Chapter three

5.1K 360 79
                                    

Jimin pov

Igazából èn kedvelem Yoongit. Igaz sokszor bunkó ès akaratos, de szerintem csak azèrt ilyen mert szokatlan mèg neki ez az új helyzet.

Amikor anya elmondta nekem, hogy ide fogunk költözni, örültem neki, mert a másik sulimban úgysem volt barátom plusz mindig is akartam egy fiú testvèrt. Csak azaèrt mert elèg sok fiúxfiú törtènetet olvastam már amibe kèt testvèr összejött.. Ja, igen.. Meleg vagyok remèlem ez nem meglepő ezek után. De nem csak ezèrt szerettem volna tesót, hanem azèrt is, hogy ne unatkozzak egyedül.

Az igazat megvallva Yoongi egèsz jól nèz ki. Na meg annyira aranyos amikor morcos, olyan, mint egy kertitörpe aki ideges.

Gondolat menetemet az ablak hangos csapódása zavarta meg. Hallottam, hogy Yoongi motyog magában valamit, de azután egyből el is aludt. Kedves tőle, hogy mègis csak becsukta.. azaz bebaszta az ablakot. Elèggè fáztam, ő sosem fázik vagy mivan?

Mèg egy ideig bámultam a plafont aztán szèpen lassan èn is elaludtam...

-----

Reggel arra keltem, hogy valaki lent nagyon jól èrzi magát ès nevet, mint egy idióta reggelek reggelèn.

-Esküszöm, hogy fejbebaszom azt aki reggel 7kor felmert engem kelteni.- szólalt meg Yoongi, rekedtes mèly hangján, ami bevallom őszintèn, írtózatosan tetszett, szexy volt így a hangja.

-Lehet csak a szülők csinálnak valamit..

-Leszarom, engem ne keltegessen egyik se reggel.- Mikor felültem az ágyra Yoongi már öltözködött èppen. Nekem háttal állt. Igazából ennèl jobb kilátást nem is kaphattam volna. A kis formás feneke elèg jól mutatott a fekete szakadt farmerban. Az izmos hátára pedig a fekete hosszúujjú pólója simult. Miközben őt bámultam egy kisebb nyálcsík folyt vègig a szám szèlèn amit gyorsab le is töröltem.

Mire újra lenèztem Yoongi már nem volt ott, gondolom lement enni... Vagy fejbebaszni valakit.. Remèlem csak enni ment.

Pár perc múlva èn is leèrkeztem a földszinti emeletre felöltözve. Senki nem volt a nappaliba így a konyhába sètáltam. Termèszetesen már mindenki evett, így leültem Yoongi mellè. Az viszont rosszúl esett tőle, hogy amikor leültem ő arrèbb húzódott a szèkèvel kb 2 cm-t.

Yoongi Pov

Mikor Chim leült mellèm, arrèbb húzódtam. Tudom, hogy ez bunkóság meg nem illik de majd pont engem fog èrdekelni ez mi? Persze, hogy nem. Sok ètvágyam nem volt, meg amúgy is fogyózom ezèrt csak egy szendvicset ettem.

-Am apa, mikor jönnek a bútór szerelők, hogy kettèszedjèk az ágyat? Rohadt idegesítő amikor ChimChim megmozdúl mert az egèsz ágy mozog ès nyikorog.

-Ma jönnek ha mindenigaz. De beszèlhetnèl szebben is fiam ahelyett, hogy itt káromkodsz.

-Persze, majd pont most fog èrdekelni tèged, hogy-hogy bèszlek nem?

-Na ebből elèg legyen, nagyon szemtelen vagy Min Yoongi. Menj fel a szobádba ès le se gyere ebèdig!

-Jó! Legalább nem kell titeket hallgatnom!- álltam fel, de úgy, hogy a szèk hátradölt. Idegesen feltrappoltam a lèpcsőn majd bebasztam az ajtóm ajtaját csak, hogy hallják, hogy bementem.

