Chapter two

6K 401 75
                                    


A nap többi rèszèt egyenesen ki nem állhattam. Jimin folyton tette felfele a hülyèbbnèl hülyèbb kèrdèseit. Persze engem zaklatott velük nem pedig mást, ááá neeeem.. Hát akkor mèg a vègèn jól járnèk. Hova gondolsz te Min Yoongi?

-Hello Yoongi.- Jimin szó szerint bebaszta az ajtót, ami így ennek köszönhetően neki csapódott a falnak ahonnan leesett egy kis vakolat folt.

-Ember normális vagy? Szerinted mire van az a kurva szájbabaszott kilincs?- Unom, hogy mèg csak pár perce laknak itt de Jimin már majdnem mindent szètcsesz.

-Bocsesz.- ezt ma már huszonkettedjère mondja el. (Számoltam)-Na de, nem megyünk csinálni valamit? Unatkozom.- Miközben èn próbáltam olvasni addig ez a szerencsètlen össze vissza lökdösött mert ő neki sehogy sem kènyelmes az ágyon feküdni.(meg mert unatkozik...)

-Ha nem vetted volna èszre akkor szólok, hogy èppen olvasnèk ha bèkèn hagyjnál ès befognád a szádat..

-Olyan unalmas vagy Yoongii~~.- húzta el a nevem vègèn az "i" betűt miközben a felhúzott tèrdem ès hasam közè befeküdt mintha csak egy árokban feküdne szín rèszegen.

-Te meg idegesítő. Ès szállj le rólam. Nehèz vagy.- igyekeztem lelökni magamról de erősebb, mint hittem. Vajon akkor a hasán vannak kockák? Várj mi?

-Min gondolkozol?- mikor èszbe kaptam Jimin már az ölemben ült ès mosollyal az arcán figyelt engem. Őszintèn most mit csinál?

-Semmi közöd hozzá, na ès most szállj le rólam te tehèn.

-Tehèn? Nem is vagyok nehèz.- Próbált valami szomorú tekintetet varázsolni az arcára de igazából látszott rajta, hogy 'majd elröhögi magát. Ekkora egy idiótát, röhög a saját nyomorán.

-Ha nem szállsz le esküszöm hogy.....

-Gyerekek kèsz a vacsora!- hallottam mostohaanyám hangját lentről így sikeresen fèlbe szakított. Aztán mielőtt befejezhettem volna a mondatot Jimin már bent sem volt a szobában.

Èn csak lekiabáltam egy 'nem vagyok most èhes"-et. Őszintèn mondva nem volt sok ètvágyam, majd estei futás után eszek.. De ha tènyleg őszintèn kène beszèlnem akkor elmondom, hogy Jiminnel sem volt kedvem egy lègtèrben lenni szóval ezèrt sem mentem le.

Miután vártam egy pár percet úgy döntöttem felöltözök futós ruhába és elmegyek futni. Miután sikeresen átöltöztem az ajtó előtt éppen a cipőmet vettem fel amikor apám jelent meg.

-Hova, Hova ilyen későn fiatalember?-Kérdezte türelmetlen arccal.

-Futni.?-kérdeztem vissza, ezzel azt jelezve neki, hogy mehetek-e akkor most vagy sem.

-Chim-et nem viszed magaddal?-először nem esett le ki az a Chim aztán nagyjából kilogikáztam.

-Muszáj..? Idegesítő..

-Igen muszáj, és te is az vagy ilyenkor.- most a saját apám azt mondta idegesítő vagyok? For real?

-Lehet nem is akar majd jö....

-Megyek!- ugrott elő a konyhából egy idióta képet vágó Jimin miközben a szavamba vágott. Remek..

Miután nagy nehezen Jimin átszenvedte magát a futós ruhájába és felvette a cipőjét végre elindultunk. A közeli park-ba mentünk ahol van egy futó sáv ami körbe vezet a parkon. Természetesen mellette pedig egy sétáló a mellett meg egy bicikli út is van.

-Olyan fura azt kimondani, hogy megyek a Park-ba..-Először gőzöm sem volt, hogy mi a jó életről beszél nekem. Aztán sajnos újra megszólalt.- Hát tudod, Park Jimin.. Park...-várta míg leesik, és sajnos mikor ez megtörtént nagyot koppant. Ez a gyerek tényleg nem normális..

Ezek után inkább előrébb futottam, mint ő mert rohadtul fáradt vagyok amúgy is ez az idióta meg mondja a hülye vicceit. Az ilyen embereket nem értem. Mindig azt az embert fogják ki akin amúgy is látszik, hogy fáradt.. //Ez annyira ismerős egyébként, suliban is sokszor engem fognak ki az ilyen emberek xD// Ilyenkor kérdem meg magamtól, hogy mégis, hogy a rákba élték túl eddig?

Mikor már kezdtem fáradni valamiért csak gyorsabban futottam. Nem volt kedvem megállni mert akkor tuti az lesz ChimChim első..várj.. Mióta is becézem én így?.. Szóval.. tuti az lesz Jimin első kérdése, hogy "Jól vagy? ne menjünk haza?"  Semmi kedvem nem volt hozzászólni, ami jelenesetben lehet bunkóságnak tűnt de èn nem bírom azt az idióta ès egyben irritáló hangját.

Mikor megcsináltam a szokásos 25 kört Jimin mèg csak akkor fejezte be a 17-et. Mikor már látta rajtam, hogy rohadtul nincs kedvem várni ès ha mèg egy kört fut akkor itthagyom, inkább megállt ès elindultunk haza.

Otthon előre engedtem a fürdèsben mert amúgy is èn sokáig szeretek bent lenni ès utálom ha azzal zaklatnak, hogy siessek..

Mikor vègre kiszenvedte magát a fürdőszobából (bő 40 perc után) èn is bementem ès levetkőztem majd' beállítottam a vizet, hogy ne legyen se túl meleg, se túl hideg.

Bő 50 perc múlva èn is kiszcsoszogtam a fürdőből, de előtte leoltottam a villanyt. Az utamat a szobám felè vettem hisz' úgy sincs más dolog amit csinálni szerettem volna. (Ha jól emlèkszem)

Milor beèrtem Jimin fent telefonozott a felső ágyon csendben. Most az egyszer hálát adok az istennek, hogy befogta a száját..

Lekapcsoltam a szobában a villanyt, elhúztam a függönyt, hogy csak rèsnyire süssön be a hold fènye. Percek múlva már nagyon melegem volt így kinyitottam az ablakot. Hűvös szèl fújt de mègis kellemes (számomra).

-Yoongi...- Hogy az a.. Ilyen nincs.

-Miaz?

-Nem csuknád be az ablakot? Fázom..

-Takarózz be.- biztos, hogy nem fogom bezárni. Aztán szerencsère csend lett egy ideig.. Aztán pedig meghallottam Chim fogainak összekoccanó hangjait....

Sziasztook :3
Itt is van a 2. Rèsz
Remèlem tetszett ès nagyon remèlem, hogy eddig is ugyan olyan maradt a story, mint az első rèzben.
Ígyekszem egyszerre írni őket
Nem egynap ezt a felèt 1 rèsznek másnap meg azt a felèt mert akkor 2 hangulatú lesz.
Na de remèlem eddig így ahogy van :3
Legyen további napotok ^°^
#RainbowChickenn🌈🐔

Ui: Ha dobsz egy csillagot dobok egy kekszet ( ͡° ͜ʖ ͡°) 🍪

It was just an accident. [Completed✔️]Onde histórias criam vida. Descubra agora