-pohlad Snowi-
Chodím hore dole po izbe. ,, Čo ak nepríde nikto z nich nám pomôcť?" povedala som. Fire sa na mňa len pozrela dosť pokojná a Fire Storm tu nebol lebo išiel za Eddom a jeho priatelov poprosiť aby pomohly. Ale čo ak nikto nepríde. Bolo počuť klopanie. Chystala som sa ísť otvoriť keď z chodby bolo počuť rachot. Ja a Fire sme hneď vbehli do chodby aby sme videli že dvere ležia na zemi a vo vchode stoja dvaja chalani.
,, Čo poviete na náš dramatický príchod." povedal chalan s blond vlasmi. Mal na sebe zelené tričko s čiernou vestou a krátke čierne nohavice. ,, Naše dvere!" zakričala som s Fire naraz. ,, Pardón dievky ale stálo to za to." povedal druhý chalan ktorý mal krátke hnedé vlasy. Mal na sebe modré tričko a tmavo modré kratase. Po chvíli som nechala na nich spadnúť kilo snehu. ,, Za čo to bolo!?" zakričali skoro naraz. ,, Za naše dvere!" zakričala som s Fire zase naraz. Potom sme sa všetci spolu zasmiali. ,, Zdá sa že sa tu niekto ukázal." ozval sa za chalanmi Fire Storm. Aj sa usmieval do kým nezbadal naše dvere na zemi. ,, Čo ste spravili s dverami!" povedal s nahnevaním hlasom. ,, Bohginko, Miner. Myslím že by ste mali bežať." povedala som.
Chalan neváhali ani sekundu a hneď sa rozbehli zatial čo Fire Storm ich začal nahánať a ja s Fire sme sa smiali. Všimla sm si Edda a ostatních sa zmätene na nich pozerať. Ale po chvíli sa začali aj oni smiať.
-po nahánaní-
Všetci sme sedeli na gauči a snažili prísť na dáky plán. Bolo počuť zaklopanie a hneď na to znovu spadli tie dvere. ,, Vy ste tie dvere neopravili však." povedal Tom pozerajúc sa na Bohginka a Minera. ,, Tak si skús opravovať dvere s bolestou hlavi." povedal Bohginko držiac si ľad na hlave. Vošli sme do chodby aby sme videli vo dverách stáť Jackoba a Georga!?
,, Takže ste nakoniec prišli?" spítal sa Fire Storm. ,, Počkať! Ty ich poznáš?" spítala sa Fire. ,, Áno poznám. A som prekvapený že ste nespoznali Georga." povedal uškrnujúc sa. ,, Čo tím myslíš?" spítala som sa zmätene.
,, No. George je tak trošku rodina dvoch ľudí ktorých sme poznali." povedal pravdepodobne sa snažiac nás nahnevať. ,, Koho rodina." spítal sa Miner. ,, Frenc a Frederik sú jeho deti." povedal rýchlo. Všetci sme sa naňho v šoku pozerali.George iba prikývol ale potom sa uškrnul. ,, Priniesol som niečo čo by nám mohlo pomôcť." povedal vichadzajúc z domu. Všetci sme sa na seba pozreli lebo smr nechápali čo priniesol. Po chvíli sa vrátil s niečim čo ma šokovalo. V. Ruke. Má. RAKETOMET. ,, George. Z kadiaľ máš ten raketomet." spítal sa ho Jackobe. Asi ani on nevedel že to má. ,, No. Požičal som si ho od niekoho kto ho už nebude potrebovať." povedal s velkým úškrnom. No teraz potrebujeme len dáky dobrý plán.
✧♬•*¨*•.。✧♬•*¨*•.。✧♬•*¨*•.。
Táto kapitola je trošku kratšia tak sa nehnevajte. No máme RAKETOMET to bude zábava. Paaaa ✋🐺.
YOU ARE READING
Naši noví susedia (Eddsworld)
RandomVoláš sa (T/m). Prisťahovala si sa do nového susedstva s Fire Mystery a Snow Color. Aké budete mať dobrodružstva keď máte za susedov Edda a jeho priateľov? Heeeej. Konečne píšem po Slovensky tak sa tešte. (T/m) znamená tvoje meno.