Chapter nineteen

2.9K 244 19
                                    


-Halo?- hallottam meg haverom mèly rekedtes hangját a vonal másik vègèn.

-Szia Hoseok, most keltèl?

-Aha, mert valmelyik nyomorèk felhívott.

-Èn is szeretlek. Amúgy átmegyek hozzád.

-Okè. Nagy rendet ne várj tőlem.

-Jah èn is attól fèlek, hogy a 1 ès fèl èv alatt megtanultad rendberakni a házadat.

-Mh köszi. Amúgy pontosan mièrt is jössz?

-Mert... Majd elmondom ha odaèrtem ami kb 2 perc múlva lesz.

-Azigen futni fogsz vagy mi?

-Èn èsa futás? Ember te most viccelsz? Az kèt külön fogalom.

-Yah, igaz. Na akkor majd válak.

-Okès csácsá.

-Csáó.- megszakította a vonalat èn meg pár perc múlva már az ajtaja előtt álltam. Nem tudom, hogy kopogjak-e vagy csengessek. Úgy döntöttem ráfekszek a csengőre.

A tenyerem rátettem a csengőre ès utána megtámaszkodtam azon.

-HOGY AZ A JÓ ÈDES ISTEN VERTE MACSKÁNAK A JÓ ÈDES FÜLÈT.- Hoseok míg az ajtóhoz èrt ehhez hasonló finomságokat mondott. Ezèrt is bírom a fiút.

Kivágta az ajtót ès a "megöllek te nyomorèk" nèzèsèvel nèzett rám. Megöleltem haveriasan(uhm van ilyen szó? XD).

-Hosii drága barátom!

-Na nekem ne drága barátozz te csengőn fekvő!

-Jolvan na, csak megnèztem, hogy működik-e.- megvontam a vállamat.- na szóvl melyik lesz az èn szobám?- lèpek beljebb a házba ami elèg tágas. (te kis perverz fèlre ne èrtsd 😏)

-He?

-Ja nem momdtam a telefonban? Hm lehet elfelejtettem.. na mindegy szóval csak annyi, hogy ideköltözöm.

-Aha, de mivan ès mièrt?

-Yah, apám kidobott otthonról.

-Huha hadd halljam a háttèr story-t.

-Okè.- leültünk a kanapèra èn pedig mesèlni kezdtem.- szóval Jimin meg èn hát ő èppen elvoltunk a fürdöben ès....

Bő 15 percbe telt elmondani mindent. Hosi valamièrt nem furcsállta a dolgot.

-Èrtem. Szóval apád nem bírja a melegeket?

-Aha.

-Rendben. De Jimin-t akkor mièrt nem vágta ki veled együtt?

-Nem tudom.. vègülis ő az uke szóvl lehet azt hitte apám, hogy Jimin nem is akarja csak kènyszerítem.

-Oh szóval akkor te vagy a seme mi?- itt elèg perverzűl nèzett rám amit nem tudtam hova tenni.

-Igen, mièrt inkább nèznèl engem uke-nek, mint seme-nek?

-Hm, mind kèt helyen el tudlak kèpzelni.- megvonta vállait. Mèg jó hogy Hoseok full hetero szóval biztos nem lesz baj.

Miután megmutatta melyik lesz az èn szobám /aminek termèszetesen a folyosó vègèn kellett lennie -.-/ azután lepakoltam ès rendeltünk ramen-t. Amiközben vártuk a kaját megcsináltuk a házit mivel holnap ismèt suli..

-Amm, akkor most milyen viszonyban is vagy Jimin-el?

-Hát, ez egy jó kèrdès.

-Uhm megtörtènt már az első?

-Aha

-Ès akkor mit èreztèl?

-Jèzusom, hol vagyunk terápián?

-Jólvan csak segítek rájönni te lüke.- vágott tarkón óvatosan.

-Jó, jó.. hát jó èrzès volt.. de semmi különös èrzelmet nem èreztem

-Mèg szeretetet sem?

-...nem tudom, hogy az mi..

-Hát, az egy olyan èrzelem amit akkor èrzel ha valaki nagyon kedvelsz ès akármit megtegyèl, hogy a tièd legyen meg puszilgatjátok meg ölelgetitek egymást stb.

-Uhum.. hát.. akkor asszem szerelmes vagyok belè..

-Awww- Hoseok valami nyávogós hangot adott ki amire èn csak megforgattam a szemem ès elmosolyodtam rajta.

Èppen egy párnacsata közepèn voltunk amikor is a csengő megszólalt. Felálltam a földről, hogy majd èn kinyitom az ajtót. Amikor kinyitottam az ajtót nagy meglepetèsemre egy váratlan szemèly állt ott....

Sziasztok :3
Új rèsz C:
Vajon ki állhat az ajtóban? o;
Talán Jimin vagy másik tag? :3
Majd következő rèszben kiderül owo
Addig is legyetek jók opo

Bai Bai🙌🙌

#🌈🐔

It was just an accident. [Completed✔️]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora