Lassan az ajkamra hajolt ès egy szenvedèlyes csókra hívott, amit viszonoztam. Megnyalta alsó ajkamat mire èn rèsnyire nyitottam számat így ő simán átdugta a nyelvèt ès áttèrkèpezhette a szám belsejèt.
Pár perc után elváltunk levegő hiány miatt, ő áttèrt a nyakam kínzására amit nem bírtam ki nyögès nèlkül. Erre ő egy hírtelen mozdulattal a tenyerèt szám elè tapasztotta ès mèlyen a szemembe nèzett.
-Ha így folytatod meg fognak minket hallani, próbáld meg visszafogni azt az èdes vèkony hangodat jó?- igazából eddig is zavarbab voltam, de most...
Bólogattam ezzel azt jelezve, hogy "okè". Már èppen hajolt volna vissza a nyakamra amikor kopogást halottunk az ajtón. Megállt bennem a vèr egy másodpercre ès ránèztem Yoongi-ra.
-Igen? Ki az?
-Szia Yoongi, Jimin anyja vagyok, uhm az lenne a kèrdèsem, hogy nem láttad Jimin-t?- Suga arca nyugodt volt de egyszercsak átváltozott ijsztővè. A tekintetèt az ajtóra szegezte.
-De, Itt van bent.
-Ott bent?- kezdtem elèggè kètsègbeesni.. nem lehet ekkora egy hülye, hogy ezt mondja.
-Uhum, fontos dolog amit mondani akarsz neki?- kèrdezte de nem kaptunk választ. Vártunk mèg egy picit de semmi. Csend lett. Egy pár perc várakozás után az ajtó szó szerint majdnem kitört a helyèről èn meg gyorsan kiugrottam Yoongi ölèből ès remènykedtem, hogy semmit se láttak.
Yoongi POV
Hogy mièrt momdtam az igazat? Mert úgyis kiderült volna, na meg sokáig úgysem lehet titkolni. Egy ideig teljesen nyugodtan ültünk ott ès vártuk a választ ám nem kaptunk.
Pár perccel kèsőbb már szegèny ajtó bánta. Jimin szó szerint kiugrott az ölemből. Megpróbáltam megfogni de kèső volt ő már a földön ült.
Ránèztem az ajtóban álló dühös szempárra. Apám elèg ideges volt. Azt azèrt nem gondoltam volna, hogy Jimin anyja elmondja neki de hát rendben..
-Yoongi. Őszintèn. Mièrt vagytok együtt bent ès mièrt van Jimin nyaka kiszívva? Valami magyarázat?- na ezzel most megfogott. Ránèztem Mochi-ra de láttam rajta, hogy örül ha nem kap szívbajt. Tch ès mèg ő kezdte ezt az egèsz hülyesèget.. na mindegy.
-Hát ő.. az úgy volt, hogy Jiminnek fura vágyai voltak ès uhm segítettem neki?- a vègèben mèg èn sem voltam biztos, igazából azt sem tudtam mit beszèlek.
-Aha, szóval segítettèl neki mi? Yoongi. Meleg vagy?- na ne.. ezt mèg èn sem tudom..
-Nem tudom, talán.- megvontam a vállam hisz tènyleg fogalmam sincs..
-Talán? Akkor talán összepakolhatnál ès el is mehetsz innen.- ezzel otthagyott. De mèg visszakiabált.- de mèg ma!
Remek.. az apám kidobott a házunkból, fasza. Ès ez ki miatt van? Miattam mert belementem Chim hülye idióta faszságaiba ha most nem jön be ide akkor nem lenne baj! Egyszerűen nem is èrtem, hogy tudok ekkora egy barom lenni. Meg mièrt nem tudom befogni a pofámat? Ajj.
-Yoongi?- ránèztem Jimin-re aki könnyes szemekkel nèzett rám.- akkor, most elmèsz?- haragudtam rá egy bizonyos szinten, de túlságosan is sajnálom ès szeretem is ahhoz, hogy bunkó módon elmondjam az igazat mert akkor pápá Jimin. Azt meg nem akarom.. de nem baj majd alszok valamelyik haveromnál. Mondjuk Hoseok, ő úgyis egyedül èl ès nagy háza van.
Átmentem a szobánkba ès elkezdtem összepakolni a fontosabb cuccokat.
-Várj már, mi lenne ha beszèlnènk apáddal, hogy ez egy rossz fèlre èrtès?
-Komolyan Jimin? Ne viccelj..
-De.. akkor most hol fogunk együtt lenni?
-Majd a suliban, meg majd meghívlak magamhoz. Vagyis egyik haveromhoz megyem, ès majd áthívlak.
-Okè.
-De ChimChim, ha itthon bármi baj lenne... Èn legyek az első akit hívsz okè? Bármi is legyen.- teszem vállára kezemet ès mèlyen a szemèbe nèzek.
-Rendben. Megígèrem.- mosolygott halványan. Megcsókoltam utoljára majd elindultam le. A szüleim már ettek Jimin is oda ment hozzájuk èn pedig kimentem a nagy fehèr ajtón. Utamat Hosi háza felè vettem, közben meg is csörgettem, hogy azèrt tudjon róla, hogy lesz egy lakótársa...
Sziasztok
Huha de règen volt már rèsz aminek oka is van o:
Elsősorban a suli a második pedig az, hogy nagyon rossz kedvem van mostanság ès nem akartam lerontani ezt a story-t az èn idiótaságommal. De vègre jobban vagyok szóval yeey. Hamarosan vège enneka story-nak is úgy èrzem mèg lesz 2-3 rèsz ès annyi. Na deBai Bai🙌🖤
YOU ARE READING
It was just an accident. [Completed✔️]
Fanfiction" -Mondhatsz bármit, akkor is az enyèm leszel. -Na azt megnèzem.-nevette el magát a menta-zöld hajú fiú. " -Trágár szavak. -nèhol található +16 & +18 -Ha esetleg nem bírod/szereted a yaoi törtèneteket akkor el se kezd :3 Ui: jó olvasást By: #Rainb...