nagy baj :3 a kövi rèsz ha minden igaz akkor holnap jön owo addig is legyetek jók -w-
Bai Bai ✋
#🌈🐔
ESTÁS LEYENDO
It was just an accident. [Completed✔️]
Fanfic" -Mondhatsz bármit, akkor is az enyèm leszel. -Na azt megnèzem.-nevette el magát a menta-zöld hajú fiú. " -Trágár szavak. -nèhol található +16 & +18 -Ha esetleg nem bírod/szereted a yaoi törtèneteket akkor el se kezd :3 Ui: jó olvasást By: #Rainb...