CAPITOLUL 11
The devil's playground
– Viața mea este un dezastru!– Olivia, exagerezi. A fost doar un sărut, calmează-te. De obicei, oamenii fac lucruri mult mai penibile la petreceri, Brittany vorbea cu o relaxare de-a dreptul enervantă în timp ce îşi regla oglinzile de la maşină. Seara trecută fusese un adevărat fiasco. Trebuia să anticipez că acel joc avea să creeze o mulțime de situații neplăcute, şi totuşi nu mă aşteptam ca lucrurile să ia o asemenea întorsătură. Mă simțeam penibil, pe când Brittany era aici, la fel de imperturbabilă ca de obicei. Apelasem din nou la compania ei, deoarece mă temeam să înfrunt pe cont propriu privirile tuturor oamenilor care aflaseră de incidentul din seara precedentă. De ce a trebuit să mă dau în spectacol? Reacționasem impusliv dintr-o ambiție prostească. Am vrut să demonstrez ceva, să îl fac gelos pe Erik. Mă folosisem în cel mai josnic mod de Kieran şi el nu merita aşa ceva. Când devenisem o scorpie manipulativă? Cum aveam să mai dau ochii cu Kieran? Cu siguranță că îmi ghicise şi singur intențiile. În fond, provocarea lui Chloe nu cuprindea niciun fel de detaliu cu privire la condițiile sărutului. Puteam doar să îi ating cu buzele obrazul. Aş fi putut să fiu decentă şi să nu exagerez. Dar partea sălbatică din mine a preluat controlul. Îmi dorisem prea mult să îl simt încât actionasem irațional.
– Încetează să te mai gândeşti la toate prostiile. Nu o să te blameze nimeni pentru seara trecută. Cu toții au fost beți. Sunt sigură că pentru Kieran situația este în regulă, probabil a mai sărutat o mulțime de fete, deci nu a însemnat mare lucru. Cât despre Erik, a meritat din plin să asiste la acea scenă. Acum, dacă am trecut peste momentul de autocompătimire, poți să îți pui centura şi să ne mişcăm mai repede? Am o afurisită de oră de chimie organică la care chiar trebuie să ajung, Am dat din cap în semn aprobator apoi Britt a pornit maşina. Pe drum nu am putut să nu mă gândesc la întreaga situație. Dacă Erik era într-adevăr criminalul, cum avea să reacționeze după seara trecută? Avea să se răzbune cumva pe Kieran? Avea să îi facă vreun rău? Nu m-aş putea ierta dacă îl pusesem pe Kieran într-un pericol doar din aroganță. Ce puteam să fac în această privință? Să iau legătura cu Kieran nu îmi părea cea mai bună idee. În ciuda a ceea ce spusese Brittany nu voiam să îi dau o altă impresie. Îl plăceam pe Kieran, nu eram asexuală sau ceva de genul ăsta. Puteam să recunosc un bărbat chipeş când îl vedeam. Însă nu voiam să las senzația că acel sărut însemnase ceva. Nu la modul în care să se îngrijoreze că aveam să devin obsedată de el sau ceva de genul.
Ajunse la liceu, ne-am separat. M-am dus spre dulapul meu şi am început să caut în toată acea harababură manualul de biologie. Nu voiam să rămân prea mult timp expusă pe hol. Mă grăbeam să ajung cât mai rede în clasă. Deşi nu eram atat de nerăbdătoare să ajung la biologie. Acea oră devenise destul de ciudată în ultima vreme. Nu vorbeam din punct de vedere al materiei predate. Profesoara părea că este pusă într-o postură incomodă, făcea eforturi să se comporte normal, dar încordarea ei era palpabilă. După incidentul cu broştele aceasta a avut parte de o mustrare destul de severă din partea conducerii. Auzisem că aproape îşi pierduse postul. Situația era mai complicată de atât. Nu o puteam învinui în totalitate pentru că nu era ea responsabilă pentru că acea cutie a ajuns la noi din greşeală. Pe de altă parte, mă bucuram că au renunțat la evaluarea prin disecție. Ceea ce însemna că aveam să primim punctaj maxim la partea practică. Notele finale aveau să fie destul de mari.
Nu am mai zăbovit pentru multă vreme pe coridor. Mi-am luat materialele pentru ora de biologie și am plecat spre laborator. Voiam să discut cu Kim în legătură cu evenimentele din seara precedentă. Mă simțeam oarecum vinovată pentru că am adus-o acolo împotriva voinței ei. Când am intrat în clasă am scanat încăperea, cu intenția de a o găsi pe Kim. Se afla undeva în spate, cu capul pe bancă și cu acele căști imense pe urechi. Probabil că evenimentele sociale o epuizau peste măsură. M-am așezat lângă ea, încercând să nu o deranjez, dar chiar în acel moment telefonul a început să vibreze incontrolabil. Trevor mă bombarda cu o mulțime de mesaje.