-tvoj pohlad-
Otvorila som si oči a usmiala sa keď som videla svoju (o/f) izbu. Som taká štastná že som naspäť v normálnom svete. Ale stále neviem či to bol sen alebo skutočnosť. Pravdepodobne to bol iba divní sen. Postavila som sa nq matrac a začala som skákať od radosti že všetko je zase normálne. Aj Keď možno by to nebolo zlé miesto keby nebolo nebezpečné. Zoskočila som z matraci a pribehla k mojej skrini. Vibrala som si z nej (o/f) tričko s krátkym rukávom a kratase. Hneď som vibehla z izby napumpovaná energiou. Pribehla som k schodom a hneď zastavila keď som počula hlasi.
,, Si v poriadku Fire? Lebo vipadáš ako by si videla ducha." počula som Snowi povedať. Som zvedavá o čo ide.
,, Dnes príde." povedala Fire prekvapene. Zbehla som na schody.
,, Kto príde?" spítala som sa plná energie. Snowi sa len usmiala na moju energiu zatial čo Fire začala chodiť okolo gauča. Snowi mala na sebe teraz len sivé tričko bez rukávou a čierne legíny, bola som prekvapená že nemala schované krídla. Fire mala na sebe orenžové tričko s krátkym rukávom a modrími kratasami, mala na sebe tú pásku cez oko a tak trošku panikárila. ,, Príde môj brat!" zakričala a ešte viac panikárila. Snowi sa na nu pozrela prekvapene. Ja som bola teraz velmi zmätená. ,, Ty máš brata?" spítala som sa prekvapene. Fite mi nikdy nepovedala že má brata, vlastne mi nikto z nich nikdy nič nepovedali o ich rodinách. ,, Áno. Fire má brata ktorý je od nej a odo mňa starší." povedala Snowi usmievajúc sa na Fire ktorá stále panikárila. Ok. To je super že Fire má súrodenca. ,, A ty máš dákych súrodencou?" spítala som sa jej. ,, Bohužial nie. Prečo myslíš že Fire beriem ako sestru." povedala Snowi. Spravila som iba sklamané 'aha'. Fire si konečne sadla a ukludnila sa do kým nebolo vonku počuť zastavujúce auto. Fire hneď vibehla po schodoch na druhé poschodie.
,, Keď niekto zaklope tak otvor." povedala Snowi kráčajúc po schodoch aby pravdepodobne priviedla Fire naspäť dole.Po chvíli ticha bolo počuť zaklopanie. Prišla som ku vchodovím dverám a otvorila ich. Stál tam visoký chalan, mal krátke strapaté hnedé vlasy ktorých kazdí konček mal inú farbu vlastne sa striedali, jedni boli modré zatial čo druhé boli zelené. Má zelené oči, má na sebe tmavo zelenú mikinu a čierne nohavice. ,, Emm, žije tu Fire Mystery alebo som si pomílil adresu?" spítal sa unavene akoby dosť dlho cestoval. ,, Nie ste tu správne. Volám sa (T/m)." povedala som energicky.
,, Fire mi o tebe nikdy nič nepovedala." povedal skepticky. ,, No, tak poď dalej." povedala som mu cítiac sa trápne že Fire o mne nikdy nehovorila jej rodine.Sadli sme si na gauč a v tedy mi to došlo neviem jeho meno. ,, Emmm, viem že je to trápne ale ako sa voláš?" spítala som sa nesmelo. ,, Fire Storm." povedal rýchlo a stručne. ,, Takže Storm ako sa ti zatial páči v meste." povedala som znovu energicky.
,, Za prvé ešte som nemal šancu prezrieť mesto a za druhé nenávidím keď ma niekto volá Storm." povedal chladne. Teraz som bola úplne ticho, čo má za problém. Je taký vždi ku novím luďom?! Po chvíli sa na schodoch objavila Fire a Snowi a pomaly pprišli k gauču. ,, Hej. Fire Storm." povedala Snowi s úsmevom zatial čo Fire si niečo mrmrala po pod nos. ,, Rád vás po dlhej dobe zase vidím." povedal milo. Dobre čo to má znamenať. ,, Zdá sa, že si spoznal (T/m)." povedala Snowi. ,, He to susedka či čo?" spítal sa bez náladi. Stála som hneď vedla mňa. ,, Bívam tu s nimi." povedala som nahnevane skôr než Snowi stihla odpovedať. ,, Neprerušuj dospelích, nemáš niečo na práci ako hranie sa s bábikami?" povedal chladne. ,, Fire Storm do kým tu budeš tak budeš milí, je to jasné!?" povedala Fire držiac ho za tričko aby bol v jej víške očí (ano Fire Storm je višší od všetkých). ,, Ako si želáš sestrička." povedal s malím úsmevom na tvári.
Snowi si iba vzdychla akoby sa inokedy stávali aj horšie veci keď on prišiel. ,, Aby si vedela budem tu na pár nocí ale budem spať v aute." povedal vichadzajúc zdverí predtým než višiel von tak na mňa zazrel. Všetci išli si robiť vlastnú vec?! Snowi si išla kresliť do svojej izby štastná že nemá už zlomenú ruku zatial čo Fire myslím že išla do svojej izby hrať hri na notebuku. Vzdychla som si, zobrala dáke peniaze a višla von. Obloha bola celá sivá až čierna ale mne je to jedno lebo potrebujem si vičistiť hlavu.Chystala som sa ísť dalej ale niekto ma chytil za plece hneď som sa otočila. Bol to Fire Storm. ,, Kam ideš?" spítal sa. ,, Do mesta." povedala som stručne. ,, Prečo?" znovu sa spítal.
,, Lebo si chcem niečo kúpiť." povedala som už viac nahnevaná.
,, Takže si chceš kúpiť dáku zbraň?" spítal sa chladne. ,, Čo že!? Ši... vieš čo, kašlem na to." povedala som. Vrátila som sa do vnútra, už nemám chuť na nič. Višla som hore schodami a hneď som si to namierila k svojej izbe aby som len spala. Aj keď sa blíži obed je mi to jedno.Je to tu Fire má tu brata! A ten chalan na obrázku hore tak vipadá Fire Storm, len si ho predstavte bez uší a chvosta. Dúfam že sa vám kapitola páčila paaaa. ✋🐺
YOU ARE READING
Naši noví susedia (Eddsworld)
RandomVoláš sa (T/m). Prisťahovala si sa do nového susedstva s Fire Mystery a Snow Color. Aké budete mať dobrodružstva keď máte za susedov Edda a jeho priateľov? Heeeej. Konečne píšem po Slovensky tak sa tešte. (T/m) znamená tvoje meno.