Mikor folytattam volna a beszèdem Jimin megakadályozott mert....
Yoongi pov
A falnak baszott szó szerint, belefájdúlt a hátam is. A kezeit a fejem mellett támasztotta meg ès elèg idegesnek tűnt.
-Remèlem abbahagytad mert èn ezt nem fogom sokáig bírni. Unlak már rohadtúl, ès ha kell akkor èn tanítalak meg rá, hogy hogyan beszèlj normálisan.- he? Tudok èn beszèlni haver.
-Èn tudok beszèlni kösz. De mi lenne ha arrèbb állnál?
-Ès ha nem?- èreztem ahogy közelebb hajolt, már csak pár centire volt a fejünk.
-Akkor sikítani fogok.- aztán mèg közelebb hajolt. Látta, hogy már nyitottam volna ki a szám de ő megelőzött ès a nyelvèt átdugta a számba. Egy szóval.... megcsókolt. Sokkban álltam ott ès vártam mi lesz. Erre ő csak elkezdte mozgatni az ajkait. Fura èrzèsek kavaroktak bennem, de valamièrt èn mègis visszacsókoltam.
Percek múlva elhúzódott mert már egyikünk sem kapott levegőt.
-Te nyomorèk.- szóltam rá pihegve.
-Èn vagyok a nyomorèk mi? Nem tudom ki csókolt vissza..- megforgattam a szememet. Annyira szar èrzès, hogy igaza volt. De hát ő kezdte..
-De te kezdted.- böktem az ujjammal a mellkasára. Erre ő csak halkan elnevette magát. Mikor már szólaltam volna meg az ajtó kinyilt. Termèszetesen gyorsan ellöktem Jimin-t mert nem akartam, hogy lebukjunk ès szerintem ő sem.
-Sziasztok fiúk. Jöttünk megcsinálni az ágyat.- jött be az ajtón 2 szerelő.
-Jó napot, akkor mi nem is zavarunk.- mosolygott ChimChim ès behúzott a... fürdőbe(?) Ránkzárta az ajtót.
-Minek jöttünk be ide?
-Mert nem mehetünk ki a szobából ebèdig okostojás.
-Mintha engem pont èrdekelne, hogy meddig nem mehetek-e le.- megforgattam a szememet. Ekkor Chim ismèt a falnak lökött de most finomabban.- El ne kezd megint hülye.
-Mert? Nem tagadhatod, hogy nem èlvezted.
-Pedig nem.
-Uhum, akkor ez is csak úgy magától vèletlen áll így nem?- simított vègig Jimin ágyèkomon.
-Kussolj ès ne fogdoss te pedofil állat.- ellöktem vörös arccal. Erre ő csak leült a kád szèlère.
-Hát jó, de akármit is mondasz az enyèm leszel.- mosolygott perverzen.
-Na azt megnèzem- nevettem el magamat. Ekkora egy radiátor nem lehet.. Ember a mostohatesóm lesmárolt ès azt akarja, hogy az övè legyek.. Ez nem normális.
*Időugrás*
Kb 1,5 órát vártunk a fürdőben mikor is kèszen lettek a szerelők. Aztán pedig egyből mehettünk is le enni. Evès közben beállt az a kínos csend.
Mikor ittam a vizemből egy kezet èreztem meg a belső combomon. A tèrdemmel megütöttem az asztalt így mindenki rámnèzett, hogy mi az istenèrt ütöm az asztalt.
-Yoongi minden rendben?- kèrdezte apám.
-A...Aham.. Csak.. Begörcsölt a lábam, ne haragudjatok.- ránèztem Jimin-re aki nyugisan evett tovább mimtha mi sem törtènt volna.
-Amúgy a jövő hètvègèn terveztük, hogy elmegyünk valamerre kempingezni. Mit szoltok hozzá.- kèrdezte a mostohaanyám.
-Nekem aztán 8- vontam vállat. Igazából nekem ugyan mindegy hol vagyok úgyis mindig unom a fejemet.
-Hm, mièrt nem mentek csak ketten? Itthon mindig csak hangzavar van ott meg legalább kikapcsolódhattok.- mosolygott Jimin. Nem akarom megtudni mit tervelt ki..
-De biztos meglesztek itthon egyedül?- kèrdezte apám.
-Persze- mosolygott Chim aztán rám nèzett.- majd addig megnevelem Yoongit.- megforgattam a szememet. Ekkora egy hülye állatot.
-Okès, ha nektek nincs ellenetekre.- mosolygott Jimin anyja. Chim csak rázta a fejèt. Èn csak ettem tovább mert nekem már èdes mindegy..
Mikor mindenki megebèdelt a kanapèra leült mindenki. Èn a legszèlèn nyomkodtam a telefonomat mert valami unalmas film ment a TV-ben.
Miközben Taehyung-al beszèlgettem, aki az egyik legjobb haverom Jimin folyton oda nèzett. Tán csak nem fèltèkeny? Csak, hogy húzzam Jimin agyát elküldtem egy kicsit nyálasabb üzenetet neki. Szedencsère Tae vette a lapot hisz ha neki van ilyen problèmája akkor ő is így oldja meg.
SugaR: Am vègre szètszedtèk az ágyunkat, most már ha jössz át aludhatsz mellettem :3 ❤
TaeTae: oh, akkor apud most már nem tud belènk kötni ❤
Ránèztem Jiminre aki idegesen nèzett rám. Na mivan ChimChim? Halkan nevettem egy jót rajta mikor is egy szorítást èreztem a csuklómon majd már csak azt vettem èszre, hogy egy ideges Jiminnek a társaságában állok a konyhában.
-Mit akarsz?.- kèrdeztem, mintha nem is tudnám mi baja.
-Ki az a TaeTae?
-Valaki.. Mièrt zavar?
-Mièrt küldtèl szívet neki? Na meg mik azok a bizarr üzenetek?
-Pff mintha bármi közöd lenne hozzá..
-hát jó. De egyszer lássam meg azt a gyereket ès agyonverem.- elèg ijesztően nèzett ès mivel nem akartam, hogy bántsa V-t ezèrt elmagyaráztam neki mi a helyzet.
-Jesszus szállj le V-ről, csak haverok vagyunk, azèrt csináltuk, hogy felhúzzam az agyadat. Idióta.- böktem a vállába. Ennyire nem lehet valaki fèltèkeny vagy de?
-Na jólvan Suga, csak várd meg a jövőhètvègèt.- mosolygott majd visszament a nappaliba.
Èdes istenem lehet ezt nem kellett volna...
Sziasztok :3
Szóval itt is van a 4. Rèsz owo
Jimin ès Suga vègre csókolóztak .D.
Na de ki tudja Jimin mit tervez mèg szegèny Sugával? 😢
Remèljük azèrt egyben marad 😂
Na de nem is húzom tovább a szót.
Legyen további kecskès napotok :3
#RainbowChickenn🌈🐔Ui: Ha dobsz egy csillagot dobok egy kekszet ( ͡° ͜ʖ ͡°) 🍪
ESTÁS LEYENDO
It was just an accident. [Completed✔️]
Fanfic" -Mondhatsz bármit, akkor is az enyèm leszel. -Na azt megnèzem.-nevette el magát a menta-zöld hajú fiú. " -Trágár szavak. -nèhol található +16 & +18 -Ha esetleg nem bírod/szereted a yaoi törtèneteket akkor el se kezd :3 Ui: jó olvasást By: #Rainb...