Chapter six

4.5K 327 67
                                    


-...-csend uralkodott köztem.. Chim között... ès anyukája között. Ez rohadt kínos volt, már csak abban remènykedtem, hogy semmit nem látott az egèszből.

-Siessetek mert kihűl a kaja.- becsukta az ajtót egy mosoly kísèretèben. Nagyot sóhajtottam.

Miután mind a ketten felöltöztünk lementünk a lèpcsőn. Mikor a felènèl jártunk kuncogást hallottunk lentről ami minden bizonnyal a konyhából jött.

-Nem tetszik ez nekem..- suttogtam menet közben.

-Mièrt?- suttogott Jimine is. Hátra fordúltam a 'Te most ezt komolyan kèrdezted?' fejemmel. Ő csak mosolyogva nèzett rám.

Mikor oda èrtünk leültünk az asztalhoz ès ettünk. Nagyon remènykedtem benne, hogy ChimChim nem akarja megint azt elkövetni, mint legutóbb..

-Szóval, tetszik így már az ágy?-kèrdezte apám miközben felèm emelte tekintetèt.

-Mhm, így már legalább nem zajos meg nincs földrengès miközben alszom.- mutagattam a kezemmel, mint egy idegbeteg össze-vissza. Mindenki jót mosolygott rajta. Egy halvány mosoly nekem is elhagyta ajkamat.

-Am, a suli itt is 7kor kèzdődik?- kèrdezte Jimin.

-Nem, itt 9kor kezdődik az első óra.- feleltem neki.

-Yoongi, holnap neked van edzèsed igaz?-kèrdezte apa.

-Uhum..

-Milyen edzès?- mostoha anyám nèzett felèm ezúttal.

-Tánc, vagyis... Ja.. Ilyen.. Nem is tudom.. Tánc.- rántottam meg a vállam. Persze ne balettosnak kèpzeljetek el. Az elèg ciki lenne nem.

-Wao, nem is tudtam, hogy táncolsz.- mosolygott Mrs. Park

-Egy időben rappeltem is, de valamièrt azt már egy ideje hanyagoltam.-vakartam meg kínosan a tarkómat.- meg már tuti kijöttem a gyakorlatból is szóval ja...

Ezek után már csak lènyegtelen dolgokról volt szó. Körübelül este fèl 9 lehetett mire felmentünk a szobába, lekapcsoltuk a lámpákat ès lefeküdtünk aludni.

-Yoongi.

-Hm?

-Nem tudok aludni.

-Èn igen szóval hagyjál.- befordúltam a fal felè annak remènyèben, hogy bèkèn hagy. Egy ideig csönd volt míg el nem kezdett halkan ènekelni. Elèg jó hangja volt mit ne mondjak.. Megkèrdeztem volna, hogy mit ènekel de lenyomott az álom annyira jól esett most így elaludni.. Olyan nyugodt volt.

-I overdosed.. Should've known your love was a game.. Now i can't get you out of my brain.. Ooh, it's such a shame....

{  https://youtu.be/NgC8BHYTiJY }

-

Reggel arra keltem, hogy valami ránehezedik a derekamra, elèggè kènyelmetlen volt. Oda nèztem az említett pontra ès egy kezet vettem èszre. Aztán felültem ès megláttam Jimin-t.. Az èn ágyamban. Mit keres itt? Aish semmire sem emlèkszem a tegnap estèből, remèlem semmi sem törtènt..

Meglöktem a vállát Chim-nek, hogy keljen fel. Szerencsère bevállt ès ő is felkelt.

Egymás mellett ültünk csendben egy ideig amíg meg nem szólaltam.

-Szóval, valami magyarázat arra, hogy mit keresel itt az ágyamba?

-Hát őő.. Az elèggè meggyőző èrv, hogy nem tudtam aludni?..

-Nem.- megrántotta a vállát. Inkább ráhagytam meg korán reggel nem is volt kedvem veszekedni. Elővettem a telefonom. *8:07* hm kèszülődni kène..

Bementem a fürdőbe, beállítottam a hajamat, majd fogat mostam tettem fel eg, kis alapozót egy legyen a bőrömnek eg, kis színe mivel rohadt fehèr vagyok mindig. Aztán cserèltünk helyet Jimin-el, amíg ő rendbe szedte magát èn addig felöltöztem.

8:22-re mind ketten lent voltunk a konyhában. Èn a reggeli kávèmat ittam, amíg ő valami melegszendvicset tömött magába. A szülők már ilyenkor nem szoktak itthon lenni szóval nem basztatnak, hogy már règ úton kène lenni.

8:32kor elindultunk otthonról. Körübelül 8:41-re èrtünk be. Nincs messze a suli, habár mègis van olyan, hogy kèsek ha kèsőn èbredek vagy èppen valamivel elhúzom az időt.

Mikor belèptem az ajtón ChimChim-el voltak lányok akik suttogni kezdtek egymás között. Èn csak folytattam az utamat a szekrènyhez.

-Am, hanyas számú is a szekrènyed?

-57-es, mièrt?

-Mh az a második emeleten van. Enyèm a 73-as az mèg fentebb van.. De akkor gyere úgyis utamba esik az a színt szóval elkísèrlek.- hátra fordúltam ès rámosolyogtam, mire ő is visszamosolygott.

Elvezettem őt a szekrènyhez aztán èn is mentem fel a sajátomhoz. Amikor oda èrtem megláttam ott állni Jin-t ès Namjoon-t.

Már előre felkèszültem a sok idegesítő kèrdèsre. Unalmas arckifejezèssel mentem oda hozzájuk.

-Jó reggelt.- mondta Jin.

-Reggelt' nektek is. Mièrt álltok itt?

-Hallottuk, hogy van egy mostoha testvèred.- mondta Namjoon.

-Aish, tudtam, hogy nem úszom meg.- ütöttem homlokom neki a szekrènynek.

-Sugaaaaaaaa~~

-Jaj ne....- mikor ezt kimondtam egy nehèz testet èreztem magamon.

-J-Hope szállj le rólam nehèz vagy.- megtartottam szegèny gyereket le ne essen már. Persze nem szállt le. Így indultunk el nègyen a termünk felè. Teljesen megfeledkeztem Jimine-ről. De gondolom majd valaki útba igazítja..

Mikor becsengettek már majdnem mindenki bent volt. Az utolsó kèt ember Jungkook ès V volt. Annyira nagy volt a mosolyuk, hogy szerintem ma messziről elkerülöm a földszinti wc-t...

Pár perc kèsès után a tanár is bejött ChimChim-el az oldalán. Miután a narcssárga hajú fiú bemutatkozott leült közèp tájon. Helyesbbítek. Elèm. Előttem eddig csak J-Hope ült de most már Chim is itt lesz. Mellettem Namjoon ült. V mellett Jin, jungkook meg valahol hátul egyedül. Szerencsèd.. Mondjuk Nam jó tanuló így nekem nem kell sokat tanulnom mert úgyis mindig megmondja a válaszokat ha nem tudom.

-

Az első óram szinkronnal a többivel nagyon unalmasan teltek el. Mondjuk kb. csak vègig aludtam sokat..

Hazafelè mèh beugrottunk a boltba Jiminel ès V-vel mert V-nek kellett egy új füzet meg valami cipő. Nekünk azèrt kellett mennünk mert Jimin menni akart meg a bolt az utunkba esett hazafelè ès ezèrt TaeTae megkèrt minket, hogy kísèrjük el.

A kèt fiú elvolt egymás tarsaságában. Igen Jimin már ismeri a fiúkat, egèsz jól kijönnek ami nekem jó hír csak.

-

Miután Taehyung vègzett a vásárlással elköszöntünk tőle ès haza indultunk...

Sziasztok owo
Aa nem igaz, hogy a rèszeket mindig hajnali franc tudja hánykor kezdem el írni, na de mindegy is mert ti úgysem akkor látjátok :3
Am eddig ez a leghosszabb rèsz o-o remèlem nem baj hehe owo
Legyen további napotok :3
#

RainbowChickenn🌈🐔

Ui: Ha dobsz egy csillagot dobok egy kekszet ( ͡° ͜ʖ ͡°) 🍪

It was just an accident. [Completed✔️]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora