-tvoj pohlad-
Všetko ma bolí. Teraz viem že ležať na zemi nebol ten najlepší nápad. Pomaly som si sadla a začala sa ponatahovávať. ,, Je na čase zistiť čo sa tu deje." povedala som so vzdychnutím. Postavila som sa a prišla k diere v stene. Chvílu som sa pozerala na ten víhlad, bol krásni napriek tomu že mesto bolo poničené. Z ničoho nič mi tesne vedla hlavi preletel šíp. Stála som tam v šoku. Hneď som začala bežať preč od toho okna. Po chvíli dalšie šipi tadial preleteli. Pozrela som sa po izbe, boli tam velké kusi steni. Rýchlo som sa pod tie kusi steni schovala. Po chvíli som počula niečo ako švihnutie niečim. Potom boli počuť len kroky ktoré sa približovali. Snažila som sa nedíchať aby ma tá osoba nenašla.
,, Viem že si tam. Vilez von, slubujem že ti neublížim." povedal ženský hlas chladne to čo ma z toho najviac vilakalo bolo to že jej hlas znel povedome. Vzdychla som si a višla z môjho úkritu stále sa pozerajúc na zem. ,, To nemôže biť možné." pičula som ju povedať. Zdvihla som hlavu aby som videla ženu s kapucňou cez hlavu nabolo vidno jej tvár. ,, Čo nemôže biť možné?" spítala som sa zmätene. Pomaly si dala dole kapucnu. Bola to Snowi!? No, teda vipadá ako Snowi ale akoby jej staršia verzia. Jej vlasy boli ovela dlchšie.
,, Rada ta znovu vidím... (T/m)." povedala s úsmevom a myslím že som videla v jej očiach slzy. ,, Ty asi nebudeš z tejto dobi, nemám pravdu?" povedala utierajúc slzy z očí." ,, Sama neviem. Čo sa tu stalo?" povedala som.Vzdychla si. ,, Je to už päť rokov po útoku červenej armádi. Bohužial, dobro prehralo. Je pár ludí ktorý sa schovávajú v podzemí. Ak mám pravdu čo určite mám si z iného času lebo naša (T/m) zomrela pri prvom útoku červenej armádi." povedala pozerajúc sa na zem. Nemohla som tomu uveriť, ja som zomrela. Všetko je také divné. ,, Ako je to možné?" pítala som sa sama seba nahlas. ,, Visvetlím ti to keď sa dostaneme na základnu." povedala usmievakúc sa. ,, Emmm, základnu?" spítala som sa zmätene. Snowi len prikývla. Chytila ma za ruku a začala bežať do tej dieri v stene, kričala som aby zastavila ale nepočúvla ma. Zavrela som si oči a po chvíli som cítila vietor. Otvorila som si oči aby som videla že sme nad mestom a bola to teda víška. Snowi ma držala za ruly a celkom ma přkvapilo že ma dokáže uniesť. Zdá sa že zistím viac informácií.
-o pol hodinu neskôr-
Konečne sme na zemi. Nechápem že Snowi dokáže vidržať tak dlho lietať. Stojíme pred velkou trošku poničenou budovou asi to predtým vola továreň podla jej vzhladu. Prišli sme ku vchodu, len čo som chcela vojsť tak sa mi pred tvárov objavila čepel sekeri. Zostala som nehibne na mieste a pozerala sa len na tú sekeru ktorá každú chvílu môže sa zariť do mojej tvári. ,, Kto to je?" spítal sa známi ženský hlas. Pozrela som sa na osobu ktorá držala sekeru, bola to Fire bez pásky cez oko a tak trošku staršia.
,, (T/m). Ale mám za to že je z minulosti." povedala Snowi zase smutne. Fire sklonila čepel sekeri a pozrela sa lepšie na mňa. Po chvíli ticha ma objala a ja som ju objala späť. Bolo počuť dáke zakašlanie a z vchodu niekto prošiel. Vipadal ako Matt!? Mal kovovú bradu a robotické oko. ,, Nechcem rušiť túto chvílu ale môžete mi visvetliť čo sa tu deje?" spítal sa keď ma zbadal tak pribehol ku mne a objal ma. Zdá sa že Matt sa nezmenil. ,, Podme už do vnútra." povedala Snowi usmievajúc sa.Vošli sme do vnútra. Bolo tam veľa ľudí a väčšina z nich na mňa zazerali. Radšej som sa schovala za Fire a Snowi aby ma nikto nevidel. Prošli sme ku dverám. ,, Kým nezistíme ako ta dostať do tvojej dobi budeš s niekym na izbe." povedala Snowi.
,, S kým budem na izbe?" spítala som sa zmätene. Teraz som si všimla že Matt dakam odišiel. Fire zaklopala na dvere po chvíli sa otvorili a višlo z nich malé hnedo vlasé dievčatko ktoré sa hneď zavesilo na Firinu nohu. ,, Fire!" zakričala smejúc sa. Bola som prekvapená že na jej vek to povedala bez chybi. ,, Toto je Eli má päť rokov. Určite sa nebudeš nudiť." povedala Snowi sa usmievajúc zatial čo Fire sa snažila dostať Eli dole z jej nohy. ,, Eli spoznaj (T/m), zostane tu na pár dní." povedala Snowi zdvíhajúc Eli na ruky. ,, Ahoj, budeme hrať sa s môjmi hračkami?" povedala s roztomilím hlasom. ,, Jasne." povedala som usmievajúc sa. Snowi mi podala Eli do náručia aby som ju mala ja na chvílu na rukách. ,, Dobre, vy sa chodte hrať zatial čo ja a Fire ideme niečo viriešiť." povedala Fire kým odchádzali preč. ,, Tak čo chceš hrať." spítala som sa otvárajúc dvere do izby. ,, Čajovú oslavu!" zakričala. ,, Ok." povedala som usmievajúc sa. Možno zažijem dáku zábavu tu.Ahoj. Pardón že som dlho nič nenapísala ale bola som na vílete. No dúfam že sa vám páčilo.
YOU ARE READING
Naši noví susedia (Eddsworld)
RandomVoláš sa (T/m). Prisťahovala si sa do nového susedstva s Fire Mystery a Snow Color. Aké budete mať dobrodružstva keď máte za susedov Edda a jeho priateľov? Heeeej. Konečne píšem po Slovensky tak sa tešte. (T/m) znamená tvoje meno.