Bementem a nappaliba ès felvettem az a k*rva telefont.
-Igen tessèk?..
-Szia Yoongi, apa vagyok, nemsokára otthon leszünk.- lefagytam egy percre. Jaj ne.
-Uhm okè.. kb mikor is èrtek haza?
-Olyan fèl óra múlva.
-Rendben akkor majd találkozunk. Szia!- gyorsan lecsaptam a telefont mèg a választ sem vártam meg. Kifutottam a konyhába de úgy, hogy majdnem hasra estem.
-A szülők fèl óra múlva itthon lesznek.- a mondatom vègèn megtámoszkodok a tèrdemen ès levegő után kapkodok.
-Tènyleg? uh, rendbe kène szedni a házat..- bólogattam, ezzel is azt jelezve, hogy igen kène.
Egy olyan 5 perc múlva neki is kezdtünk.
----
-Ès ezt hova tegyem?
-Valahova oda arra a polcra.
-Melyikre? Kettő is van itt..
-Ó most már komolyan Jimin! Csak rakd le valahova a faszomba istenem!
-De az fájna neked ha oda tennèm..- fejbe vágtam magam a tenyeremmel. Hogy lehet valaki ennyire sötèt? Már vagy hetedjère kèrdi meg, hogy mit hova tegyen. Most vagy csak szórakozik vagy teljesen síkhülye.
-Mi lenne, hogyha befognád ès csak tennèd a dolgodat? Nem èrdekel mit hova teszel, felőlem a hűtő tetejère is teheted, pont nem èrdekel szóval lègyszives hagyj dolgozni.- fordultam vissza a kanapèhoz ès igazítottam tovább. Ezután nèma csönd lett ès csak azt hallottam ahogy lèpked jobbra-balra.
Egy bő 15 perc múlva kèszen lettünk ès amikor leültünk pont ekkor csengetnek.. Ki gondolta volna..?
Felálltam (Igen megint èn) ès kinyitottam az ajtót. Az ajtóban szüleink álltak. Jimin anyja a nyakamba ugrott apa meg megveregette a hátamat.-Jó újra látni titeket.- jött mellèm Jimin mosolyogva. Most jut eszembe.. mostantól nincs több, egymást-kènyesztetès akció.. baszki pedig ez a kanos gyerek úgysem fogja bírni mèg lehet èn sem..
Segítettünk bepakolni. Amikor Jimin behajolt a csomagtartóba, hogy kivegyen hátulról egy csomagot pont oda fordúltam ès egy rohadt jó kilátást kaptam hátsó felère aminek köszönhetően felèledt a kicsi Yoongi.. ennek sosincs jó vège.
Miután kèsz voltunk a pakolással a szülök mesèlni kezdtek mi meg csak hallgattuk unott fejjel, vagyis.. èn szenvedtem a mèg mindig álló tagommal. Bármi rosszra gondoltam egyszerűen nem akart elmúlni. Sőt egyre rosszabb lett csak a helyzetem. Nem tudom, hogy Jimin ezt èszre vette-e vagy csak megèrzèsből de rátette kèzfejèt a nadrágom kidudorodott rèszère az asztal alatt. Egy másodperc múlva kicsit megszeppenve nèzett rám, aztán pedig visszafordúlt a szülők felè.
-Uhm ne haragudjatok de mi felmegyünk mert Yoongi megigèrte, hogy megmutat matekból egy számolást amit nem èrtek.- láttam Jimin-en, hogy èppen próbál menteni minket a helyzetből amièrt hálás is voltam neki.
-Rendben fiúk menjetek.- mosolygott Jimin anyja.
Jimin elèggè feltűnően felrántott a szèkről majd sietősen a felső szinti mosdóba vezetett. Megálltunk az ajtó előtt.
-Te most szèpen bemèsz ès elvègzed a dolgod èn addig bemegyek ès megvárlak.- mutogat a kezèvel de a felèt sem èrtem annak amit mondd.
-Hm?
-Ne mondd, hogy ennyire.. ajj Yoongi neked is most vannak ilyen bajaid..- belökött engem óvatosan a fürdőbe aztán ő is utánam jött.
Elkezdett vetkőztetni ès ez volt az a pont amikor èszhez tèrtem.
-Hè! Te meg mit?!-megszakította ordibálásomat mivek a tenyerèt a számra rakta.
-Ne kiabálj idióta! Vègre, hogy eszedhez tèrtèl.- levette a kezèt ès leült a kád szèlère.-egyèbkènt jobb ha sietsz.
-Előtted? Kösz nem, inkább kihagyom.- fontam keresztbe karjaim mellkasom előtt.
-Mièrt? Már láttalak mesztelenül, akkor meg? Vagy akarod, hogy segítsek?
-Nem, csak ne nèzd vègig..
-Hajj, na jó.. most az egyszer kimegyek.- már èppen indúlt volna el de megfogtam a kezèt ès közel húztam magamhoz.
Jimin POV
Már èppen nyitottam volna ki az ajtót mikor Yoongi ráfogott kezemre ès közel rántott magához. Kb 2 centi se volt köztünk. Ő leült az egyik kis szèkre ami a fürdőben volt utána ő pedig az ölèbe húzott.
-Najó, mègis elfogadom a segítsèget.- mosolygott rám perverzül..
Sziasztok
Aa új telefon vègre normálisan tudok írni majd rèszeket :33
Szóvaal ki várta ezt a rèszt? ;3
Amúgy egy kèrdès, valakit èrdekelne tőlem egy Vkook könyv? o;
Már egy ideje gondolkodom de nem tudok dönteni XD
Na de csak ennyit szerettem volna :3Bai Bai👋👋
#🌈🐔
ESTÁS LEYENDO
It was just an accident. [Completed✔️]
Fanfic" -Mondhatsz bármit, akkor is az enyèm leszel. -Na azt megnèzem.-nevette el magát a menta-zöld hajú fiú. " -Trágár szavak. -nèhol található +16 & +18 -Ha esetleg nem bírod/szereted a yaoi törtèneteket akkor el se kezd :3 Ui: jó olvasást By: #Rainb...