10.

3K 133 13
                                    

Još pet sedmica. Ostalo je još pet sedmica do izlaska Fabijana iz ove škole. Nakon toga ga više vjerojatno neću vidjeti,kako prelijepa činjenica.

Ana je naravno nastavila zavoditi Fabijana i sve više ljudi i njegovih prijatelja protivilo se njihovoj vezi. On je prestao izlaziti, obraćati pažnju na bliske prijatelje što me užasavalo,jer on je bio osoba koja je stvarno voljela druženja i što više prijatelja oko sebe.

Ponekad bi mi se nasmiješio u prolazu i slatko pogledao i to je bilo to. Na časove etike je sve rijeđe dolazio,Ana je čak pitala profesora može li i ona tamo,ali on joj nije dopustio u pola polugodišta.

Sve je bilo u potpunom redu,nisam ga viđala nije niti on mene. Prestala sam misliti na njega,a vjerojatno i on na mene odavno.

Ušla sam sa Jasmin na čas etike i sjela sam sama u drugu klupu u potpuno suprotnom redu od Lucijana i Jasmin.

Mislim da to dvoje luđaka nikada neće priznati koliko se vole jer naprosto takvi su. Previše je ponosa ljudi vjerujte,previše. Ponos će nas uništiti i to je nešto najodvratnije.

"Dobar dan",ušao je profesor i ostavio svoje stvari na stol.

"Dobar dan i tebi Fabijane",rekao je profesor gledajući u vrata.

Ušao je unutra i sjeo pored mene. Neka neugodna jeza je prošla mojim tijelom.

"Ćao",približio se meni grizući olovku.

Pogledala sam u lijevo pa u desno,ali Jasmin i Lucijan isto kao da nisu doživljavali mene. "Ćao".

"Možemo popričati?",upitao je i stao mi na nogu pod stolom.

Klimnula sam glavom jer ne želim da me profesor istjera opet vani zbog njega i njegove bezazlene priče.

U posljednje vrijeme postala sam jako dobra sa Martinom iz razreda,znam da je zaljubljen u Dejanu iz razreda i pomažem mu u svakom trenu,također s njom sam krenula intenzivnije da se družim jer shvatate kada nakon nekog vremena skontate se s nekim?

Martin me dozivao tiho,a onda se i Fabijan okrenuo prema njemu i zadignuo obrvu ozbiljno ga promatrajući.

Poslala sam mu pusu rukom dok je profesor još upisivao čas,a Martin je naime zaprijetio prstom.

Luđak.

Moju ruku sa kojom sam Martinu poslala pusicu je uzeo Fabijan i stavio između svojih koljena,ali doslovno koljena.

"Pusti mi ruku šta radiš jebo te?",živčano sam ga promatrala.

Slegnuo je ramenima. "Čuvam tvoju ruku očigledno".

Prevrnula sam očima. "Pusti mi ruku".

Pustio je i nagnuo se nad svesku nešto šarajući. Pažljivo sam promatrala njegove linije i vjerujte da vrlo dobro crta čak štoviše i odlično.

Profesor je krenuo sa lekcijom za mene i samo sam slušala pažljivo i kao svaki put davala svoja mišljenja i ostale stvari. Ovaj put se pričalo o depresiji i problemima mladih pa sam kao najveći problem izdvojila školu,ljubav i prijateljstvo to su tri najčešće stvari zbog kojih se javlja depresija.

"Za danas je gotovo",profesor nas je pustio malo ranije.

"Hvala",rekla sam i izašla vani.

"Stani",Fabijan je trčao za mnom niz stepenice dok sam ja išla na tribine da vidim šta želi.

Kada smo došli sjela sam,a on pored mene. "Znaš,oprosti što sam sjebao naše prijateljstvo zbog Ane. Oprosti što ti nisam vjerovao kakva je ona i oprosti što sam postao ovakva osoba,a i sam znam koliko ti je značilo naše prijateljstvo. Oprosti što se nisam javio prije i izvinuo jer dala si mi vremena da shvatim svoje greške i hvala ti na tome i znam da prijatelj poput tebe vrijedi jer uvijek ću moći računati na tebe i tvoj zagrljaj",rekao je i zagrlio me snažno ne davajući mi ni trena da razmislim,preradim riječi i da dišem.

"Oprošteno samo znaj da ja ne želim da upadam u probleme s njom zbog tebe i ne želim da me više nikad ostavljaš i izostavljaš iz svog života inače neće biti dobro po tu tvoju malu lobanju",nasmijao se i zagrlio me ljubeći u vrat.

Samo prijatelji,samo to.


A/N

Tu je novi nastavak dugočekivani znam da je došao raspust ,ali ja nisam svjesna da sam dobila uopće tren odmora. Hvala svima koji ovu priču intezivno čitate,što izdvajate svoje dragocijeno vrijeme za mene i moje priče. Želim da vam se zahvalim jer sam tu 3 godine već. Također,znate da vas volim sve ,ali želim da jednoj osobi kažem da je volim i podržavam bez obzira na sve vjecnisanjar ,hvala ti što si uz mene toliko vremena što trpiš moje gluposti kao i ja tvoje.
Toliko od mene i želim da vam obratim pažnju na ovo "VOLITE SVOJE PRIJATELJE BEZ OBZIRA KAKVI SU I NE DAJTE DA VAS PONOS UNIŠTI NITI VAS NITI VAŠU BUDUĆNOST".

HVALA!!!🌞❤️


Njegove plave oči 🔚Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt