Kapitola 20

20 5 2
                                    

-tvoj pohlad-

Čím ďalej som išla tak les bol hustejší okolo cestičky a bol tichší. Sadla som si aby som si oddýchla. V tom automate som len sa dostala k prvému bosovi tak som našla dáku osobu do tímu. Chystala som sa postaviť keď sa zem začala zem znovu triasť. ,, Ale noták!" zakričala som keď sa zo zemi vinoril ďalší troll tentokrát bol však ovela vetší. Skúsila som ten istí trik ako minule ale nefungovalo to. Tak teraz je po mne. Ten troll zdvihol ruku a chystal sa ma s ňou rozmáčknúť ale potom z ničoho nič zmyzol a za ním stál Matt s zrkadlom. Čo som videla v tom zrkadle ma šokovalo bol to ten troll.

,, Ako si to spravil?!" spítala som sa v šoku z toho čo sa stalo. ,, Sám to neviem ale som úžasní." povedal. No aspoň viem že ho hra nezmenila. Hneď sme sa vidali dalej po ceste. Stále som sa obzerala okolo seba lebo som mala pocit že nás niekto sleduje. Matt išiel pokojne dalej akoby to vôbec necítil. Vzdychla som si a začala som ignorovať ten pocit. ,, Môžme si oddýchnuť?" spítal sa Matt tváriac sa že je unavení. ,, Veď sme išli asi tak 15 minút." povedala som prekvapená že je unavení. ,, Ale ja som unavení." povedal sadajúc si na zem. ,, Ok." povedala som sadajúc si vedla neho. Začal sa obzerať vo svojom zrkadle. Aspoň viem kto je ten najviac detinskejší.

Postavila som sa aby sme sa konečne pohli ale spadla som naspäť na zem lebo zem sa začala triasť. Znovu! Matt sa zlakol a schoval sa za strom. Vau Matt. Zo zemi sa vinoril troll a bol ešte višší než predtým. Skôr než som stihla reagovať tak ma popadol. ,, Matt mohol by si mi prísť na pomoc!?" zakričala som naňho. Hneď višiel z jeho úkritu a buchol toho trolla so zrkadlom tentokrát sa však nezmizol. Matt sa chystal újsť keď ten troll ho popadol tiež. No teraz som mŕtva.

Ten troll z ničoho nič začal padať hneď som sa vislobodila z jeho dlani a skočila. A Matt to zopakoval čo ma prekvapilo. Ten troll ležal teraz na zemi a stál na ňom Edd? Ok mal v ruke meč tak to som nečakala, ironicky myslené. ,, Ste v poriadku?" spítal sa zoskakujúc z trolla ktorý potom zmyzol. ,, Áno sme. Vďaka Edd." povedala som. Ok tak teraz je tu aj Edd čo znamená že všetci moji priatelia čo boli v herni sú teraz v tejto hre. ,, Edd nevieš ako sme sa dostali do tejto hry?" spítala som sa ho. ,, Bohužial nie ale dúfal som že ti to budeš vedieť." povedal. Tak to je skvelé.

Začali sme ísť dalej. Znovu som dostala ten pocit. Pribehla som k najblizšiemu stromu a vitiahla z spoza neho dvoch ludí. Obaja mali fialové a vlasi a červené oči čo mi napovedalo k tomu že sú dvojičky jedna bola dievča a druhý bol chalan. ,, Prečo ste nás sledovali?" spítala som sa ich ale teraz som si uvedomila že vipadajú okolo Fire Stormového veku. ,, No ja som Frenc a toto je moje hlúpe dvojča Frederik. A sledovali sme vás lebo sme chceli zistiť ako sme sa sem dostali." povedala tá dievka. Takže moja teória bola nepravdivá ale pomoc sa bude hodiť. ,, Hej chcete nám pomôcť sa dostať na koniec tejto hry? Máme za to že keď hru dokončíme tak sa dostaneme von." povedala som. Oni sa len na seba pozreli a potom prikývli.
,, Dobre. Pomôžeme." povedali naraz čo ma prekvapilo. No, aspoň mám istotu že sú dvojičky.

Začali sme ísť dalej ja v predu. Neprešla ani minúta a zem sa začala triasť. Znovu!! ,, Ale noták. Nemôžeš zostať pod zemou aspoň pol hodinu?!" zakričala som na vinárajúceho sa trolla ktorý bol visoký ako stromi. Všetci sme sa prichistali na boj keď toho trolla napadla fialovo čierne monštrum. Edd a Matt ho hneď spoznali tak ako ja takže sme sklonili zbrane zatial čo Frenc a Frederik stále boli pripravení ma boj. Keď boj skončil tak sa to monštrum zmenilo na Toma. ,, Prišiel som o niečo?" spítal sa. ,, Nie vôbec, len si zničil trolla." povedala Frenc surovo. ,, Kto sú tí fialáci?" spítal sa Tom ja som sa zasmiala na tú prezivku. Frederik zavrčal zatial čo Frenc zostala ticho.

Chystala som sa navrhnúť aby sme išli dalej keď bolo počuť niečo ako výbuch. No tak to je zlé.

✧♬•*¨*•.。✧♬•*¨*•.。✧♬•*¨*•.。
Ok. Dúfam že sa vám táto kapitola páčila. A prečo sa nikto na tie charakteri nič nepíta?😢 No neva.
Paaa✋🐺.

Naši noví susedia (Eddsworld)Where stories live. Discover now