Kada zamislite da vam život ne može biti monotoniji on to zapravo i postane.
Danas mi je rođendan i planirala sam zapravo izaći po prvi put u svojih šesnaest godina sa Jasmin. Ona se toliko tome radovala da je odmah povukla me da kupimo haljine,a ja sam izabrala crnu bez dekoltea do koljena sa crnim cipelicama.
Njena opsjednutost plavom bojom je ipak povukla da obuče plavu haljinu malo kraću od moje sa prorezom na leđima i crnim cipelama sa visokom petom.
Kao glavni šminker bila sam ja,ali sve su to bile samo pripreme. "Da li se raduješ?",upitala me Jasmin.
"Naravno,ali postajem zgrožena činjenicom da starim i da ću za dvije godine postati punoljetna. Za mene jako strašna činjenica zapravo",zgroženo sam gledala u nju.
Odlučile smo ići u klub pod nazivom "Sfera",čula sam za taj klub ,ali ga nikada nisam imala prilike posjetiti,ali evo javila mi se ta prilika i idemo vidjeti kako to ide.
"Nadam se da neću zaspati na izlasku",uzbuđeno je govorila Jasmin.
"I ja se nadam da nećemo zaspati",krenule smo se spremati polako i nakon sat i pol bile smo spremne.
Odlučile smo pozvati još četiri djevojke sa nama koje su nam postale u razredu jako drage.
Ogledale smo se i stvarno smo izgledale kao princeze,a onda nas je moja mama pozvala da nas odveze. "Budite pametne morate slušati tamo,držite se zajedno,ne dozvolite nikome da vam daje neka pića nemojte se puno opijati i zovite me",rekla je moja mama.
Jasmin se samo nasmijala i tiho rekla:"Lekcija".
Vjerujte gora lekcija nego u školi.
Kada nas je dovezla i ostavila uz još opomena ugledale smo Minu,Enu,Dinu i Nelu ispred kluba. Vjerovatno su se snašle za prijevoz pa smo se pozdravile ubrzo sve zajedno i ušle.
Ovo me podsjećalo na neki tinejdžerski film. Kada sam ušla u klub osjećala sam se kao dijete koje prvi put uđe u igraonicu. Gore su bili visoki separeji sa plavim staklima,a dolje su bili rezervirani stolovi. Od tih stolova naš je bio jedan od njih pa smo potražile naš i našle ga.
Smjestile smo se i naručile pića dok je klub bio krcat i svakojako se neko pogurao unutra. Mislim da je ovo najbolji klub ikada,sada znam zašto se klub zove "Sfera" ,ovdje je atmosfera odlična.
Bilo je već dvanaest sati što znači da smo mi ovdje već tri sata,ali nam se još nije išlo kući već smo jedna drugu zajebavale za neke dečke.
Šutjela sam i promatrala ih sve dok Nela nije progovorila. "Alisa,mislim da bi za tebe bio najbolji Fabijan iz četvrtog b razreda,vi imate isti temperament".
Zbunjeno sam je gledala. "Ko je taj?",upitala sam,a Jasmin je znala da ne želim ništa da kažem jer rijetko vjerujem osobama.
"Ide sa tobom na taj,tu etiku kako već",rekla je umiljato.
"Uzmi ga sebi ,mislim šta ga nudiš meni?", bila sam bijesna.
Tužno me pogledala. "Nisam ništa ružno mislila,oprosti".
"Uredu je,ja sam burno reagirala",klimnula sam joj glavom.
Jasmin se napokon oglasila glasnim lupanjem od stol. "Ja mislim da trebamo krenuti kući",rekla je brzo.
Zbunjeno sam je gledala,već prije pet minuta je govorila kako joj je super sad želi ići kući. Približila sam joj se i gledala u nju,a ona mi je pružila telefon.
Lucijan joj je napisao kako je kao princeza u ovoj haljini.
Razlog bježanja je Lucijan u konačnici,oh Jasmin glupačo jedna.