Milion puta bismo vidjeli najbolje prijatelje povrijeđenim iako smo pravi osjećali bismo se i mi loše.
Naravno da mi se srce slomilo kada sam vidjela Jasmin uplakanu ispred svojih ulaznih vrata.
Ustala sam ujutro i baš sebi napravila kafu kada je neko pokucao na moja vrata. Mama i tata su na poslu dok sam ja sama kod kuće napokon. Ustala sam u pidžami jednoroga i otišla do vrata dok je za mnom šetao moj rog. "Jasmin?",začuđeno sam izgovorila.
"Alisa,ja...",ponovo je zajecala i privila se uz moje grudi.
"Jasmin,jesi li dobro. Uđi unutra",ušla je i sjela za stol.
"Lucijan",bijesno sam trgnula svoj pogled s nje na onu čašu.
Da ne znam koliko je ova čaša puta pala na pod i nije se razbila pomislila bih da je ja s pogledom mogu uništiti.
Rukama sam napravila krug i prevrnula očima,a ona je počela svoj razgovor. "Danas sam trebala otići do parka da provedemo vrijeme zajedno i onda sam ga vidjela zagrljenog sa Anom.
"Ta kurva ona se miješa i između Fabijana i mene,ali shvataš da ti njega nisi pitala zašto je to tako. Sjećaš se kad smo gledale Pepeljugu u kojoj glumi Selena pa kada ona kurva dođe onom Seleninom Johnu ili kakogod popularnom da ih zavadi",zadignula sam obrvu.
Prevrnula je očima. "On je njene ruke držao na njenoj zadnjici".
"Slučajno mu odletile ženo",branila sam Lucijana.
Sigurna sam da Lucijan nije kriv ona kurva sve smiješta.
"Idem se presvući,a ti popij ovu kafu",pružila sam joj svoju šolju.
Otišla sam u sobu i zatvorila vrata uzimajući telefon u ruke. Nazvati Lucijana jebati mu sve i pričati onda normalno? Ili odmah Fabijana?
"Halo Fabijane reci tom svom govnetu od drugara da ćemo ozbiljno da se vidimo",bijesno sam rekla.
"Miško,smiri se da li je Jasmin kod tebe?",upitao je kao da je već bio spreman na to.
I treba. Za Jasmin ubijam.
"Jeste naravno reci mu neka mi ne ide s tom svojom užasnom facom na oči jer ću je ja pokvariti još", bijesnila sam.
Tačno sam zamislila da prolazi rukama kroz kosu,njegove zgodne ruke. Dosta Alisa,tvoja Jasmin je u pitanju.
"Ja sam Lucijan,mila nisam ništa uradio dolazimo tamo i pričamo svi ,ona se odmah pali,a ništa me ne pita",nervozno je rekao.
"Bude li samo pustila suzu zbog tebe na loš način znaš šta ću ti uraditi,čekam",zaprijetila sam.
"Vidimo se mače",Fabijan ih je odjavio.
Presvukla sam se i otišla kod Jasmin. Bez šminke smo obje i uživamo čekajući kurve od naših dečkiju.
Pokucali su na vrata ubrzo i Jasmin je strahovito pogledala. "Ako je on ne puštaj ga".
"Pustit ću ih obojicu",rekla sam brzopleto.
"Kako znaš da su dvojica?",zadignutom obrvom me ubijala.
"Pa...",nervozno sam dodirivala svoju majicu. "Pa da,ovaj hoću reći Lucijan je vjerojatno sjeban pa je Fabijan njegova podrška",namignula sam ubjedljivo.
Iako je to meni izgledalo krajnje ubjedljivo nisam baš sigurna da njoj je.
Otvorila sam vrata i Fabijan me odmah zagrlio. "Nikad te neću pustiti samo mi vjeruj,a vjerujem ti",ovo se vjerojatno odnosilo na situaciju Lucijana i Jasmin.
"Ne brini",zagrlila sam ga i brzo poljubila odmičući se.
Ušli smo tamo i zatekli haos. "Dosta!",smirila sam ih.
"Lucijane?", zadignula sam obrvu.
"Ona je došla kao debilčina i rekla da je zagrlim i doslovno se ugurala i moje ruke stavila tamo gdje si vidjela",ne znam zašto se Lucijan pravdao Jasmin,ali sviđalo mi se to.
Jednom ću i ja napraviti ovakvu uzbunu s Fabijanom.
Nego,Lucijan se pravdao Jasmin kao da mu je posljednji udah na ovom svijetu,a zapravo je opće poznato da Lucijan mijenja djevojke kao čarape i da ga ne zanima njihovo srce,a sada...
Pao je na nju,kao i njene suze za njim.
A/N
Oukej... vjecnisanjar iskreno se nadam da će nekada tvoj dotični biti kao Lucijan,ali već se počeo pretvarati u papučicu 😋😎.
Eto ljudi nastavka ,ly 😊