14.

2.8K 115 17
                                    

Da li vam je ikada dosada pojela ideje za zabavljanje,e pa meni ovaj vikend je mozak pojeden totalno. Zadnji su dani škole,Lucijan i Fabijan odlaze Jasmin i ja ostajemo još tri godine.

Zavoljela sam Fabijana kao nikoga do sada,a Jasmin je za Lucijanom ludovala,međutim ljubav je svakako bila obostrana.

Smišljala sam ideje kako da zezam Fabijana jer je došao meni da gledamo film. Mama je bila u susjednoj sobi,ali nije se previše trudila da nas provjerava jer je znala da nikada takvo što ne bih uradila,ne jer je ona preko puta nego zbog svoje stidljivosti.

"Fabijane,ljuta sam na tebe",podbočila sam ruke pod grudi.

Ne znam koliko je to dobra ideja obzirom da su moje grudi,pa sada...

"Šta je bilo Alisa?",sjeo je pored mene.

"Varaš me",pogledala sam ga drsko.

Zadignuo je obrvu. "O čemu pričaš?".

"Da li znaš da si najveće muško govno na ovom svijetu?",naravno da sam se zezala s njim,bilo mi je dosadno ne osuđujte me.

A znate,kada vam je dosadno samo počnite praviti svađu i odmah će te se zabaviti.

"Dobro,vidim da si saznala za to",spustio je glavu.

On me stvarno vara?

"Š-šta?",izbečila sam oči i izvrnula se na krevet.

Ako se onesvijestim barem sam na krevetu.

"Mislila si mene na tu foru zmijo mala",sjeo je na moje noge.

"Mama,on me davi!",zvala sam pomoć,ali mama kao da me nije čula.

Nasmijao se. "Spremna na turu golicanja,obzirom da je tvoja mama u kupovini?".

"Nemoj bebo tako ti života,obećavam bit ću mirna i neću se bahatiti i neću te zezati,dobro možda malo",nakrivila sam glavu.

Napravio je bejbi facu. "Poljubac".

"To mi je inače teško",sarkastično sam rekla i poljubila ga.

Tačno bih zauvijek ostavila njegove usne kod sebe.

Ustao je sa mene i dignuo me. "Znaš šta mi stari neki dan rekao?",upitno me gledao.

"Da znam ne bih te ovako gledala,počni".

Nagnuo se na mene. "Izazivaš sudbinu života,ali uredu. Rekao mi je da trebam naći osobu koja voli nebo jer ljudi koji vole nebo kaže da su spremni voljeti i sve ostalo i previše",pogledao me.

"I ti si rekao?",upitno sam ga gledala.

"Da sam našao osobu koja voli nebo,ali i čokoladno mlijeko i da si moja već", zagrlio me.

"Djeco! Donijela sam palačinke s nutellom koje po sebi imaju presip od oraščića!",derala se moja mama sa donjeg kata.

"Moje omiljene palačinke,trči Fabijane",dignuo me od poda i tako trčao.

Moja mama je izašla i gledala nas. "Nisi normalan,ajde što ćeš nju slomiti,ali slomit ćeš sebe",moja mama se našalila. Zaista je voljela Fabijana.

"Ma bolje je i sebe polomiti nego nju stalno se žali da je nešto boli ko porculanska lutka je",odmahnuo je glavom čineći sebe jadničkom.

"Ja sam čula samo ovo lutka",narugala sam mu se.

Mama je donijela palačinke i sjela da jede sa nama. "Preukusni su,dušice moje",pričala sam sa palačinkama.

"Ovo ona nama?",mama je upitala i nasmijala se poznavajući moju ljubav prema hrani.

"Meni ovakvo ništa ne kaže,pretvorit ću se u palačinku",lažno-bijesnim pogledom je gledao palačinke.

"Pa ti si beba,palačinke su dušice,a mama je bogatstvo i šta se bunite sad? Volim vas",ustala sam i zagrlila mamu,a Fabijanu sam kosu promrsila.

"Dobro ovo zapamti sine,rijetko ona izjavljuje ljubav",mama se smijala mojoj strožoj tehnici.

Ali stvarno sam rijetko govorila da nekoga volim,međutim jednom kada to kažem vrijedi za čitav život,ne volim sve ljude znate li kako je teško prestati voljeti nekoga? Bolje se praviti drzak i bahat,a u srcu pomišljati da biste im i to dali nego da oni sami to znaju.

Jer važna su djela,a ne riječi.

Ja volim djelima.

A/N

Neki spontani nastavak,totalno neplaniran,ostavite mi svoje komentare 💘💘💘👶

Njegove plave oči 🔚Where stories live. Discover now