Chapter thirteen

4K 256 21
                                    

Yoongi POV

Reggel 4:57kor arra keltem fel, hogy rohadtúl nem volt kènyelmes az alsónadrágom. Valamilyen szinten megèrtettem hisz reggelente mindig ez van de ez már annál sokkal rosszabb volt. Az okát nem èrtettem de úgy döntöttem hideg víz alá állok.

Egèszen reggel 5:00-7:23-ig bírtam csak utána feladtam. Visszamentem a mèg mindig alvó Jimine-hez. Ráültem derekára ès csuklóját lefogtam a kezemmel. Erre ő pislogott párat mire felfogta mi is törtènik.

Aztán segített miután elmagyaráztam neki mert egyszerűen ez sehogy sem lett volna jó.

Utána egyedül hagyott, hogy fürödjek le. Ezzel nem is volt baj de akkora egy hülyènek èreztem magam. Hogy tudtam ilyet kèrni èn bárkitöl is? Egyedül is ment volna... Akkor mièrt?

Miután feltettem a költői kèrdèseimet (amikre úgysem kapok választ) átmentem a szobánkba ès magamra vettem egy sötètkèk színű pólót meg egy fekete csőszárú nadrágot.(jah meg termèszetesen alsóneműt is)

---

Kimentem a konyhába hisz egèsz jó illatok áradtak ki a kis helyisègből. Èppen Jimine sütött rántottát álmos fejjel.

-Mièrt nem fekszel vissza ès alszol egy kicsit?

-Hm?- hátrafordúlt felèm de aztán egyből vissza, hogy le ne ègjen a kaja.- nem hiszem, hogy vissza tudnèk aludni..

-Oh, èrtem... Ès am ne segítsek?

-Nem kell megoldom, te csak ülj le az asztalhoz.- tettem amit mondott ès leültem a faasztalhoz.

--

Reggeli után úgy döntöttünk elmegyünk valamerre mert itthon úgyis csak unatkoznánk.

Sokáig vaciláltunk de vègül a parkban állapodtunk meg

Miután Jimin vègre felszenvedett magára valami normális ruhát elindultunk az adott cèlunk fele. Útközben megállt 1-2 bolt előtt mert Mochi-nak is most kell mindent megnèznie..

Kb az utunk felènèl járhattunk amikor valami meleg körbefonta magát az èn kezemen. Lenèztem ès láttam, hogy Jimine összekulcsolta ujjait az enyèmmel.

Útközben megálltunk fagyit venni... 11 fokban... Igen...

---

Èppen egy padon ültem ès nèztem Jimine-t ahogy eteti a kacsákat kenyèrdarabkákkal. Egèsz aranyos látvány volt. De a kedvencem az volt amikor a kacsa ellopta tőle a zacskót ő meg káromkodott egy sort neki. Èn csak nevettem egy jót rajta ès rájöttem, hogy milyen règen is voltam már itt kint, egèsz jó idő van. Süt a nap, habár amikor fúj a szèl akkor hűvös van szóval egy pulcsi azèrt felfèrt.

Egy percre elnèztem Mochirol de tènyleg csak egy pillanatra ès amikor visszanèztem ő a vízből mászott ki.. Ez most full komoly? Oda jött mellèm ès leült.

-Hülye kacsák! Utálom őket!

-Hogy lehetsz ennyire szerencsètlen, hogy beleesel a tóba?- nevettem ki csórikámat aki majd' megfagyott. Levettem a pulcsimat ès odaadtam neki majd haza indultunk nehogy egyikünk is megfázzon.

Otthon amíg Jimine lefürdött addig csináltam istant ráment, igaz apum mindig azt mondja ne egyek mű kaját, de mivel főzni nem tudok vagyis helyesbítek borzalmasak vagyunk a konyhába mind a ketten ezèrt nincs más választás.

---

-Suga~

-Hm?- nem nèztem rá hanem a rajzomat folytattam tovább.

-Mi jót csinálsz?

-Minek látszik?

-Hm.. Rajzolsz.

-Azta zsenikèm erre, hogy jöttèl rá? Wáo..

-Naa~ ne legyèl ilyen velem.. Amúgy megmutatod mit rajzolsz?-mosolygott aranyosan rám mikor felnèztem. Visszamosolyogtam halványan ès felè fordítottam a rajzlapot.

 Visszamosolyogtam halványan ès felè fordítottam a rajzlapot

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-wáo, ez nagyon jól nèz ki Hyung.

-Köszönöm.- megsimogattam a fejèt amit mèg èn magam sem èrtettem mièrt teszek de jó èrzès volt.

--

A nap többi rèsze unalmasan telt ès azon gondolkoztunk hova menjünk el holnap, Mochinak támadt egy ötlete ami nem tudom, hogy most jó-e vagy rossz..

Sziasztok :3
Szóval úgy akartam hogy ezt a rèszt már tegnap posztoltam volna de a telefonom az istenèrt sem akart tölteni semennyit szóval most tudom csak hozni ezt a rèszt :3
Remèlem nem baj, majd próbálok pótolni de holnap nem tudom mennyi energiám lesz hozzá 3 dolgozat után 😅 másnem akkor majd este írok általában akkor van időm ès lelki erőm hozzá :3
Na de csak ennyit akartam.
Legyetek jók amíg nem jelentkezem 😏
Bai bai
#🌈🐔

It was just an accident. [Completed✔️]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora