Chapter eight

4.2K 306 17
                                    


-Hè haver jól vagy? Úgy nèzel ki, mint akin átment egy vonat.

-Hm kösz a bókot. Am aha fogjuk rá.- ránèztem Jimin-re ès JK-ra akik mèg mindig beszèlgettek összepakolás közben. J-Hope is abba az irányba nèzett aztán megindult felèjük. Hoseok mondott valamit nekik aztán Jungkookal az oldalán kiment a teremből.

Jimin rámnèzett aztán a másik pillanatban már ott állt mellettem.

-Mehetünk?

-Hova?

-uhm.. Haza..?

-Ja, èn ma Namjoon-al megyek haza..

-Okès, akkor.. Majd találkozunk otthon..- kiment a teremből engem egyedül hagyva. Aish hülye bűntudat. Nem is megyek Nam-al haza ma... Felsóhajtottam egy nagyot aztán Jimin után mentem. Az utcán vègig követtem, de midnig lemaradtam, hogy majd kèsőbb èrjek haza nála.

-

Ahogy ő hazaèrt èn mèg elmentem az èdessèg boltba ès vettem egy csokit magamnak meg Jiminnek egy nyalókát. Nem tudtam melyiket szereti így cseresznyèset vettem.

-

Vettem le a cipőmet miközben körbe nèztem. Jimin a kanapèn ült csendben. Leültem mellè.

-Hali.- nem szólalt meg csak ült ott nèmán- Mi a ba...

-Hazudtál.- vágott a szavamba.

-Mi? Nem hazudtam.

-Megkèrdeztem Namjoon-t, hogy mehetek-e veletek de ő azt mondta, hogy ma Jin-el megy haza.

-...- ki a franc gondolta volna, hogy rákèrdez?!- na jó tènyleg hazudtam ès igen tènyleg egy szemèt vagyok, de elegem van belőled nèha.- kiültem a kanapè szèlère.

-Igen? Mondd mit csináltam ami miatt elegem van belőled??

-Te ès Jungkook olyan idegesítőek vagytok együtt, matekon is már a tököm ki volt veletek.- kezdtem elèggè kiborúlni, ő nem veszi èszre magát vagy mi?

-Te... Fèltèleny Vagy Kookie-ra?

-Nem!

-MhMMhM. Yoongi fèltèkeny~~-suttogta úgy, hogy èn is halljam.

-Fogd be!-hátát fordítottam neki.

-De-de~~- hátulról átölelte a nyakam ès puszilgatni kezdte a fülem mögött.

-Hagyj bèkèn Jimin.. Nincs kedven veled beszèlgetni.

-De nekem van veled. Ha èrted a testbeszèdet akkor nem is lesz baj.- ezt a kanos gyereket..

-Perverz állat.- hátra fogtam a tagjára.- Mióta vagy te ilyen kanos mostanság?

-Csak elèg rádnèznem Suga.- lelöktem magamról. Èppen ekkor nyitott be apa az ajtón.

-Sziasztok fiúk.- köszönt nekünk kedvesen.

-Szia.- köszöntünk egyszerre.

-Mi jót csináltatok amíg nem voltam itthon?- ült le mellènk miközben kioldotta a nyakkendőjèt.

-Hát Sugának majdnem sikerült ki ve..- befogtam a száját nagyon gyorsan.

-Hogy mi?- nèzett apa ránk.

-Azt akarta mondani, hogy majdnem sikerült nekem ki verni a fejemből a kaját. Mivel nagyon èhes vagyok.- daráltam le egyszerre az egèszet.

Jimin csúnyán nèzett rám. Jobb ha apa nem tud semmit a mi kis titkos èletünkről.

-Hát rendben. Megyek is főzni. Addig foglaljátok el magatokat.- apa elhagyta a szobát. ChimChim egyből az ölembe ült szembe velem.

-Jimin èszre fog venni minket apa.. Szállj le rólam..

-Jó akkor menjünk a szobába.- mosolygott. Na nem! Nem fogok vele egy szobában lenni amikor ennyire kanos a gyerek, hogy majdnem elmondta apámnak, hogy èppen mit tervezett csinálni velem..

-Nem..

-De mièrt? Olyan ünneprontó vagy Min Yoongi.

-Èn vagyok az ünneprontó? Nem tudom kinek vagyok csak akkor jó ha kanos vagy èppen a puszi pajtása Jungkook nincs mellette.

-Jesszus mèg mindig azt hiszed szeretem JK-t? Nemár, ne legyèl ennyire gyerekes..

-Nem vagyok gyerekes. Ès most szállj le mert idegesítő vagy.- leszállt rólam. Felálltam de egy hírtelen mozdulattal a karjaiba vett így időm sem maradt arra, hogy kimenjek a konyhába.

Mikor beèrtünk a szobámba Jimin bezárta az ajtót. Engem az ágyra ültetett ő pedig velem szembe leült.

-Mièrt kell fèltèkenynek lenned? Èn csak is tèged szeretlek ÚGY Yoongi. Jungkook-ot soha nem akarnám megcsókolni.

-Ès engem megakarsz?- miközben beszèltünk egyre közelebb hajolt. Teljesen elvesztem sötèt szinte már majdnem fekete szemeiben. Csillogtak azok a gyönyörűsègek amik teljesen elvettèk az eszemet.

Gondolat menetemet ChimChim puha ajka szakította fèlbe. Csókjaink egyre mèlyebbek ès vágyakozóbbak lettek a percek múltával. Nem akartam, hogy ez abba maradjon..

Lassan hátrafele kezdtem dönteni Jimin't az ágyon. Nem ellenkezett ami azt jelenti nem bánja ha ő az uke.

Már fölötte támaszkodtam ès az egyik kezem a pólója alatt mászkált fel-le. Ám valaki annyira bebaszta a bejárati ajtót, hogy az egèsz ház beleremegett. Ki ez az idegbeteg? Abbahagytam ChimChim kènyeztetèsèt ès mind ketten az ajtó felè nèztünk.

Lassan feltápászkodtam Jiminről, ès kinyitottam az ajtót. Halkan elkezdtünk lemenni a lèpcsőn. A felènèl megálltunk, hogy körbenèzzünk.

Apa ès Jimin anyja veszekedtek valamin. Sajnos nem sokat èrtettem az egèszből de Mochi anyja elèggè ideges volt. Apa próbálta megnyugtatni kisebb-nagyobb sikerrel.

Chim-nek elmutogattam, hogy menjünk vissza a szobába inkább. Termèszetesen ezek után már nincs meg az a hangulat, mint azelőtt ezèrt csak leültünk videójátèkozni.

Pár perc múlva kinyilt az ajtó...

Sziasztok :3
Szóval kifogytam az előre megírt rèszekből most ;o; de semmi ok a pánikra hiszen most hosszú hètvègèn vagyok szóval lesz időm írni :33
Addig is maradjatok velem ès legyen további napotok ;3

#RainbowChickenn🌈🐔

Ui: Ha dobsz egy csillagot dobok egy kekszet ( ͡° ͜ʖ ͡°) 🍪

It was just an accident. [Completed✔️]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora