Chapter twelve //+16//

4.4K 267 5
                                    

Mit ne mondjak elèg szarúl sikerült a kaja, a fele leègett (hála nekem mert az idióta meleg hormonjaimnak is most kell müködnie.) szóval a legvègèn inkább csak csináltunk melegszendvicset.

Bementünk a nappaliba ès leültünk TV-t nèzni a szendvicsekkel együtt. Egyèbkènt csodálom, hogy mèg nem gyulladt fel a ház..

-Yoongi.

-Hm?

-Unatkozom

-Ne kezd megint.- nèztem rá unott ès egyben fáradt fejjel.-semmi kedvem megint a hideg víz alatt állni 2 percen át.

-Senki nem mondta, hogy állj ott mikor itt is tudsz.- mosolygott perverzen ès az ölembe ült. Először nem esett le a cèlzás de amikor mègis akkor viszont nagyot koppant.

-Jèzusom Mochi te midnig is ilyen perverz voltál?-finoman megütögettem az arcát.

-Lehet.- hideg kis ujjakat èreztem meg pólóm alatt csúszkálni fel-le. Elèg jó èrzès volt, szóval hagytam magam sodródni az árral.

A fejemet Jimin vállára hajtottam aki a pólóm alatt tette ide-oda hideg kis kezeit. Ujjait hátam mögöt kulcsolta össze ès így öleltük egymást mígnem èreztem magamon, hogy elfogok aludni.

Jimin POV

Èreztem ahogy Yoongi teste egyre jobban engedi el magát. Tuti elaludt. Eltoltam a fejèt ès bizony már mèlyen aludt. Megpróbáltam felvinni a szobánkba de sokkal nehezebb így ha elengedi magát mintha csak lusta lenne fekelni ès ezèrt be kène vinni.

Úgy döntöttem, hogy kicsit arrèbb tolom az asztalt a kanapè elől ès kihúzom ágykènt. Mikor ezzel vègeztem megágyaztam ès lefeketettem Yoongit èn pedig mellè befeküdtem.

---

Kb hajnali 2 óra lehetett amikor megèbredtem valami fura zajra. Yoongi mèg mindig ott feküdt mellettem csak most már háttal nekem.

-Yoongi- óvatosan megráztam a vállát.

-Hmm?- biztos utál most, hogy felkeltettem.

-Asszem hallottam valamit a konyha felöl.

-Akkor menj ès nezd meg.- magára húzta a takarót ezzel azt jelezve, hogy hagyjam bèkèn.

-De...- csend lett.

-De mi?- idegesen kitakarta magát felült ès szembe nèzett velem.- ne mondd, hogy fèlsz kimenni..

-De.. Gyere velem.

-Nem.- visszafeküdt. Ajj nèha úgy megtudnám verni.

-De lègyszi Suga~~

-Utána bèkèn hagysz?

-Igen.- mosolyogtam. Mèly levegőt vett aztán mindketten felkeltünk. A sötètben alig láttam valamit ezèrt hozzásimultam Yoongi-hoz hogy ne vesszek el.

Mikor a konyhába èrtünk Suga felkapcsolta a villanyt ès világos lett. Kinèztem a háta mögül de üres volt minden.

-Nos ezèrt keltem fel? A nagy semmièrt?

-De tènyleg hallottam valamit!

-Hol a fejedben?

-Nem te lüke.

Visszamentünk a kanapèra ami most jelenleg ágykènt funkcionált ès visszafeküdtünk. Yoongi ismèt háttal feküdt nekem ami zavart kicsit..

-Yoongi..

-Mivan már megint?! Azt mondtad bèkènhagysz.

-Tudom de.. Nem fordúlnál meg?

-Nem.

-Mièrt nem?

-Mert most erre kènyelmes.

-De lègyszi az èn kedvemèrt?

-A-a..

-Suga lègysziii~~

-Jimin inkább aludj mert rohadt idegesítő vagy.- tch bagoly mondja verèbnek...

Szívem szerint vissza szóltam volna de inkább nem tettem mert lehet akkor itthagy, azt meg vègkèpp nem akarom.

----

Reggel valami nagyon nyomta a csuklómat ès már a derekam is majd leszakadt a sok háton fekvès miatt.

-Ah de rohadtul fáj a..- amikor kinyitottam a szemem egy elèggè megviselt arcú Suga-val találtam szembe magam.- uhm minden rendbe..- nem tudtam befejezni a mondatomat hiszen megcsókolt.

Eddig mindig ő került most meg beszèlni sem hagy. Eltoltam magamtól hiszen nem èrtettem mi ez a hírtelen fellángolás. A szemei vörösek voltak enyhèn ès a haja is csurom vizes volt.

-Veled meg mi törtènt?

-Segíts..-èppenhogy elmondta a szavakat de láttam rajta, hogy semmi kedve beszèlni.- rohadtul meguntam, hogy mindig csak elforduljak tőled szóval most már kezdj valamit azzal ott lent mert megőrülök. Reggel 5 óta álltam a hideg víz alatt de feladom. Szüksègem van rád ChimChim.- hírtelen lefagytak a gondolat meneteim ès a fogaskerekek is nagyon gyorsan dolgoztak a fejemben, hogy megèrtsem mit is akar.

Lenèztem az alsónadrágjára ami elèggè kidudorodott. Semmi kedvem nem volt ahhoz, hogy betegye nekem hiszen reggel van ès mèg fáradt vagyok..

Megfogtam a csuklóját ès bevezettem a fürdőbe.

Lerántottam róla boxerèt ès mögè álltam, a kezeit a hideg csempère támasztotta. Èn lassan hátulról előre nyúltam ès jobb kezemet rátettem ágaskodó tagjára.

Lassan mozgatni kezdtem a kezemet fel-le. Kicsi ujjaim miatz nem èrtem teljesen körbe de ezt kell elfogadnia.

Egyre gyorsabban mozgattam a kezemet amit ő egyre hangosabb nyögèsekkel díjazott.

Mikor már látszott rajta, hogy nem sok kell neki, hogy elmenjen gyorsítottam amennyire csak tudtam.

-Jimine-ah..- elvettem a kezemet nehogy èn is olyan legyek.. Csendben álltam ott ès vártam, hogy mi lesz, aztán halk visszafolytott sírást hallottam. Magam felè fordítottam Yoongi-t akinek a szemei könnyben áztak.

-Hè, mi a baj?

-Akkora egy lúzernek èrzem magam.

-Ne tedd, nem vagy az.- megsimítottam az arcát amire ő halványan elmosolyodott.- ne sírj mert fájni fog a szemed.- mondtam aztán otthagytam egyedül, hogy lefürödjön.

Sziasztook :3
Woo 12. Rèsz
Ès fuha megint szètmentek az újjaim xox
Őszintèn most semmi perverziót nem akartam belevinni de csak írtam ès írtam ès sodródtam az árral szóval ja.. A kövi rèsz nyugis lesz ès cuki :3
Addig is mindenki vigyázzon magára o:
Bai bai :3
#🌈🐔

It was just an accident. [Completed✔️]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora