M U R D E R

113 8 2
                                    

CAPITOLUL 6
Murder on campus

Victima: Dan Broke
Autopsie: Moarte cauzată din pricina unei hemoragii interne. Lovitură mortală aplicată în zona stomacului. Decesul a fost semnalat după două zile. 
Arma crimei: un briceag

Erau singurele detalii pe care poliția le-a oferit populației din Southaven. Investigația se desfăşura în mod subtil, departe de media. Oraşul nostru nu era pregătit pentru asemenea tragedie. Niciodată nu a mai fost raportată o crimă în acel teritoriu. Comunitatea trebuia să rămână calmă, nivelul de panică nu trebuia să iasă de sub control. Autoritățile locale erau în alertă maximă, ceea ce probabil le ridica anumite dificultăți, având în vedere că polițiştii nu erau familiarizați cu asemenea evenimente. Mă îndoiam sincer de competențele lor în rezolvarea cazului. 

Dan Broke era un tip de 20 de ani care a renunțat la studii şi s-a angajat la o firmă de curierat, nu cu mult timp în urmă. Nu era o prezență tocmai plăcută, dar nimeni nu credea că ar fi fost implicat în ceva ce i-ar fi putut aduce moartea. Cadavrul lui Dan a fost găsit undeva la ieşirea din oraş. Criminalul nici măcar nu a încercat să distrugă probele. L-a abandonat pe Dan chiar lângă indicatorul care anunța intrarea în Southaven. Era ironic cum acel cadavru a fost expus publicului şi timp de două zile nu a observat nimeni un om cu un cuțit de buzunar implantat în stomac, sprijinit în mod grotesc de o pancartă. Oamenii puteau să fie extrem de ignoranți uneori. 

Am oftat resemnată, investigația avea să fie închisă în curând, din lipsa unor probe concludente, oamenii vor uita ceea ce s-a întâmplat şi vor pretinde că lucrurile sunt în continuare la fel de stabile şi perfecte. Erau mult prea ancorați în concepțiile lor idealiste, ca să vadă cu adevărat realitatea. Nu-mi mai făceam speranțe că aveau să se îndrepte lucrurile. Pentru unii oameni era mult prea târziu să se disciplineze şi să privească viața dintr-o nouă perspectivă. 

Clopoțelul de la intrarea în localna scos un sunet de avertizare şi imediat mi-am ridicat prvirea să identific clienții. Kim şi Trevor au intrat împreună în cafenea şi s-au instalat la o masă. Erau atât de aprinşi într-un subiect de discuție, încât nici măcar nu m-au observat. De obicei nu lucram sâmbăta, dar aveam nevoie să îmi ocup timpul, aveam nevoie de o distragere de la tot ce se întâmpla. M-am apropiat de cei doi uşor stânjenită că trebuia să îi întrerup. În momentul în care Trevor m-a observat, chipul a început să i se lumineze. El era întotdeauna atât de dinamic şi prietenos. Îmi plăcea zâmbetul lui sincer, inocent. Era imposibil să nu te simți comod în preajma lui.

—Vrei să ni te alături într-o discuție controversată despre criminali şi psihopați? m-a întrebat el cu jovialitate, ca şi când m-ar fi întrebat dacă vreau să mănânc o plăcintă. Buna lui dispoziție era molipsitoare de cele mai multe ori. Aş fi vrut să mă alătur, dar nu ştiam cât de mult mă voia Kim prin preajmă. Era clar că se simțea mult mai în largul ei atunci când stătea doar cu Trevor. Între cei doi se stabilise o conexiune. Nimic amoros, dar cu mult mai puternic.

—Mi-ar face plăcere, doar că trebuie să lucrez. m-am scuzat, încercând să depăşesc momentul stânjenitor. Mă tenta foarte mult ideea să îmi petrec timpul cu ei, ceea ce probabil a fost evident din moment ce spre marea mai surprindere, Kim a fost cea care a intervenit. 

—Suntem doar noi aici. Nu o să îți facem o recenzie proastă dacă încalci codul de etică al unui ospătar profesionist şi ne ții companie. În fond, trebuie să asculți şi tu tot ce aberează. Am avut senzația că după moartea lui Dan, între mine şi Kim se produse o altă ruptură de dimensiunea unei prăpăstii. Poate era doar în mintea mea, pentru că aparent, nu părea deloc deranjată de faptul că îi acompaniam. Am zâmbit în semn de recunoștință şi m-am dus la bar pentru a aduce băuturile. Comanda era una standard, trei limonade. O parte din mine voia să creadă că nu veniseră doar pentru o băutură răcoritoare. Dar am încercat să nu mă concentrez prea mult pe ideea aceea. M-am întors cu cele trei pahare, şi apoi m-am aşezat lângă Trevor. I-am privit curioasă şi am incercat să mă implic în subiectul lor.

EXPOSEDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum