P R O L O G

280 18 15
                                    

"I see the bad in him..."

Nu pot să-mi explic ceea ce văzusem în el atunci. Era o sclipire în privirea lui, pe care nu ştiam cum să o interpretez. Poate că trezise în mine un soi de paranoie nejustificată, dar era ceva cu băiatul ăla, ceva diferit. Şi nu ştiam dacă îmi plăcea sau nu. Am vrut să cred că era zâmbetul acela de pirat care mă provoca. Mă atrăgea într-un joc periculos, joc în care regulile îmi erau necunoscute. Eu puteam să pierd totul, fără ca el să rişte măcar ceva. Poate că au fost acei ochi. De obicei dăm vina pe ochi. Nu aveau o culoare certă. Nici acum nu aş putea să stabilesc dacă erau verzi sau albaştri. Un alt indiciu pe care nu îl observasem privind fluiditatea acelui om. Am intrat în joc prin propriu consimțământ. Îmi asumam întreaga răspundere pentru decizia pe care am luat-o. Am rămas în acel moment, mi-am savurat cafeaua, încercând să nu mă las intimidată de modul în care se uita la mine. Ceva părea să îl amuze, iar eu nici măcar nu puteam să bănuiesc ce anume. Ar fi trebuit să plec, dar am rămas acolo iar el mi-a promis fără prea multe vorbe că îmi va schimba viața. Tot ce puteam să sper era că o va face în bine.

**********************************
Heyo, dragilor ^•^
Nu vă las prea multe detalii în prolog.
Vă aşteaptă capitolul 1 pentru lămuriri.
Vă aştept părerile. Sunt importante pentru mine.
La media: Kieran

EXPOSEDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum