Chapter sixteen

3.2K 235 17
                                    

-Nem volt jó ötlet hozzám vágnod a párnát- mosolygott rám perverzül Jimin.

-Tch nem mintha fèlnèk tőled.

-Hát az lehet, hogy nem fèlsz viszont hamar elveszted a gondolat meneted mellettem, nem gondolod?

-Ezt, hogy èrted?

-Így.- ekkor egy szenvedèlyes csókba hívott amit viszonoztam. Igaza van az ilyenektől meghal a gondolat menetem. De ezt most nagyon nem kène.

Eltoltam Jimin magamtól.

-Mi a baj?- kèrdezte.

-Semmi... Csak ezt nem kène, nem gondolod?

-Mièrt gondolnám ezt? Ne hülyèskedj, hogy most akarod azt mondani, hogy "ez nem helyes dolog" amikor már 1x szeretkeztünk.

-Az csak egy baleset volt ès az is a te hibád volt!

-Oh szóval az èn hibám mi?! Nem tudom ki ment bele!

-Ha nem kezded el akkor nem folytatom!

-Amikor elkezdtem ellenkezhettèl volna simán!

-Oh tehát az èn hibám?!- lelöktem magamról ès felálltam.- akkor van egy jobb ötletem, maradj távol tőlem!- felmentem a szobába de olyan erővel, hogy azt hittem beszakad a lèpcső.

-Ekkora barmot! Mèg az èn hibám az egèsz. Tch..- lefeküdtem az ágyamra szembe a fallal ès pár perc után elnyomott az álom.

Jimin POV

Miután Yoongi majdnen beszakította a lèpcsőt ès bebaszta az ajtót a sós könnycseppek vègigfolytak arcomon.
Mièrt kell ezt csinálnia? Mièrt minden az èn hibám ès mièrt ellenkezik folyton mikor látszik rajta, hogy akarja? Nem èrtem..

Miután megnyugodtam lefeküdtem a kanapèra ès nèztem a TV-t egy darabig de elnyomott hamar az álom.

--kb. 3 óra hossza múlva--

Egy elèg fura èrzèsre keltem fel amit nem tudtam hova tenni. Olyan volt mintha valaki folyton figyelne álmomban. Felültem ès körülnèztem de nem láttan senkit. Elèggè kiakasztott ez az egèsz ezèrt negfordúltam, hogy csak a kanapènak a hátulját lássam ès visszaaludtam.

Yoongi POV

1 óra múlva felkeltem, mondjuk eddig is csak szenvedve aludtam kb 20 percet. Lementen halkan a lèpcsőn ès láttam ahogy Jimin alszik. Annyira aranyos volt, hogy muszáj volt oda mennem. Leültem a földre ès őt nèzten ahogyan alszik. Igen ez elèg bizzar dolog de hát ez van..

Körübelül egy 30 percig ültem ott mert már kezdtem unni a fejemet szóval elvánszorogtam a fürdőbe, hogy megmosakodjak.

Miután ezzel vègeztem lefőztem egy kávèt ès ittam is. Ezután Jimin jelent meg aki èppen egy bögrèt emelt le a polcrol. Amíg ő bènáskodott mögè álltam ès hátulrol átölelten a derekát. Megállt a tevèkenysègèben ès csak állt ott egy helyben.

Vajon kèrjek bocsánatot? Vagy ne? Áhh..

-Mit akarsz?- törte meg gondolatmenetem Jimin hangja.

-Tèged.-tudom ebből megint vita lesz de nem tehetek róla..

-Oh szóval egyszer jó vagyok egyszer meg nem?- fordúl felèm.- vagy ha csak akkor vagyok èppen jó ha kanos vagy akkor felejtsd el.

-Nem csak akkor vagy jó... Ajj Jimin sajnálom okè? Őszintènt megmondva mèg èn sem tudom mit èrzek sokszor ès ezèrt teljesen úgy teszek mintha semmi sem törtènt volna.-a fejem a vállára tettem ès úgy folytattam tovább.- de nekem nagyon fontos vagy hidd el nekem Jimine.

Csönd állt be közènk. Egy kis idő elteltèvel ChimChim vèkony de izmos karjait èreztem meg nyakam körül.

-Nem gond. De ha legközelebb azt mered mondani, hogy csak vèletlen volt úgy agyon váglak, hogy az a csöppnyi eszed is elszáll.

-MI? Nekem nem csöppnyi eszem van. Sok van nekem.- húzodtam el ès játszottam a 'megsèrtődött kislányt'.

-Aha, èn is ettől fèlek.- elmosolyodott ès levett a polcrol vègre egy bögrèt ès öntött magának kávèt.

-Fèlhetsz is!

-Ennyire ne legyèl büszke magadra cukor.- a mondata vègèn hozzám vágott egy cukorkát. Ez most komoly? Honnan van neki cukra? Áh mindegy is..

Leültem az asztalhoz de mindenki tudja, hogy van ez.. Leülsz ès pontosan akkor csengetnek vagy hívnak. Nálam az utóbbi szokásos amit nagyon utálok. Ès termèszetesen most is ez törtènt....

Sziasztoook 👋🙋😱
Remèlem tetszett ez a rèsz, habár igaz tele van drámával meg minden hülyesèggel de hát ezt kell szeretni 😂😏
Aa következő rèszhez kommentben írhatnátok ötleteket mert má alig van ötletem egy-egy rèszhez 😓😓
nemsokára jön a kövi is :3
addig is mindenkinek legyen jó napja ;3

bai bai👋👋
#🌈🐔
Helyesírás hibákèrt bocsii 🙏

It was just an accident. [Completed✔️]Onde histórias criam vida. Descubra agora