Znate,neće uvijek drugi sami ispaštati za svoje greške morat ćete i vi nekada ,zapravo često,zajedno s njima.
Ustala sam ujutro kao i svaki put pomislila sam kako imam zaista monoton i dosadan život kako mi je ovo sve dosadilo u životu i kako trebam promjenu.
"Kako je samo bio naporan,Alisa slušaš li me?", upitala me Jasmin bijesno.
Izgledala je kao mala raketa pred polijetanje ljutita i zahuktana. "Da slušam te,uporno ponavljaš kako je Lucijan bio dosadan",otpuhnula sam nervozno.
Danas sam jednostavno zračila negativnom energijom i imala sam osjećaj da ću puknuti pred svima,još to redanje knjiga danas,sranje.
"Opet nisi okej?",upitala me Jasmin kada je shvatila moju šutnju.
"Ne samo mi je previše dosadno i mrzim ići redati knjige s njima",prevrnula sam očima.
Smrknula se na mene. "Ali bit će zabavno još nismo na časovima",veselo i sa entuzijazmom me pogledala.
"Meni neće biti lijepo,Isuse ne slažem se s tim dečkom nikako tako je bahat stalo mu je samo do novca,imanja i ostalog zdravlje ga boli kurac blago rečeno Jasmin",bijesno sam gledala prema čitaonici.
Skočila je ispred mene i poljubila me u obraz. "Ne brini se ništa Jasmin će njega smiriti ako treba",osvetnički je gledala ka čitaonici.
Nasmijala sam se njezinim očima i faci. "Dobro,dobro".
Ušle smo unutra i pogledale oko sebe dok nas je na stolici dočekala ona fina žena kojoj sam otišla odmah prvi dan. "Oh Alisa,kako si ti?",upitala me gospođa Jovev.
"Dobro sam gospođo,gdje su te knjige?",upitala sam.
"Gore u one dugačke redove,gore su vam i dečki",rekla je gospođa.
Jasmin i ja smo se zahvalile i krenule ka gore,kad smo ih ugledali oni su pričali nagnuti na knjige. "Ćao",rekla je Jasmin.
"Ćao Jasmin,a šta Alisa u zemlji čuda se ne smije pozdraviti?",upitao je Fabijan.
"Smijem,ćao Lucijane",gledala sam ga cinično.
"Ćao Ali",mahnuo mi je i namignuo.
Kada on zna pozdraviti samo Jasmin,znam i ja samo Lucijana.
"Idemo,idete vas dvoje tamo,a Lucijan i ja ovamo",rekla je Jasmin glasno.
Fabijan i ja smo otišli na drugu stranu od njih i redali knjige time da su tu bile velike sive ljestve na koje bi se popnula za visoke knjige.
"Ti se popni gore ,ja ću ti dodavati iz kartona",rekao je i bilo mi je jako neugodno penjati se dok on bulji u moje dupe,ali sam se ipak popnula.
Kada sam se popela dodavao je jednu po jednu knjigu i ja sam jedva dokučivala visoke police,a onda mi se noga izmaknula i zamalo sam tresnula na pod,ali sam pala u Fabijanove ruke.
"Opa malena",rekao je dok me spuštao na pod.
"Oprosti",postiđeno sam spustila glavu.
Odmahnuo je glavom. "Uredu je,jesi dobro?",upitao me.
Klimnula sam glavom,a potom se Jasmin pojavila. Ta osoba kao da ima neku navigaciju kada neko spomene da nisam dobro ona se pojavi.
"Da li ja nju mogu ostaviti pet minuta sa tobom kretenčino,a da joj se nešto ne desi?",bijesno ga gledala.
"Jasmin,pala sam sama sa ljestava on me čak spasio",rekla sam tiho i u šoku.
"On je jebeni šupak i narkoman ukoliko to nisi čula",moja prijateljica se po prvi put u životu derala na mene.
Pružila sam ruku ispred. "Boli me kurac za sve vas",i samo sam otišla.
Bar sam im usta začepila na tren.
A/N
Eto nastavka za danas ,ljubičice jesi li sretna sad objavila sam ga?😂✋💋
Volim vas!!!