Kapitola 17

20 2 2
                                    

-tvoj pohlad-

Bežala som po lese. Toto je super. Bola som vo svojej zvieracej forme. A čo sa stane potknem sa. To akože vážne. Vošla som do jaskyni v ktorej na pár dní zostanem.

-pohlas Fire Storm-

Rozdelte sa do skupín hovorí. Nájdeme ju rýchlejšie hovorí. Všetko bude v poriadku hovorí. Prečo som v tíme s tým čo nemá oči. Prečo sme sa museli rozdeliť aaa už viem prečo lebo to bol nápad Snowi. ,, Takže, ak som to počul správne tvoje meno je Fire Storm, prečo si tu?" spítal sa Tom. ,, Som tu, lebo som chcel vidieť svoju malú sestru." povedal som zapínajúc vlastnú baterku aby som niečo tiež videl. ,, A ktorá z nich troch je tvoja sestra?" spítal sa svietiac s baterkou na niečo čo bolo na zemi.
,, Fire." odpovedal som jednoducho. Chcel som ho predbehnúť ale zastavil.
,, Myslím že ak sa chceme dostať späť celí tak musíme dávať pozor kadiaľ ideme." povedal ukazújúc na zem. Keby ma nezastavil tak by som stúpil do pasti na medvede.

-pohlad Fire-

Dobre toto je hlúpe. Prečo musím biť v týme s Mattom. Nič proti nemu ale stále sa pozerá do zrkadla. ,, Dobre Matt. Nevieš kam by mohla (T/m) ísť?" spítala som sa ho. Žiadna odpoveď, toto bude dlhá noc. Nechala som moje uši a chvost sa objaviť. Začala som počúvať mohla som počuť ostatních ale niečo tu nesedí sú tu další ludia.
,, Matt máš pri sebe mobil?" spítala som sa pozerajúc naňho, len ticho prikývol s podal mi ho. Začala som volať Eddovi len dúfam že to zdvihne.

-pohlad Snowi-

Bola som vo svojej plnej vlčej forme. Snažím sa vyčuchať (T/m), ale pletú sa mi do toho iné pachy. O zvukoch ani nehovorím všetko je také hlasné v okolí. Zlakla som sa keď Eddovi zazvonil mobil. ,, Matt? Prečo voláš?" spítal sa zmätene. Zmenila som sa do svojej polovičnej formi. ,, To si ty Fire? Prečo voláš cez Mattov mobil?! Dobre. Hneď ti ju dám." keď to Edd dopovedal podal mi jeho mobil. ,, Čo sa deje Fire." povedala som. ,, Nepovedz mi že vo vašom okolí nečuješ dalších ludí." povedala snažiac sa znieť pokojne. Teraz mi to došlo. Môj sluch ma sklamal tentokrát. ,, Zavoláme ti neskôr." povedala som a zložila skôr než mohla niečo povedať.

,, Edd, zviknú tu v lese byť ludia?" spítala som sa. ,, Áno alečasto sú to lovci." povedal. Z časti áno je to dobré lebo nám neublížia ale ak (T/m) je v jej zvieracej forme tak je po nej. ,, Je všetko v poriadku?" spítal sa Edd.
,, Áno. Len som sa zamyslela." povedala som s úsmevom. Premenila som sa naspäť do mojej vlčej formi a znovu začala hladať zatial čo Edd ma nasledoval a svietil na cestu.

-tvoj pohlad-

Len som ležala v jaskyni vo svojej zvieracej forme. Počula som dáke zvuky tak som sa postavila a pozrela sa von. V dialke som videla dve siuleti. Hneď som sa schovala a počúvala. Počula som dva známe hlasi sa rozprávať. ,,(T/m), viem že si tam." ten hlas patril Tomovi. Vikukla som z jaskyni aby som videla tam stáť Toma a Fire Storma. Iba som im viplazila jazyk a vrátila sa do vnútra. ,, Viem že to čo som povedal bolo hrozné ale som už taký." povedal Fire Storm. Vau buď nechce povedať že mu je to lúto alebo nevie ako sa povie slovo prepáč.
,, Pochop. Chcem len povedať, že som sa snažil chrániť svoju sestru. A tým že som ta vôbec nepoznal tak som myslel že si možná hrozba." povedal. Vau. Tak to som nečakala, aj keď, chápem to.

Vzdychla som si a zmenila sa naspäť do svojej ludskej formi. Višla som von z jaskyni. ,, Mier?" spítal sa Fire Storm podávajúc mi ruku. ,, Mier." povedala som potrasujúc si ruky. Tom se len nás usmial. Po chvíli trapného ticha sa objavili ostatní. ,, Už nikdy tak neutekaj." povedala Snowi dusiac ma v objatí zatial čo Fire sa pozerala na zem. ,, Vzduch!" povedala som snažiac sa díchať. Len čo ma Snowi pustila tak ma objala Fire. ,, Prepáč." povedala. Usmiala som sa, ale môj úsmev zmizol keď zahrmilo a to hlasno. Všetci sme sa na seba pozreli a začali sme bežať preč. No ale búrka nás aj tak dobehla. Keď sme sa dostali k naším domom všetci sme vipadali ako zmoknuté sliepky. No to bol další zaujímaví deň alebo by som mala povedať noc?

Vaaaauuu. Konečne to mám. Čo poviete na túto kapitolu? Paaa✋🐺

Naši noví susedia (Eddsworld)Where stories live. Discover now