kapitola 5

30 3 3
                                    

-tvoj pohľad-
-sen-

Bola som v lese a hrala sa. Mala som pri sebe svoju obľúbenú hračku (o/z) (obľúbené zviera). Po chvíli som počula ako ma mama volá. Všetko vipadalo ako z času keď som bola malá. Začala som bežať za hlasom ktorý znel ako moja mama. Dostala som sa k malému roztomilému domčeku. Vypadal ako starý dom v ktorom som žila predtým než sme sa odsťahovali do mesta. Vošla som do vnútra a namierila som si to rovno do kuchyne. Bola tam mama a varila myslím že obed. Nevedela som prečo ale dokázala som vnímať mamine pociti, mala starosť ale zároveň bola šťastná. Otočila som sa aby som sa pozrela von oknom. Obloha sa rýchla zamračila a všetky tie emócie radosti boli nahradené chladom. Pozrela som sa naspäť aby som videla že mama bola preč na miesto nej tam stálo zviero. (O/z) bolo väčšie než jej normálny druh. Mala som strach ale zároveň som sa cítila bezpečne. Po chvíli som začala počuť hlasy boli povedomé ale nevedela som čo hovorili. Z ničoho nič som to počula hneď vedľa mňa.
-koniec sna-

Rýchlo som si sadla čo spôsobilo že som narazila hlavou do niekoho iného hlavi. Hneď som si znovu ľahla držala som si miesto kde to najviac bolelo snažiac zmierniť bolesť. Nemohla som nič spraviť len potichu nadávať. Konečne som sa pozrela do koho som narazila aby som videla Edda. ,, Edd! Prepáč, to som nechcela." skrýkla som keď som si uvedomila že je v bolesti rovnako ako ja. ,, Nie, bola to moja vina. Nemal som mať hlavu nad tebou." trošku sa smial keď to hovoril. Nemal svoju mikynu čo bolo divné. Teraz som videla že to zranenie čo mal z toho jeho takzvaného 'incidentu' bolo väčšie než som si myslela.

Poobzerala som sa po miestnosti Tom iba ticho sedel zatiaľ čo Matt sa pozeral do zrkadla. Mala som chuť na Matta zakričať aby prestal myslieť len na seba ale potom som si uvedomila že možno ho to drží pri zmysloch. Otočila som sa späť na Edda aby som ho videla už stáť na nohách. Dal ruku pred seba aby mi pomohol vstať. Neisto som mu povedala ruku a s jeho pomocou sa postavila. ,, Si v poriadku? Ublížil ti Tord?" povedal si starosťou. Pozrela som sa naňho zmätene. ,, Kto je Tord?" povedala som pozerajúc okolo seba. ,, Tord je červený vodca." povedal sklamaný. Chystala som sa niečo spýtať keď Tom niečo povedal. ,, Som prekvapený že si sa k nemu nepridala ako tvoja kamarátka." povedal to chladne. Počula som Edda ako na Toma kričí za to čo povedal. ,, To nie je pravda. Fire by sa nikdy k nemu nepridala!" zakričala som naňho. Neviem prečo ale mala som pocit že Fire za nič nemôže. ,, Vážne? Potom prečo ma zranila keď som sa snažil s ostatnými ujsť!?" zakričal s veľkým hnevom.
,, Ja neviem! Ale to nemohla byť ona, Fire nikdy by nás nezradila." povedala som si slzami v očiach. Tom bol ticho. Neviem ako alebo prečo ale začala som vidieť Tomovú auru. Bola modrá ale neustále sa menila na čiernu. Tomova aura nakoniec zostala čierno, a on mal fialové rohy a uši. Bola som v šoku. Tom má strčil našťastie som si neudrela hlavu. Hneď som si zavrela oči. Len aby som počula ako Tom na mňa kričí veci ako prečo to nevzdáš s ňou a podobne. ,, Prestaň Tom." počula som Edda zakričať. Otvorila som oči aby som videla že Edd a Matt držali čo najďalej od do mňa Toma. Tom sa začal pomaly vracať do normálu a tá vec s aurou bola preč.
Tom za pozrel na mňa uvedomujúc si svoju chybu. ,, (T/m), prepáč ja som to tak nemyslel." zvolal na mňa ja som ho však len ignorovala. Išla som k najbližšej stene sadla som si opierajúc sa chrbtom o ňu. Nemohla som sa ovládnuť a zaaaaaaačala som nekontrolovane plakať. Zakrývala som si tvár rukami. Všetko bolo zle. Prečo sa to muselo stať?

-neskôr-

Ešte stále som sedela. Edd sa pred chvíľou snažil ma rozveseliť čo sa mu nepodarilo. Bolo tu ticho veľké ticho. Po chvíli sa otvorili dvere a niekto cez ne bol prehodení tak ako ja predtým. Ten niekto má krídla!? Tá osoba vipadala z diaľky zranená a bezvedomí. Videla som ako chalani pomaly prichádzali k nej. Postavila som sa prišla k nej. Ako prvá som videla jej tvár. Zakrila som si ústa z šoku. Bola to Snowi!?

Hej. Konečne ďalšia kapitola. Tak čo páči sa?

Naši noví susedia (Eddsworld)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora