A/N:Pročitajte priču"Tuđi",to je nova romansa od mene gdje će biti i neke oštrije riječi jer je to romansa,a ne tinejdžerska priča. Već su objavljena dva dijela i bila bih vrlo sretna kada biste pogledali. Meni znači mnogo,a vama ništa. Hvala 💗.
Krenimo👇
Svaki prethodni dan škole bio mi je kao pakao nisam znala kuda da se okrenem,a da ne vidim njega i nju. Da li su se makar mogli skrivati i ne biti tako očigledni pri hvatanju i ostalim pipkanjima koje su radili. Svjesna sam da je kurva,ali ovolika i ne baš iskreno najviše od svega me šokirao on. Svoj spas problemima i razmišljanju o njemu i našem prijateljstvu odagnala sam na jednoj stijeni u blizini škole sa koje se vidi skoro pa čitav susjedni grad.
Ne mogu reći da mi se sviđa niti da sam zaljubljena u njega. Definitivno mi se sviđa kao osoba,ali kao budući dečko na to nikada ne bih pristala. Dovoljno vam je da vidite ophođene prema drugim djevojkama i momentalno vas to odbije od te osobe.
Stalo mi je do našeg prijateljstva vjerovatno i previše zato provodi 24/7 u mojim mislima.
Jebeni Fabijan.
Današnji dan je i onako grozno započeo,moja današnja šminka nije ličila na normalno jer sam stavila samo puder,sjenu i maskaru te naglasila dijelove lica konturom. Bio je neki kao prirodni izgled jer se niti ta šminka toliko nije primjećivala.
Bilo je dosta vruće i bila sam nervozna do maksimuma. Prije svega,moram mnogo da učim i ne znam ko me je nagovorio da upišem gimnaziju,ali sve se na kraju može kada se dovoljno želi,zar ne?
Imali smo slobodan čas stoga sam se odvojila od populacije iz razreda i otišla kod tribina jer sam vidjela neko novo cvijeće u našem dvorištu i željela sam ga fotografisati sa kamerom koju sam dobila na poklon od Fabijana.
Moja kosa je danas bila u blagoj pletenici koja je bila nagnuta na moje rame,a par nestašnih pramenova letjeli su naprijed ka mom licu i zakljanali mi pogled na objektiv kamere.
Crna orhideja. Gdje su je nabavili to je moj omiljeni cvijet ikad. Obožavam cvijeće i zaluđena sam s njim jednostavno volim biljke i kada vidim u svome dvorištu oko nekog cvijeća korov momentalno ga iščupam jer mislim da mu ono krade hranu i da će mi ta biljka umrijeti.
Suludo je voljeti tolikom mjerom nešto. Moje opsesije bile su i zvijezde,nebo,mjesec i galaksija općenito. Imala sam napravljenih preko 30 fotografija neba.
Negdje sam pročitala da ljudi trebaju tražiti kao svog partnera koji voli nebo i sitnice. Jer ako je u mogućnosti voljeti toliko sitnice onda voli i osobu zasigurno.
"Prelijepo zar ne?",trgnula sam i zabila pramen iza uha.
"Da",tiho sam rekla.
Uzvukao je svoje crne hlače i prošao rukom kroz kosu,pa onda sjeo na beton pored cvijeća.
"Kamera ti je okej?",upitao me Fabijan.
Klimnula sam glavom i nastavila buljiti u kameru dok me mala crvena sretna buba nije omela sletajući na moju kosu.
Čula sam kako Fabijan hoda ,a potom sam vidjela kako skida bubu sa mog pramena te ga miče za uho okrznuvši moj obraz.
I dalje sam bila bijesna na njega,jako bijesna.
"Nešto si ljuta si na mene?",upitao je stojeći pored mene.
Sklonula sam kameru od sebe i ostavila je okačenu za vrat.
Sarkastično sam se podsmjehnula. "Oh,pa ti smiješ pričati sa mnom od djevojke?", zadivljeno-sarkastičnim izrazom promatrala sam ga.
"Nije danas u školi",rekao je opušteno.
"Naravno nisam drugačije niti mislila",prevrnula sam očima i protresla glavom.
Otpuhnuo je. "Ona mi nikad ne može zabraniti prijatelje i prijateljice".
"Da Fabijane sve ja vidim kako ona tebi ne može zabraniti,nabijem na šestar i tebe i tvoje prijateljstvo sa mnom,uredu? Moj dečko meni nikad neće moći zabraniti prijateljstvo sa nekim jer ja neću dopustiti to,a ti si očigledno dopustio. Stoga zaboravi na naše jebeno lažno prijateljstvo,ne želim uopće da se družim sa tobom i usput da mi se više nikad nisi približio i onako ove godine izlaziš iz škole hvala Bogu,nadam se da te više nikad neću vidjeti",izmahala sam se rukama i otišla.
Ponekad je potrebno satresti ljudima sve u lice. Prvi razlog je jer će te se osjećati manje stresno,a drugi je da bar znaju o čemu se radi.
A/N
Ostavite mišljenje ukoliko želite,hvala na ovim divnim pregledima.