Kapitola 16

25 3 3
                                    

-tvoj pohlad-

Otvorila som oči aby som videla že je noc. Som hladná ale nechce sa mi stávať. Postavila som sa z matraci. Višpa som z izby a prišla k schodom. Začula som dáke hlasi z dola znelo to ako Fire a Fire Storm. Sadla som si vedla schody a začala som počúvať.
,, Ako dlho poznáš túto (T/m)?" spítal sa Fire Storm. ,, Dosť dlho na to aby som vedela že je na dobrej strane." povedala Fire nahnevane. ,, Prečo ste boli v tej základni Fire?" povedal Fire Storm trošku viac nahnevane. ,, Už som ti to povedala, Tord na nás zaútočil." povedala Fire kričiac tú poslednú časť. ,, Nekrič neže zobudíš ostatních. A nemyslíš že tvoji noví priatelia by mohli byť za tým že sa tu zjavil." povedal chladne. ,, Skvelé! Je to tu zase, zase obvinuješ všetkých okolo za to čo sa stalo. A aby si vedel naši susedia by nikdy nezavolali ho sem!" povedala Fire obranujúc Edda, Toma a Matta. ,, Ja som ale nehovoril o vašich susedoch." povedal ovela chladne. ,, Potom koho myslíš?" spítala sa Fire zmätene. ,, (T/m). Čo ak je to jeho dáky špión. Na to si nemyslela!? Sama si mi povedala že ju chcel dostať do jeho armádi." povedal tentokrát nahnevane. ,, Na to som nemyslela." povedala Fire. To nemôže myslieť vážne. Postavila som sa ale ná hodov som vitvorila zvuk ktorý priviedol Fire a Fire Storma ku schodom. ,, (T/m) neviem koľko si toho počula ale som si istá že sa môžme o tomto porozprávať." povedala snažiac sa zakriť fakt že si vážne myslela že som dáky špión. Začala som bežať k svojej izbe ignorujúc Fire kričajúcu moje meno. Vbehla som do vnútra a zamkla sa. Začala som si baliť pár potrebních vecí do rupsaka. Už mám tochto tu všetkého dosť. Mohla som počuť  Fire klopať a volať meno, bola tam dokonca Snowi. Prehodila som si rupsak cez plece a prišla k oknu. Spravila som hlboký nádych a výdych. Viskočila som z okna a pristala na zem v mojej zvieracej forme.

Viem že sa teraz správam ako totálne dieta ale potrebujem si od nich oddýchnuť. Začala som bežať k lesu. Pravdepodobne ma nebudú postrádať.

-pohlad Snowi-
-pred tvojím útekom-

Kreslila som si lebo som nemohla zaspať. Možno moja ruka už nie je zlomená ale stále ma bolí. Po chvíli ticha som začula krik. Otvorila som dvere aby som videla Fire s Fire Stormom bežiac hneď k (T/m) dverám.  Fire volala jej meno zatial čo Fire Storm tam len stál. ,, Čo sa tu deje." spítala som sa zmätene. ,, (T/m),  počula nás sa rozprávať a počula to čo nemala. Snažila som sa jej to visvetliť ale utiekla do svojej izby a nechce odpovedať." povedala Fire zo starostou. ,, Fire kedy pochopíš že nás odpočúvala lebo je s červenou armádou." povedal Fire Storm nahnevane. Teraz už viem o čom sa pravdepodobne rozprávali ale Fire Storm velmi nepomáha. Moje oči začali vidávať svetlo mudrú žiaru. Predtým než Fire Storm chcel ešte niečo povedať som mu zmrazil ústa. Nič nemám proti nemu ale keď začne niekoho obvinovať tak ho chcem ticho. ,, Dobre Fire. Viem že (T/m)  nás za to zabije ale mohla by si vikopnúť dvere?" spítala som sa. Fire prikývla ale predtým než stihla niečo spraviť dvere boli vokopnuté Fire Stormom.

Rozmrazila som mu ústa a vošli sme do vnútra. (T/m), nebola tam čo znamená že utiekla. Dobre Snowi mysli, uričite je v bezpečí. Možno išla do mesta.

-pohlad Fire-

Ok skvelé. Nielen že (T/m) utiekla ale teraz Snowi začala panikáriť. Začalo byť chladno v miestnosti lebo keď Snowi panikári ale bo má strach začnú sa jej schopnosti vimikať spod kontroli. ,, Snowi. Som si istá že je v poriadku." povedala som snažiac sa ju ukludniť. ,, To ťažko lebo sa blíži búrka." len čo to dopovedal tak zahrmelo. To čo spravila Snowi tak ma prekvapilo ale aj potešilo. Snowi dala facku môjmu bratovi. Mala som chuť sa zasmiať ale ovládla som sa.

,, Za čo to bolo!" skríkol prekvapene. O môj bože to je také vtipné vidieť ho takto. ,, Lebo všetko je tvoja vina!" zakričala Snowi a odišla z miestnosti.
,, Vau. Tak aké to je dostať facku od dievky." povedala som smejúc sa.
,, Buď ticho Fire." povedal vichadzajúc z miestnosti a ja som ho nasledovala.

Višli sme von z domu aby sme videli Snowi s baterkou v ruke. Keď nás zbadala tak začala kráčať ku Eddovmu domu. Zaklopala dosť hlasno žeby to mohlo zobudiť aj medveda. Po chvíli niekto otvoril dvere, bol to Tom.
,, Viete koľko je hodín." povedal mrzuto. ,, Prepáč že ťa bufíme ale potrejeme pomoc." povedala Snowi.
Hneď sa za Tomom objavil unavení Edd. ,, Akú pomoc?" spítal sa zmätene Tom. Snowi nemohla nájsť slová k tomu čo sa stalo. ,,Ide o (T/m), počula mňa a Fire rozprávať sa o tom že si myslím že je dáky špión a utiekla." povedal Fire Storm. Zdá že môj brat priznáva chybu. ,, Radi pomôžeme. Len idem zobudiť Matta." povedal Edd odchádzajúc zobudiť Matta. ,, Myslím že viem kam mohla ísť." povedal Tom. Dúfam že ma vipočuješ (T/m).

Vau. Vážne som to zvládla no je tu dalšia kapitola. Dúfam že sa vám táto kapitola páčila. Paaaa 🐺✋

Naši noví susedia (Eddsworld)Where stories live. Discover now