1.

9.8K 233 70
                                    

Voljela bih kada zapravo ne bih morala nikome pričati svoju priču života iznova.

Zašto život svakim novim upoznavanjem oduzima mi te osobe ,zašto se vežem za njih i na kraju ostajem kao najveće govno?

To vam je valjda svrha života biti najviše povrijeđen i krenuti dalje.

Moj početak iznova,gdje me niko ne poznaje ,a zapravo svi poznaju je bio početak u srednju školu.

Molila sam Jasmin tog dana da ne idemo obučene identično u školu,ali je ona insistirala i naravno kako da ne posustanem na riječi najbolje prijateljice.

Jasmin je bila osoba koja je uvijek bila spremna pomoći meni ,međutim kao i svakome nekada su je smarali moji problemi i zato često nisam ni govorila pravu istinu ono kako se zapravo osjećam.

"Alisa,izgledaš predivno u toj crvenoj duksi kupuješ je i kraj ne zanima me šta ti očekuješ od škole ja očekujem zgodne dečke",rekla je Jasmin i namignula plaćajući naš račun.

Naime,nije mi dala platiti račun vlastiti jer mi je za par dana rođendan pa sam to shvatila kao poklon.

"Misliš se zaljubiti u srednjoj?",upitala sam je zbunjeno.

"Naravno",zamahnula je kosom unatrag.

Sada sam svjesna da imam ludu prijateljicu koja će učiniti sve samo da bi imala nekog dečka za sebe.

"Hajde obuci to i da nas tvoja mama vozi u tu školu",obukla sam tu crvenu duksu i crne hlače poderane na koljenima i patike.

Obukla je isto i krenule smo u školu,bila sam niska plavuša sa izraženim ženskim atributima,ali to nikada nisam iskorištavala niti planiram.

Jasmin je bila mršavica,ali vrlo zgodna smeđe kose i zelenih očiju identične nijanse kao moje,nije se voljela šminkati kao ja, jer ja sam smatrala šminku božanstvom,a ona ipak kad se našminka svi padnu na dupe.

Imala je manjeg brata koji je bio blago rečeno vrag,svaki put je dolazio i igrao se sa mojom mlađom sestrom dok su naše mame radosno ćaskale uz kafu.

Razmišljajući i gledajući kroz prozor stigli smo do škole,izašla sam i duboko uzdahnula. Jasmin je očarano razgledala oko sebe dok sam ja jedva čekala da uđem unutra. Naša razrednica je izašla vani i prozvala prvi razred gimnazije i pakao je od tada zvanično počeo.

Ušla sam u učionicu i sjela sa Jasmin očarano se okretajući oko sebe jer je bilo predivno mjesto za provođenje vremena.

Iz misli me trgnuo glas razrednice. "Ja sam vaša razrednica ove godine prošle godine sam izvela generaciju gimnazije također predavat ću vam matematiku i ja sam Tina Katanić,mogu vas zamoliti da mi se predstavite kažete odakle dolazite i zašto baš gimnazija,te šta ste imali iz matematike i opći uspjeh",zamolila nas je.

Koliko vidim većinu razreda je činilo žensko društvo samo su dvojica muškaraca bili u posljednjoj klupi. Jedan je imao crnu kosu dok je drugi imao tamno smeđu i nosili su se kao da su čitav svijet osvojili.

Nakurčeni klinci.

"Ja sam Jasmin. Gimnaziju sam upisala zbog svoje najbolje prijateljice pored mene,također volim da crtam i dizajniram sklad haljina u slobodno vrijeme. Moj opći uspjeh u prosjeku je bio 4.8 najviše,ponekad sam lijena i ne da mi se učiti,a iz matematike sam imala četvorku",rekla je i nasmiješila se.

Razrednica se milo nasmiješila prema meni i klimnula glavom. "Ja sam Alisa,gimnaziju sam upisala jer volim učiti i još razmišljam između dva fakulteta to jeste saobraćajnosti i psihologije obožavam pomagati ljudima i saslušati ih. Iz matematike sam imala četvorku,a opći uspjeh je u prosjeku bio 4.8",nasmiješila sam se i sjela.

Slušala sam pažljivo ostale i zapravo su mi se dopale djevojke svaka je nešto imala specifično što je voljela raditi kao i svaka osoba od nas. Dečki i nisu baš tako umišljeni samo su upisali gimnaziju pod prisilom roditelja,nisu braća samo su najbolji drugovi.

Zvonilo je za kraj časa,ali nas je profesorica upitala nešto no nismo je čuli. "Samo ovo da vas pitam,želi li ko od vas ići na etiku gdje ćete zapravo učiti o moralnoj formi i ostalo?",upitala je.

Jasmin,Kristijan,Martin i ja smo dignuli ruke ,a potom nas je razrednica zapisala te smo bili slobodni za danas.

Nije ovo sve tako loše zar ne?

A/N

Moramo ići polako zapravo jer je ovo na neki način priča gdje će biti neki dijelovi o mojim prijateljima ,a ostalo da li je istina neka ostane tajna. 💓

Njegove plave oči 🔚Where stories live. Discover now