Kapitola 18

18 3 2
                                    

-tvoj pohlad-

Ležala som na gauči hrajúc sa na mobile. Snowi sa snažila spraviť raňajky kým Fire Storm jej stále hovotil ako by to mala robiť. Fire, myslím že ešte spí. Začula som krik a nebola som jediná lebo Fire Storm hneď viletel z kuchyni. Pozrela som sa na schody aby som videla Fire bežiac po nich dole. Jej vlasy neboli úplne oranžové ako predtým. Jej štica a končeky vlasou boli hnedé. ,, Kto z vás mi prefarbil vlasy?!" zakričala Fire. Vau, nikdy som nevidela Fire s takým melírom. ,, Nikto nič nespravil. Iba sa ti vracia originálna farba vlasov." povedal Fire Storm vracajúc sa na späť do kuchyni.

,, Originálna farba vlasov?" spítala som sa zmätene. Sadla som si aby Fire si mohla sadnúť vedla mňa. ,, Akoby som to visvetlila. Jednoducho, keď som bola malá tak som mala hnedé vlasy ale keď som bola staršia sfarbili sa mi do oranžova." povedala kludne.
Vau, nečakala som že jej vlasy zmenia farbu. Snowi višla z kuchyni sadajúc si vedla mňa a vipadala nahnevaná.
,, Čo sa stalo?" spítala sa Fire. ,, Tvoj brat sa stal." povedala nahnevane. Po chvíli z kuchyni višiel Fire Storm so štyrmi taniermi. Každí dostal svoj a Fire Storm si potom sadol na stoličku vedla gauča.

Zjedla som svoje raňajky a boli skvelé. Pozrela som sa na Fire ktorá vipadala že ju niečo trápi. ,, Dobre myslím že je čas aby ste sa niečo dozvedeli." povedal Fire Storm stávajúc zo stoličky. Fire sa tiež postavila zatial čo ja Snowi sme boli znätené ohladne toho čo sa deje. ,, Dobre ide o tie dva mesiace čo som bola preč." povedala Fire stojac vedla Fire Storma. Bola som v šoku tak ako Snowi. Fire nikdy nehovorila o tých dvoch mesiacoch.
Toto bude zaujímavé.

,, Tak trošku som sa dostala do problémou a našiel ma Tord. Povedal že za to že mi pomohol mám mu pomáhať v jeho armáde. Neviem prečo ale prijala som to...  Prešiel mesiac a ja som vedela že som spravila chybu. Snažila som sa odísť ale nenechal ma a vihrážal sa že ublíži ludom na ktorých mi záleží. Potom som našla Fire Storma ktorý sa zdalo že sa dostal do istích problémou. Nakoniec me vimysleli skvelí plán a napriek malím zraneniam sme utiekli." povedala Fire šokujúc mňa a Snowi. Tak preto Tord spoznal Fire.
,, Povedali ste to už ostatním?" spítala sa Snowi. Fire len prikývla. Potom som si spomenula na to že neviem čo stalo keď sme mi utiekli.

,, Fire? Čo sa stalo keď my sme utiekli?" spítala som sa. Fire na mňa prekvapene pozrela. ,, No George a Jackobe im tam tak trošku nechali malí darček." povedala Snowi usmievajúc sa. ,, Darček?" povedala som zmätene. ,, Tak trošku im odpálili základnu." povedala Fire smejúc sa. Pozrela som na ne v šoku. A Fire Storm sa iba usmieval na tom. ,, Ako som dokázala prespať výbuch!?" zakričala som. Fire a Snowi sa začali smiať ešte viac zatial čo Fire Storm sa na mňa pozrel v šoku. ,, Ti si prespala výbuh? Ako je to možné." spítal sa zmätene.

Zavrela som oči a ptom som pocítila velkú radosť ale nebola to moja radosť. Otvorila som si oči aby som znovu videla tú vec s aurou ako v tom vezení. Cítila som ako Fire a Snowi sú velmi štastu dokonca aj Fire Storm bol štastní. Snowi mala svetlo modrú auru, Fire mala oranžovú auru a Fire Storm mal zeleno modrú auru. Vau, celkom som rada že vidím ako velmi sú štastní. Snowi sa na mňa prekvapene pozrela. Opetovala som jej ten pohlad lebo som necgápala prečo sa na mňa tak pozerala. ,, Vidíš niečo divné?" spítala sa ma Snowi.
,, Emmm vidím vašu auru." povedala som prekvapená sama sebou. Fire sa na mňa pozrela a mala na tvári velký úsmev. ,, No zdá že niekto zistil svoju schopnosť." povedala Fire. Konečne mi to došlo vbehla som hneď do kúpelni a pozrela som sa na seba do zrkadla. Moje oči mali inšiu farbu než normálne majú boli (o/f) a to dokonca aj moja aura bola takej farby. Zdá sa že mám celkom zaujímavú schopnosť.

Hotovo. Je tu dalšia kapitola a všetko sa visvetlilo, dúfam že vela vašich otázok bolo zodpovedaních. To mi prináša nápad čo by ste povedali na kspitolu v ktorej by vám charakteri odpovedali na otázky? Ak s vám nápad páči tak napíšte do komentárou otázku a meno charaktera ktorého sa pítate. Paaaa🐺✋.

Naši noví susedia (Eddsworld)Where stories live. Discover now