Komolyan minden akkor romlott el mikor ezek ketten megjelentek. Utálom őket.. Az anyja Jimin-nek rohadtúl idegesít a kèrdèseivel, Jimint meg egyenesen gyűlölöm. Semmi nem jó neki ami nekem igen. Ennyire nem veszi figyelembe, hogy èn règebb óta lakom itt ès mondjuk nem kène minden ellen csak ellenkezni? Ekkora egy barom idiótát, mint ő. Tch. Hogy èltèk túl az ideutat?

Annyira felidegeltek a gondolataim, hogy a fiókomba kerestem egy pengèt. Felhúztam a pólómat a hasamnál ès elkezdtem megvágni. Már voltak ott règebbről hegek, mert tudom hogyha a kezemen bárki meglátná egyből agykurkászhoz küldene. Így meg senki sem látja. Tesi órák előtt is inkább a mosdóban vagy a zuhanyzóban öltözöm át.

Amikor már szabály szerűen folyt a vèr le a hasamon átmentem a fürdőmbe ami a szobából nyílik. Kinyitottan a csap feletti szekrènyt, ami telis-tele volt altatókkal nyugtatókkal, kötszerekkel, fertőtlenítőkkel ès egyèb -nem odaillő- dolgokkal. Most azt hiszitek, hogy túladagolom magam vagy ilyesmi pedig nem. Napotna egyet veszek be mindegyikből.

Miután bekötöztem jó bőven a vágásokat meghallottam, hogy a szobám ajtaja becsukódott ami azt jelzi, hogy valaki bejött. Lehúztam a pólómat ès kilèptem a fürdőből.

-Hali.- köszöntem Jimin-nek aki elèggè meggyötörtnek tünt.- minden rendben?

-Talán..

-Mèg ma kinyögöd mi a bajod, vagy vègre kimèsz innen?-Láttam rajta, hogy elkezdenè de meggondolta magát ès leült a szèkembe.

-Nem megyek ki.

-Ès mièrt is nem?

-Mert ez az èn szobám is.-őszintèn mondva, meglepődtem rajta. Miótta lett ilyen bátor?

-Mhm, mèg most lehet. De ki tudja..- erre a mondatra felállt ès egy gyors mozdulattal a falnak lökött ami elèggè fájt. A kezeit a fejem mellett támasztotta meg, ezzel menekülő utamat lezárta.

-Mikor fogod vègre befejezni? Unom, hogy bunkó vagy velem. Èn megpróbáltam a legjobbat kihozni magamból de te meg sem próbálod. Ès most miattad vagyunk itt. Mert èn kiálltam melletted apád ellen. Ès te hogyan hálálod meg? Hát úgy, hogy továbbra is csak úgy kezelsz, mint egy felmosó rongyot.- miután befejezte megforgattam a szememet.

-Hűha, superman, gratulálok nagyon hősies voltál- mondtam szarkasztikusan ès mellè mèg tapsoltam is.- tudod nem tudom mi a fasznak csináltad azt amit csináltál. Nem kèrtelek meg rá szóval jobb ha lehűtöd magad radiátor.- azt hitte ezzel meghat? Na hát arra várhat.
Mikor folytattam volna a beszèdem Jimin megakadályozott mert....

Muhaha :3
Egy igazi köcsög(váza) vagyok o:
Hogy lehetsz ekkora swag RC. Hogy itt vagod le? 8)
Na jó viccet fèlre tève, szerintetek mit csinált Chim? 😂
A kövi rèszben kiderül, na ès vajon Yoongi megtörik majd attól amit Jimin csinált vagy csak mègjobban megutálja? o:
Reklám után kiderül :3
Addig is legyen további szèp napsütèses napotok :3
Sziasztok ;w;
#RainbowChickenn🌈🐔

Ui: Ha dobsz egy csillagot dobok egy kekszet ( ͡° ͜ʖ ͡°) 🍪

It was just an accident. [Completed✔️]Onde histórias criam vida. Descubra agora