-Tvoj pohľad-
Sedela som na zadnom sedadle sivého auta. Hrala som si na mobile (O/h) ( obľúbená hra). ,, Veď nejdeme tak rýchlo." povedalo oranžovo vlasé dievča, ktorá kerovala. ,, To. Mi. Je Jedno! Radšej by som išla tam pešky. A Fire ak narazíš do toho nákladiaku, tak ťa zabijem!" zakričalo hnedo-modro vlasé dievča, sedela vedľa Fire.
Iba som sa pousmiala na ich rozhovor. Snowi vždy preháňa hlavne keď Fire Mystery má kerovať. Pred nami išiel malý kamión v ktorom máme nábytok a krabice s maličkosťami. V kufri nášho auta máme kufri v ktorých je naše oblečenie.Konečne sme dorazili k nášmu novému domu. Domov sladký domov...
-O 2 hodiny neskôr-
Konečne! Všetko je nastahované do vnútra. Len treba ešte dať nábytok na miesto. Chistala som sa zdvihnúť krabicu s mojimi vecami keď niekto zaklopal na vchodové dvere. ,, (T/m), choď sa prosím pozrieť kto to je." povedala Snowi spoza gauča premiestňovala s Fire. ,, Jasan." povedala som začajúc kráčať k dverám.
Otvorila som dvere. Vonku stály traja chalani. Hneď predo mnou stál chalan s hnedými vlasmi a zo zelenou mikinou na sebe. Na pravo stál chalan s tmavo hnedými špičatými vlasmi a s modrou mikinou na sebe. Nemohla som si pomôcť len zamerať na jeho oči, boli celé čierne alebo ich vôbec nemá? A na ľavej strane bol chalan s oranžovými vlasmi a s fialovou mikinou na ktorej mal ešte zelenú vestu.
,, Zdravým. Emmm videli sme stahovací nákladiak a napadlo nás, či nepotrebujete pomoc zo sťahovaním." povedal chalan so zelenou mikinou, milo sa na mňa usmial tí dvaja iba prikývli. Chvíľu som na nich ticho pozerala. ,, Prišli dáky chalani. Chcú nám pomôcť so sťahovaním." zakričala som pozerajúc sa do chodby. Po chvíli bolo počuť zamumlané čo ktoré nasledovalo pád niečoho veľkého a ťažké ktoré bolo nasledované hlasným krikom. ,, Ako sa vlastne voláte?" povedala som snažiac odvrátiť pozornosť od toho kriku za mnou. ,, Skoro by som zabudol, ja som Edd, to je Tom," povedal ukazujúc na chalana v modrej mikyne, ,, a to je Matt." povedal ukazujúc na chalana vo fialovej mikine a zelenej veste. ,, Ja sa volám (T/m). Takže žijete niekde v okolí?" snažila som sa aby som znela čo najviac pokojne čo my nešlo.
,, Bývame hneď vedľa vás." povedal Tom trošku znudene. ,, Tak poďme dovnútra." povedala som dúfajúc že sa nič vážne nestalo. Gauč bol na mieste čo ma prekvapilo lenže Fire a Snowi tam neboli. Počula som kroky prichádzajúce z druhého poschodia. Po chvíli sa objavila Fire nasledujúca krívajúcou Snowi. ,, (T/m), už máš nábytok v izbe. Môžeš si ju ísť dekorovať kým my a naši noví susedia dáme nábytok do ostatných miestností." povedala Fire kľudne akoby nás počuli sa rozprávať. ,, Ok? Ale čo sa stalo Snowi?" povedala som s tónom zmätenosti. ,, Fire mi pustila gauč na nohu." povedala Snowi prepichajúc Fire pohľadom ktorý veľmi dobre poznám. Snowi ho vždy spraví hlavne vtedy keď bola veľmi nahnevaná. ,, Už som ti povedala že to bolo nechtiac!" povedala Fire vracajúc pohľad. ,, Ok tak ja si idem dekorovať izbu." povedala som zdvíhajúc krabicu s maličkosťami a začala som utekať po schodoch na druhé poschodie. Moja izba bola na konci chodby.Vošla som do vnútra aby som videla (o/f) (obľúbená farba) steny. Moja drevená skriňa a matraca boli už v izbe. Vždy som radšej spala na matraci (pardón ak nespíte na matraci). Položila som krabicu na zem a začala z nej vyberať veci. Ako prvú vec som vybrala fotku na ktorej som bola ja a moja rodina. Bolo to keď som sa s nimi lúčila lebo som sa sťahovala do veľkého mesta. V tom meste som spoznala Fire, Snowi a pár ďalších ich priateľov. Mala som tam skvelé zážitky som zvedavá čo tu zažijem.
-neskôr (som lenivá tak sa nehnevajte)-
Pišne som sa obzrela okolo mojej izby. Vyšla som zo svojej izby aby som počula smiech prichádzajúci z dola. Zišla som zo schodov a videla som ako tí traja chalani a Fire s Snowi stoja pri dverách. Snowi si ma všimla a naznačila mi aby som k nim prišla po chvíli kecania odišli domov. Ešte som chvíľu kecala s dievkami a potom som išla do izby. Prezliekla som sa do pižama a hodila sa na matrac. Nechala som sa zaniesť do zemi snov.
Čo poviete na prvú kapitolu? Dúfam že sa páčila tak paaaa👋🐺.
YOU ARE READING
Naši noví susedia (Eddsworld)
RandomVoláš sa (T/m). Prisťahovala si sa do nového susedstva s Fire Mystery a Snow Color. Aké budete mať dobrodružstva keď máte za susedov Edda a jeho priateľov? Heeeej. Konečne píšem po Slovensky tak sa tešte. (T/m) znamená tvoje meno.