Voljela sam spavati. Itekako sam bila velika spavalica i toga su bile svjesne sve osobe koje su se družile sa mnom,a prije svega moj dečko.
"Ustani,moja mama nas je zvala na doručak rekao sam da ćeš doći i tvoja mama me poslala da te budim budalo",drmao me Fabijan.
"Ko jebe tvoju mamu",zabila sam glavu u jastuk mrmljajući.
"Sto postotno moj tata i to rade navečer",okrenuo mi je facu iz jastuka prema svojoj.
Znao je da mrzim te dvosmislenosti i kontekste izvlačenja iz mojih riječi. "To nije bilo pitanje,uostalom oprosti,ali sam dosta bijesna kad me budiš",zagrlila sam ga.
"Obožavam ovaj osjećaj u sebi kad te grlim,imam osjećaj da moram te zaštiti od vanjskog svijeta,ali kasno sam se pojavio. Već smo oboje okrnjeni i sjebani",poljubio me.
"Volim te,s tobom pronađem svaki dio sebe koji se izgubio. Stičem samopuzdanje",priznala sam.
Imala sam jako nisko samopouzdanje i trebalo mi je podrške i potpore u životu. Mimo porodice,prijatelji su me često izdavali,nije mi sve u životu dati na pladnju i kroz sve te levele života moje srce je ponijelo velike ožiljke,ali sporo zarastaju.
"Tako i treba mila moja,savršena si moja ruža",zagrlio me jače.
"Idem ja brzo srediti se,stižem za deset minuta",namignula sam mu i izvukla crnu majicu i crnu trenirku iz ormara.
Oprala sam zube i umila svoje lice,te stavila samo hidratantnu kremu zbog lica.
Počešljala sam kosu i izašla. Da,imala sam hrabrosti biti prirodna pred Fabijanom i imala sam hrabrosti za pokazati svoju svaku bubuljicu jer nije me gledao gavljivo,smatrao je to sastavnim dijelom života tinejdžera valjda jer je bio stariji i imao je drugačiji pogled na svijet,a potom da kažem i da nisam kao pojedine ženske koje ustanu ujutro rano kako bi stavile minimum šminke i kao one su prirodne pred svojim dečkićima.
Manipulacija.
"Mislim da doručak možemo odložiti",Fabijan me poljubio.
Moja crijeva su se začula i oboje smo se nasmijali. "Mislim i da ljubljenje možemo odgoditi".
"Moramo,idemo nahraniti moju ružu",zagrlio me.
Pozdravila sam mamu i došla njegovoj mami na doručak. Iako je bila bogata i poznata gospođa prema meni se ponašala kao prema jagnjetu. Bješe da je to zbog toga jer joj se činim kao najbolja osoba za Fabijana,imam moć da ga upravljam na pravi put.
"Ma gdje je moje milo dijete?",zagrlila me snažno.
"Kako si danas?",zaprijetila mi je zbog persiranja pa sam svaki put pregrizala jezik kada počnem da izgovorim persiranjem.
"Dobro sam,a ti?",upitala me.
"Mama i ja sam ovdje,tvoj sin Fabijan,tvoje sunce i zjenica oka",mahao joj je ispred očiju.
"Da li mi se čini da čujem svog sina koji je sinoć išao u birtiju?",upitala je bijesno.
Prevrnuo je očima. "Mama,za to sam pitao Alisu i dopustila mi je,pređi i ti preko toga samo sam piće popio uostalom ona se nije ljutila",zagrlio me. "Alisa,reci joj ti molim te".
"Oprosti,ali tako je bilo pustila sam ga,a i vjerujem mu",objasnila sam njegovoj mami.
"Dobro onda,gdje si sunce moje milo?",zagrlila je Fabijana.
"Zato sam te i doveo vjeruje samo u tvoju riječ".
"Baš ti hvala Fabijane",nasmijala sam se.
"Sjedite djeco sada ću ja s jelom",poletjela je u kuhinju.
Taj dan sam provela kao sa svojom porodicom zaista cijenim njegovu mamu kao i ona mene. Smatram je drugom majkom i želim da se što duže zadržim u ovoj kući kao njegova djevojka. Osjećam se kao da pripadam ovdje,a pripadam li zaista?
A/N
Jeeej. Kao napokon nastavak nakon 15 dana ,ostalo nam je jos 4 poglavlja 😊❤️🥀👨👩👧👧.