11.

3K 129 30
                                    

Mnoge ljude more razne stvari o kojima nemaju povjerenja da ikome ispričaju. Međutim,ja sam imala neke određene stvari koje su mi se vrzmale po glavi i često su me morile.

Nisam imala nikakve određene probleme samo naprosto neke svoje stvari u glavi o kojima sam razmišljala,zbog kojih sam se kajala i koje sam poželjela učiniti opet.

"Hajde mala skoči,ti to možeš",Fabijan me zadirkivao čitavo vrijeme i micao moju pozornost sa odbojkaške mreže.

Prevrnula sam očima iživcirano. "Možeš li prestati to da radiš?".

"Ne mogu,jebo te kako si ti slatka kad se ljutiš",isplazio se.

"Seronjo",pokazala sam mu srednjaka.

Ustao je i otresao svoje hlače mičući sunčanice sa glave na tribine. "Najebala si ljubavi kad te uhvatim",skočio je s tribina,a ja sam počela da trčim cik cak.

Pomirila sam se konačno onako potpuno i duševno sa Fabijanom,Lucijan je postao prava papučica zbog Jasmin,ali neka je to je i zaslužio nakon svih sranja i srčanih što je darovao toj djevojci. Fabijan kaže kako više ne može da ga zbuni Ana,iako ja mislim suprotno.

"Pa me pustiš životinjo",kakogod ga ja nazivala taj dečko se nikad nije naljutio na mene.

Bježala sam glavom ka školi kad sam se zapucala u nečije grudi. Stidljivo sam dignula glavu,ali i prije nego sam je dignula Ana me gurnula u žbunje i stala pred Fabijana.

Naravno da je kao i svako muško pre mene iz žbunja buljio u njezine grudi. Očigledno mu je to odmor za oči. Naravno da sam i ja obdarena time i previše,ali nikada to nisam iskorištavala na taj bezobrazni način.

"Evo ti lizalica",kao djetetu dala mu je lizalicu,a ja sam ustala iz žbunja dok me sve peklo po rukama.

Želiš rat Ana? Dobit ćeš sada čitavu bitku.

Uhvatila sam je za onu njenu nadograđenu kosu i svu njenu facu nabijala u žbunje.

Ja sam Alisa.

Možda ne iz zemlje čuda,ali definitivno nisam osoba koja će dati da je neko vrijeđa. Rodila se sama, sama ću se izboriti.

"Lavčiću,smiri se nije vrijedna toga",Fabijan me uhvatio oko struka dok me unosio u toalet da bi se oprala od žbunja.

"Koja si ti jebena seljačina Fabijane znači ne mogu ti opisati koliko te mrzim znači ježim se od mržnje prema tebi. Odluči se više koga voliš mene ili nju,kupuje te s običnom lizalicom blenuo si joj u grudi kao da su tvoje. Ne mogu da vjerujem,a rekao si da se više ne pališ na nju jebem ti sunce da ti jebem",bila sam bijesna doista bijesna dok sam čistila svoje ruke.

Rijetke su situacije kada psujem,a sada jesam.

"Dođi kurvo i tebe da preoblikujem u čovjeka i osobu kad ste neodgojeni",vrištala sam kroz hodnike,a Fabijan je trčao za mnom.

"Otišla je kući zna da je kriva i da bi svjedočio u tvoju korist",oprezno je rekao.

Jasmin je bila također bijesna,a Lucijan je onda pozvao nas opet na teren.

"Neka svako stavi svog para na vrat i igramo odbojku",Lucijan je predložio i odmah je svako zajahao svog partnera.

I naravno da sam ja završila na vratu od Fabijana. Bilo je ovo vrlo zanimljivo vrijeme.

Kad smo se izigrali sišli smo svi,a Fabijan je opet poklonio čokoladno mlijeko. "Pretvorit ćeš se u kravicu",rekao je.

"Neću i ne govori mi ništa još sam ljuta na tebe",ogorčeno sam ga gledala.

"Super,onda kad se odljutiš moći ću te poljubiti mislim da bismo sad oboje od ljutnje,tvoje ljutnje eksplodirali",nasmijao se gledajući moja raširena usta.

Odmahnula sam glavom. "Sada kad su ti ostale još tri sedmice do kraja ne kvari nam odnos s tim glupostima",prevrnula sam očima.

"To će se desiti u roku od ovih petnaest dana,pitanje je vremena",namignuo je.

I samo tako mi je nagovijestio moj prvi poljubac i bliski pogled s plavetnilom.


A/N

Evo nastavka za sumejas09. Ta cura to zaslužuje. ❤️🐵

Volim vas sve.

Njegove plave oči 🔚Donde viven las historias. Descúbrelo ahora